Zapraszam do dobrej Gildii Wiecej informacji tutaj
,,Samemu dojdzie sie daleko ale w Druzynie [Gildii] jeszcze dalej!,,
Nic nie tracimy, tracą Ci co nie zrobią a skoro nie mogą zrobić to nie dokładają się do tej kolektywy jak Ty mówisz, czyli żeby zadanie było robione całą gildią. A poza tym tak samo będzie trzeba pomagać bo będą te same zadania i nie chodzi tu o odwrócenie o nagrody 180 stopni tylko powiedzmy żeby było np. po połowie.
A jak ktoś nie ma czasu grać no to sorki ale to jest gra MMO...
Ostatnio edytowane przez Mahoo ; 20.06.2013 o 20:29
Jest eś aktywny to zadanie powinno się wykonać, a nie marudzić, że czas nie ma na jego wykonanie. To właśnie jest sens tej gry aktywność, jak się nie podoba to zawsze taki gość może być bezpartyjny nikt go nie zmusza do bycia w gildii. Każdy by monety gildii brał, a zadania by nie robił. Najlepiej jak by było widoczne kto zadanie wykonał wiele to by ułatwiło tępić szkodników
Jestem zdecydowanie przeciw.
Gdyby zamienić wartości monet tak, jak proponuje autor wątku, zrobiłoby się z tego zadanie "egoistyczne" - każdemu opłacałoby się jak najszybciej je zrobić ze względu na własny interes... W ten sposób we wszystkich gildiach, bez względu na to, jakie panują tam stosunki, wszyscy by wykonywali te zadania... A jednak to, że bardziej opłacalne jest poczekać spokojnie, aż reszta zrobi (zwłaszcza, jak trzeba wydać jakieś wartościowe zasoby), powoduje, że tempo zależy od relacji w gildii - np. od tego, czy lubisz swoich kolegów/koleżanki i coś tam im zawdzięczasz, więc po prostu chcesz się przyczynić do wspólnego dobra... To jakiś minimalny element rywalizacji między gildiami...
Co jest krzywdzące dokładnie? Że nie wszyscy zdążą zrobić? Wolałbyś, żeby wszyscy członkowie gildii musieli je zatwierdzić zanim je zaliczy? No bez przesady...
Moim zdaniem to, co mogliby zmienić, to znieść limit zadań na 1 dziennie - gildia powinna dostać tyle zadań ile jest w stanie zrobić, nawet jakby to miało być 10 dziennie.
Nie podoba mi się ten pomysł - to by oznaczało, że zadania idą do przodu bez względu na to, ile jest osób nieaktywnych w gildii...
A to że często kogoś nie ma przez 24h, nie ma neta czy coś tam, to wiadomo, że się zdarza, ale: 1) nie potrzeba 100% osób tylko jakieś 80%, 2) stwarza to ciekawe sytuacje - niektórzy sami opuszczają gildię, jak wiedzą, że ich nie będzie, innych się wyrzuca, innych się nie wyrzuca bo się ich lubi itd., przynajmniej coś się dzieje - jakieś mini-wyzwanie dla tej małej społeczności, jaką jest gildia
W takim razie teraz tez jest egoistyczne, każdemu się opłaca robić żeby się cieszyć nagroda główna w postaci monet gildii.
Nie ma żadnych statystyk czy notowań, nawet nie wiemy w jakich gildiach w jakim stopniu jest problem z zadaniami więc nie ma żadnej rywalizacji. Rywalizacja jest jak sa wymierne wyniki i można ocenić kto jest w danej rzeczy lepszy.
Ostatnio edytowane przez Mahoo ; 22.06.2013 o 18:43
Ostatnio edytowane przez Gizmo09 ; 22.06.2013 o 20:22
Zgadza się, ale szybciej Ci wpadają monety jak jest współpraca w gildii. Nie nazywaj tego rywalizacją w takim razie, ale jest to jakaś przewaga. Wolałabym, żeby została zachowana.
A co do altruizmu.... Niektórzy twierdzą, że nie istnieje w ogóle
W tej chwili schemat zadania gildii opiera się na wariancie tzw. "dylematu więźnia"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylemat_wi%C4%99%C5%BAnia
i akurat wydaje mi się bardzo fajnym pomysłem