Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś odwróceniem wartości zadań gildiowych?

Głosujących
85. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    38 44.71%
  • Nie

    47 55.29%
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 53

Wątek: Zmiana zapłaty za wykonanie zadania Gildii

  1. #41
    Osadnik Awatar Koza54
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez BlueXYZ Zobacz posta
    Hej,

    Mam pomysł odnośnie usprawnienia motywacji za wykonywanie zadań gildii.

    Obecnie dostaje się:
    - 9 monet gildii za osobiste wykonanie zadania jednostkowego
    - 63 monety gildii jak cała Gildia wykona zadanie

    Wydaję mi się, że przez taki podział jest bardzo mała motywacja wśród graczy i opłaty powinny zostać odwrócone, tj:
    - 63 monety za wykonanie zadania jednostkowego
    - 9 monet za wykonanie zadania przez cała Gildie.

    Dzięki czemu - gracze będą mieć większą motywację do wykonania zadania, ponieważ więcej monet dostaną. Można posłużyć się przy tym znanymi przysłowiami "Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje" ewentualnie "Kto pierwszy ten lepszy".
    Poprzez taki system uniknie się także pewnych nadużyć które powstają w organizacjach gildii, a ciężko z nimi walczyć - uniknie się osób, które przystępują do gildii (i nie wykonują zadań), a i tak otrzymują dużo.

    Jestem obecnie na ~36 lvl i myślę, że osoby >30 lvl nie mają większego problemu z wykonaniem zadania. Gorzej z osobami które nie mają dobrze rozbudowanej gospodarki. Zmiana systemu punktowania zadań gildii myślę, że wpłynie także i na tych słabszych graczy - bardziej przyłożą się do swojej gospodarki, aby być w stanie wykonywać intratne zadania.


    OK. Tyle ode mnie. Jesteście za taką zmianą? Co o tym myślicie?

    dobry pomysl niektorzy jak jest zadanie z przygoda nie robia a jak dostana ze sami zrobia 60MG to sie im moze troche oplacac. A widze ze koledzy pisza ,,Po co Gildia lepiej zadania indiwidualne,, Po co? Bo PO TO SA MONETY Gildii zeby je zdobywac w GILDII
    Zapraszam do dobrej Gildii Wiecej informacji tutaj

    ,,Samemu dojdzie sie daleko ale w Druzynie [Gildii] jeszcze dalej!,,

  2. #42
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Nie każdy przychodzi do domciu o 14:00, rzuca tornistrem i siada do gry w czasie gdy mamusia obiad grzeje. Skończysz edukację, pójdziesz do pracy to zrozumiesz wiele rzeczy...
    I po co ten głupi tekst? To niby do mnie miało być, hmm to jesteś w błędzie wielkim. Ale cóż być sobie w nim dalej! Jak ci mamusia obiadek pod nosa daje to pozazdrościć zostaje tylko.
    Ostatnio edytowane przez Gizmo09 ; 20.06.2013 o 20:29

  3. #43
    Osadnik
    Dołączył
    30.12.2012
    Posty
    59
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Tylko że wtedy tracimy istotę zadań gildijnych bo zadania gildijne stałyby się zwykłymi zadaniami dziennymi, z nagrodą w postaci monet gildijnych.
    Nic nie tracimy, tracą Ci co nie zrobią a skoro nie mogą zrobić to nie dokładają się do tej kolektywy jak Ty mówisz, czyli żeby zadanie było robione całą gildią. A poza tym tak samo będzie trzeba pomagać bo będą te same zadania i nie chodzi tu o odwrócenie o nagrody 180 stopni tylko powiedzmy żeby było np. po połowie.

    A jak ktoś nie ma czasu grać no to sorki ale to jest gra MMO...
    Ostatnio edytowane przez Mahoo ; 20.06.2013 o 20:29

  4. #44
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Jest eś aktywny to zadanie powinno się wykonać, a nie marudzić, że czas nie ma na jego wykonanie. To właśnie jest sens tej gry aktywność, jak się nie podoba to zawsze taki gość może być bezpartyjny nikt go nie zmusza do bycia w gildii. Każdy by monety gildii brał, a zadania by nie robił. Najlepiej jak by było widoczne kto zadanie wykonał wiele to by ułatwiło tępić szkodników

  5. #45
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    Jestem zdecydowanie przeciw.

    Gdyby zamienić wartości monet tak, jak proponuje autor wątku, zrobiłoby się z tego zadanie "egoistyczne" - każdemu opłacałoby się jak najszybciej je zrobić ze względu na własny interes... W ten sposób we wszystkich gildiach, bez względu na to, jakie panują tam stosunki, wszyscy by wykonywali te zadania... A jednak to, że bardziej opłacalne jest poczekać spokojnie, aż reszta zrobi (zwłaszcza, jak trzeba wydać jakieś wartościowe zasoby), powoduje, że tempo zależy od relacji w gildii - np. od tego, czy lubisz swoich kolegów/koleżanki i coś tam im zawdzięczasz, więc po prostu chcesz się przyczynić do wspólnego dobra... To jakiś minimalny element rywalizacji między gildiami...

  6. #46
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Ofca Zobacz posta
    W naszej gildii obecnie doszło do sytuacji że... zadania są robione tak szybko, że ludzie chcąc je zrobić (żeby mieć w statystykach zadanie jako zaliczone) muszą zrobić je w ciągu poniżej 24 godzin od pojawienia się takiego zadania o czwartej rano. Moim zdaniem to jest najbardziej krzywdzące, że gdy już z gildii wyeliminowaliśmy obiboków, to teraz mimo szczerych chęci nie każdy kto chce może zadanie zrobić.
    Co jest krzywdzące dokładnie? Że nie wszyscy zdążą zrobić? Wolałbyś, żeby wszyscy członkowie gildii musieli je zatwierdzić zanim je zaliczy? No bez przesady...

    Moim zdaniem to, co mogliby zmienić, to znieść limit zadań na 1 dziennie - gildia powinna dostać tyle zadań ile jest w stanie zrobić, nawet jakby to miało być 10 dziennie.

  7. #47
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Dragnal Zobacz posta
    A moze lepszym pomyslem bylaby sytuacja w ktorej:
    -zadania gildyjne trwalyby tylko jedna dobe
    -nagrody zostaja nadal takie same jakie byly czyli przykladowo 11/77 indywidualne/grupowe
    -nagrody za wykonanie zadania grupowo zostalyby przydzielane wraz z resetem zadan o 3/4 w zaleznosci jaki jest czas resetu i stanowiloby procentowa ilosc calosci monet rowna procentowej ilosci wykonanych zadan indywidualnych

    co mamy rozumiec przez ostatni punkt... czyli np mamy 77 osob w gildi (dla lepszego wyliczenia te 77 osob) i zadanie gildi w danym dniu wykonalo przykladowo 55 osob... to w nocy o 3/4 kazdy kto wykonal zadanie otrzymuje 55 monet gildi.

    Wiem ze czasem zdarza sie ze ktos nie moze wejsc do gry przez caly dzien i wtedy moze go ominac calkowicie takie zadanie... rozne przypadki sie zdarzaja akurat net nie dziala czy z pradem cos robia jakis wyjazd czy cokolwiek innego, jednak taki system + dlugo obiecywane i wyczekiwane sprawdzanie kto wykonuje zadania gildi mogloby bardzo dobrze razem wspoldzialac
    Nie podoba mi się ten pomysł - to by oznaczało, że zadania idą do przodu bez względu na to, ile jest osób nieaktywnych w gildii...

    A to że często kogoś nie ma przez 24h, nie ma neta czy coś tam, to wiadomo, że się zdarza, ale: 1) nie potrzeba 100% osób tylko jakieś 80%, 2) stwarza to ciekawe sytuacje - niektórzy sami opuszczają gildię, jak wiedzą, że ich nie będzie, innych się wyrzuca, innych się nie wyrzuca bo się ich lubi itd., przynajmniej coś się dzieje - jakieś mini-wyzwanie dla tej małej społeczności, jaką jest gildia

  8. #48
    Osadnik
    Dołączył
    30.12.2012
    Posty
    59
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Marcja Zobacz posta
    Gdyby zamienić wartości monet tak, jak proponuje autor wątku, zrobiłoby się z tego zadanie "egoistyczne" - każdemu opłacałoby się jak najszybciej je zrobić ze względu na własny interes...
    W takim razie teraz tez jest egoistyczne, każdemu się opłaca robić żeby się cieszyć nagroda główna w postaci monet gildii.

    Cytat Zamieszczone przez Marcja Zobacz posta
    To jakiś minimalny element rywalizacji między gildiami...
    Nie ma żadnych statystyk czy notowań, nawet nie wiemy w jakich gildiach w jakim stopniu jest problem z zadaniami więc nie ma żadnej rywalizacji. Rywalizacja jest jak sa wymierne wyniki i można ocenić kto jest w danej rzeczy lepszy.
    Ostatnio edytowane przez Mahoo ; 22.06.2013 o 18:43

  9. #49
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Marcja Zobacz posta
    Moim zdaniem to, co mogliby zmienić, to znieść limit zadań na 1 dziennie - gildia powinna dostać tyle zadań ile jest w stanie zrobić, nawet jakby to miało być 10 dziennie.
    Popieram w 100%

    Cytat Zamieszczone przez Koza54 Zobacz posta
    dobry pomysl niektorzy jak jest zadanie z przygoda nie robia a jak dostana ze sami zrobia 60MG to sie im moze troche oplacac. A widze ze koledzy pisza ,,Po co Gildia lepiej zadania indiwidualne,, Po co? Bo PO TO SA MONETY Gildii zeby je zdobywac w GILDII
    Można by podnieść progi tych monet to by zaczęli robić przykładowo 55MG i 175MG, bo z leksza nie opłaca się niektórych zadań robić zupełnie. Wartość całej nagrody jest niższa niż koszt wydania przykładowo wozów lub czegoś innego
    Ostatnio edytowane przez Gizmo09 ; 22.06.2013 o 20:22

  10. #50
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Mahoo Zobacz posta
    W takim razie teraz tez jest egoistyczne, każdemu się opłaca robić żeby się cieszyć nagroda główna w postaci monet gildii.



    Nie ma żadnych statystyk czy notowań, nawet nie wiemy w jakich gildiach w jakim stopniu jest problem z zadaniami więc nie ma żadnej rywalizacji. Rywalizacja jest jak sa wymierne wyniki i można ocenić kto jest w danej rzeczy lepszy.
    Zgadza się, ale szybciej Ci wpadają monety jak jest współpraca w gildii. Nie nazywaj tego rywalizacją w takim razie, ale jest to jakaś przewaga. Wolałabym, żeby została zachowana.

    A co do altruizmu.... Niektórzy twierdzą, że nie istnieje w ogóle

    W tej chwili schemat zadania gildii opiera się na wariancie tzw. "dylematu więźnia"
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylemat_wi%C4%99%C5%BAnia

    i akurat wydaje mi się bardzo fajnym pomysłem

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.