Zobacz wyniki ankiety: jak oceniasz projekt?

Głosujących
21. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Swietny pomysl

    4 19.05%
  • dobry pomysl

    4 19.05%
  • sredni pomysl/nie mam zdania

    6 28.57%
  • zly pomysl

    3 14.29%
  • beznadziejny pomysl

    4 19.05%
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Calkowicie nowy typ przygod

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.12.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Złota Góra

    Calkowicie nowy typ przygod

    Jak w temacie chcialbym zaproponowac calkowicie inny rodzaj rozgrywki zwiazanej z przygoda/przygodami.
    Rozgrywka mialaby polegac na tym ze gracz moglby wyslac na taka przygode tylko i wylacznie okreslona ilosc wojska przykladowo 5000 ale to 5000 oznaczaloby wartosc wojsk gdzie np 1 rekrut wykorzystywalby 2 punkty a kusznik np 10 czy 15pkt. Dodatkowo na takiej przygodzie bylaby mala strefa gospodarcza gdzie gracz moglby doszkalac jednostek (niewielkie ilosci) oraz produkowac jakies surowce np bylby jeden budynek odpowiedzialny za tworzenie mieczy (gracz sam decyduje jakiego rodzaju miecze chce produkowac) i drugi za bron dystansowa (na tej samej zasadzie). Na takiej mapie bylaby mozliwosc umieszczania wojsk w wiezach czy innych budynkach odpowiedzialnych za obrone... Nastepnie glowny oboz wroga wysylalby na nas ataki co jakis czas (np co 15 min czy co 30 min) z roznych punktow... ogolem chodziloby o to zeby obronic ta osade przed wrogiem i pokonac obozy wroga... idac dalej... niszczone obozy wroga na takiej przygodzie odrazu dawalyby jakies surowce (tak jak podbijanie na wyspie macierzystej)... za calosc przygody nie byloby jako takiej nagrody (ewentualnie jakas skromna nagroda) ale w zwiazku z wygrana bylaby mozliwosc zabrania jakiejs okreslonej ilosci surowcow pozyskanych ze zlupionych obozow do wyboru przez gracza oczywiscie albo losowo czy tez procentowo...

    mam nadzieje ze w miare przejrzyscie to rozpisalem... prosze o ewentualne sugestie co do ulepszenia tego projektu ;]

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.02.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pomysł fajny; mógłby być w formie obrony wyspy przed najazdem wikingów czy coś, jako zadanie dzienne. Zignorowanie spowodowałoby złupienie magazynów, a wygrana przejęcie skarbów ze statku którym przypłynęli po złupieniu poprzedniej wyspy or something

  3. #3
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podobny pomysł z tymi punktami miał ktoś już na temat PVP ale jeśli przygody zależały by od ilości wysłanych jednostek to nie jest dobrym pomysłem.
    You Will Never Walk Alone!
    H3ll For Ever!

  4. #4
    GrzechuGrek
    Cytat Zamieszczone przez Bloodshed Zobacz posta
    Podobny pomysł z tymi punktami miał ktoś już na temat PVP
    Tak Bloodshed, to było tutaj:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...%C5%82nie-inny.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.