Zobacz wyniki ankiety: Czy zgadzacie się z tym?

Głosujących
6. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    5 83.33%
  • Nie

    1 16.67%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Kolejny pomysł ds. PvP :-) Tym razem zupełnie inny.

  1. #11
    GrzechuGrek
    Proszę bardzo:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...7-ankiet%C4%99

    Żeby nie było, dodatkowo sprawdziłem tak na próbę wybierając opcję założenia nowego wątku.
    ---------
    Ok, z opcjami języka już poradziłem sobie, choć mnie wkurzał ten francuski(zastanawiam się jak mogło dojść do samoistnego przestawienia się języka), ale wraz dodanie ankiety możliwe jest tylko w momencie dodania nowego wątku, niestety.
    Na upartego mógłbym założyć nowy wątek tym razem z ankietą, ale patrząc na ten obecny cały wątek tj. odpowiedzi, to nie założę. I w ogóle nic więcej nie napiszę.
    ------------
    Już ankieta dodana.
    Ten poradnik w linku powyżej powinien być edytowany, albo usunięty, za wprowadzanie w błąd innych odnośnie możliwości dodawania ankiet. Chodzi o cytat poniżej:

    WAŻNE:
    Ankietę można dodać tylko i wyłącznie do nowego tematu. Po utworzeniu wątku, dodanie ankiety nie jest możliwe. Wiąże się to z zamknięciem tematu przez moderatora oraz prośbą o założenie nowego, regulaminowego tematu.
    Ostatnio edytowane przez GrzechuGrek ; 18.06.2013 o 14:17

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    02.03.2013
    Posty
    20
    Serwer
    Kolonia
    zauwaz ze tutaj wszystko sie na tym opiera, przygody 2/3 osobowe jak wygladaja?, albo opremiowywanie sie na wzajem? albo robienie zadan typu "kup cos od innego gracza" takze moim zdaniem taki wlasnie system pvp do tej gry by pasowal ;p

  3. #13
    GrzechuGrek
    Cytat Zamieszczone przez MonstrumR Zobacz posta
    zauwaz ze tutaj wszystko sie na tym opiera, przygody 2/3 osobowe jak wygladaja?, albo opremiowywanie sie na wzajem? albo robienie zadan typu "kup cos od innego gracza" takze moim zdaniem taki wlasnie system pvp do tej gry by pasowal ;p
    Tak, tylko że tego nie można by już nazwać PvP, bo PvP znaczy "Player versus Player" czyli gracz przeciw graczowi. A co do samych walk graczy....
    Niby BB mówili że PvP ma być na oddzielnych wyspach itp. To mi pachnie przygodopodobnym rozwiązaniem. Tylko patrząc na sposób funkcjonowania systemu militarnego w TSO(obozy wojskowe, sposób i czas przemieszczania się/ataku generała itp.) to o ile jeszcze mógłbym sobie jakoś wyobrazić walki graczy w systemie turowym, o tyle nie potrafię sobie tego wyobrazić w czasie rzeczywistym.

  4. #14
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez GrzechuGrek Zobacz posta
    Niby BB mówili że PvP ma być na oddzielnych wyspach itp.
    Nie tyle na oddzielnych wyspach, ile poza glowna wioska. Pogloski mowily o umieszczeniu graczy na wspolnej mapie z wieloma sektorami.

    Tylko patrząc na sposób funkcjonowania systemu militarnego w TSO(obozy wojskowe, sposób i czas przemieszczania się/ataku generała itp.) to o ile jeszcze mógłbym sobie jakoś wyobrazić walki graczy w systemie turowym, o tyle nie potrafię sobie tego wyobrazić w czasie rzeczywistym.
    Ataki jak w przygodach, tylko przeciwnik produkuje wojsko, i robi sie z tego rywalizacja na plaszczyznie produkcji i utrzymania produkcji przez odpowiednio dlugi czas. Ewentualnie pole do popisu dla wspolpracy gildiowej/ nadrabiania tylow poprzez ataki w nocy (kiedy przeciwnik nie wysle posilkow od razu po ataku).
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #15
    GrzechuGrek
    Nie wiem - system turowy bardziej przynajmniej dla mnie bardziej odpowiada. Zaczyna sobie walkę dwóch graczy i dostają dużą wyspę z nieparzystą liczbą sektorów. Oczywiście dany sektor może być zajęty przez jednego gracza. Na całą walkę składa się np. 20 tur taktycznych, bądź inaczej mówiąc - każdy gracz ma 20 tur do wykonania. W ciągu swojej tury, gracz może - powiedzmy - dokonać 2 razy przeniesienie swojego generała oraz jeden atak. Może też przydzielać wojska swoim gienkom. Gracz mógłby przenosić swój obóz tylko na swój sektor bądź sektor niczyi, automatycznie go zajmując. Oczywiście w każdym momencie może dosyłać wojsko na wyspę PvP, ale dopiero w swojej turze może dokonać przydziału do swojego obozu.

    Cała gra by się toczyła na zasadzie dominacji. Przy czym w ciągu każdej tury każdy z graczy otrzymuje ilość punktów zależną od ilości aktualnie zajętych sektorów.
    Gra kończy się w momencie, gdy skończy się liczba tur do wykonania. Wówczas gracz który w tym czasie ma zajętą większą ilość sektorów wygrywa, dostając premię punktową do obecnej liczby punktów. Po czym ta "przygoda" kończy się i obozy graczy oraz wojska wracają na swoje wyspy macierzyste.
    A za te punkty(bądź specjalne surowce) gracz będzie mógł coś kupić u kupca od odpowiednim do tego dziale. Najczęściej byłyby tam dostępne surowce typu granit, drewno egzo, doładowania, a za większą ilość np. jakiś specjalny budynek, premie itp. itp.

    W przypadku gdyby miały walczyć ze sobą dwie gildie, to wyspa była by większa, z większą ilością sektorów, większy limit tur, podczas każdej tury dana gildia mogli by wykonać np. 4-5 przeniesień obozów oraz 3 ataki.

    Oczywiście takie rozwiązanie ma jedną wadę - ktoś z graczy może mieć weterana.
    Ostatnio edytowane przez GrzechuGrek ; 17.06.2013 o 20:21

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.