Jak w temacie chcialbym zaproponowac calkowicie inny rodzaj rozgrywki zwiazanej z przygoda/przygodami.
Rozgrywka mialaby polegac na tym ze gracz moglby wyslac na taka przygode tylko i wylacznie okreslona ilosc wojska przykladowo 5000 ale to 5000 oznaczaloby wartosc wojsk gdzie np 1 rekrut wykorzystywalby 2 punkty a kusznik np 10 czy 15pkt. Dodatkowo na takiej przygodzie bylaby mala strefa gospodarcza gdzie gracz moglby doszkalac jednostek (niewielkie ilosci) oraz produkowac jakies surowce np bylby jeden budynek odpowiedzialny za tworzenie mieczy (gracz sam decyduje jakiego rodzaju miecze chce produkowac) i drugi za bron dystansowa (na tej samej zasadzie). Na takiej mapie bylaby mozliwosc umieszczania wojsk w wiezach czy innych budynkach odpowiedzialnych za obrone... Nastepnie glowny oboz wroga wysylalby na nas ataki co jakis czas (np co 15 min czy co 30 min) z roznych punktow... ogolem chodziloby o to zeby obronic ta osade przed wrogiem i pokonac obozy wroga... idac dalej... niszczone obozy wroga na takiej przygodzie odrazu dawalyby jakies surowce (tak jak podbijanie na wyspie macierzystej)... za calosc przygody nie byloby jako takiej nagrody (ewentualnie jakas skromna nagroda) ale w zwiazku z wygrana bylaby mozliwosc zabrania jakiejs okreslonej ilosci surowcow pozyskanych ze zlupionych obozow do wyboru przez gracza oczywiscie albo losowo czy tez procentowo...
mam nadzieje ze w miare przejrzyscie to rozpisalem... prosze o ewentualne sugestie co do ulepszenia tego projektu ;]