Faktycznie trza by więcej wody
TAK
TAK, ale pomysł wymaga poprawek
NIE
Faktycznie trza by więcej wody
Pisze tu o abstrakcji jak system magazynów. Bzdurą jest tu to, że robotnik zanosi towar to jednago magazyny, a z innego na drógim końcu wyspy jest on od ręki dostępny do produkcji w budynku przy nim. Co do transportu wodnego, to sens miało by to wówczas, jakby sie transportowało produkty z magazynu posiadającego port do takiego samego, a teraz kwestia przeładunków. No wybacz, ale niewielu ma takie komputery, gdzie dorobiono by funkcję o której napisałem na początku i działało by to, a co dopiero mówić o transporcie wodnym?
Odwołuję się to do pierwszys Settlersów z przed dwódziestu lat. Tam trzeba by ło towary w odpowiednich miejscach magazynować, aby szła dobrze produkcja. Tego tu na razie nie będzie.
Podsumowojąc. Transport wodny miałby sens pomiędzy wyspami, a nie w obrębie jednej.
No czy to ma jakiś sens przecież nie we wszystkich włościach jest woda to bardziej by się przydało jak bitwy morskie przygody morskie a i zamiast żelaza w pierwszej łodzi byłaby miedź
Nie "na razie" tylko nigdyPrzede wszystkim to jest zbyt duża ingerencja w mechanikę gry. Po drugie traci sens idea ogólnej pojemności magazynowej, co ma wpływ np. na zadania polegające na osiągnięciu określonej pojemności. Po trzecie, nie wiem czemu na siłę chcesz szukać porównań do pierwszych Settlersów, skoro tak naprawdę TSO niewiele ma z tamtą wersją wspólnego.
Co do transportu wodnego - poprzednicy już sporo na ten temat napisali. W obrębie wyspy pomysł nieprzydatny (@tojanik - tutaj 100% poparcia), zwłaszcza, że są konkurencyjne pomysły, żeby móc obszary wodne zasypywać pod budowę. A transport wodny między wyspami - przede wszystkim te inne wyspy są pieśnią przyszłości mocno odległej, coś jak PvP.