Zobacz wyniki ankiety: czy jesteś za transportem wodnym?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    11 25.58%
  • TAK, ale pomysł wymaga poprawek

    11 25.58%
  • NIE

    21 48.84%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Transport wodny

  1. #11
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    Faktycznie trza by więcej wody

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    Pisze tu o abstrakcji jak system magazynów. Bzdurą jest tu to, że robotnik zanosi towar to jednago magazyny, a z innego na drógim końcu wyspy jest on od ręki dostępny do produkcji w budynku przy nim. Co do transportu wodnego, to sens miało by to wówczas, jakby sie transportowało produkty z magazynu posiadającego port do takiego samego, a teraz kwestia przeładunków. No wybacz, ale niewielu ma takie komputery, gdzie dorobiono by funkcję o której napisałem na początku i działało by to, a co dopiero mówić o transporcie wodnym?

    Odwołuję się to do pierwszys Settlersów z przed dwódziestu lat. Tam trzeba by ło towary w odpowiednich miejscach magazynować, aby szła dobrze produkcja. Tego tu na razie nie będzie.

    Podsumowojąc. Transport wodny miałby sens pomiędzy wyspami, a nie w obrębie jednej.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.06.2013
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    No czy to ma jakiś sens przecież nie we wszystkich włościach jest woda to bardziej by się przydało jak bitwy morskie przygody morskie a i zamiast żelaza w pierwszej łodzi byłaby miedź

  4. #14
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Odwołuję się to do pierwszys Settlersów z przed dwódziestu lat. Tam trzeba by ło towary w odpowiednich miejscach magazynować, aby szła dobrze produkcja. Tego tu na razie nie będzie.
    Nie "na razie" tylko nigdy Przede wszystkim to jest zbyt duża ingerencja w mechanikę gry. Po drugie traci sens idea ogólnej pojemności magazynowej, co ma wpływ np. na zadania polegające na osiągnięciu określonej pojemności. Po trzecie, nie wiem czemu na siłę chcesz szukać porównań do pierwszych Settlersów, skoro tak naprawdę TSO niewiele ma z tamtą wersją wspólnego.

    Co do transportu wodnego - poprzednicy już sporo na ten temat napisali. W obrębie wyspy pomysł nieprzydatny (@tojanik - tutaj 100% poparcia), zwłaszcza, że są konkurencyjne pomysły, żeby móc obszary wodne zasypywać pod budowę. A transport wodny między wyspami - przede wszystkim te inne wyspy są pieśnią przyszłości mocno odległej, coś jak PvP.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.