Zobacz wyniki ankiety: Co zrobić z Dziećmi Sawanny

Głosujących
72. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • podwoić ilość granitu

    37 51.39%
  • dodać silos (5% szansy)

    26 36.11%
  • zostawić tak jak jest

    1 1.39%
  • zlikwidować przygodę

    8 11.11%
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Zwiększenie dropa w Dzieciach Sawanny

  1. #1
    Początkujący Odkrywca Awatar romsheff
    Dołączył
    08.01.2013
    Posty
    129
    Serwer
    Czarci Gaj

    Zwiększenie dropa w Dzieciach Sawanny

    W zasadzie kilka przygód wymagałoby poprawek w dropach. Dlaczego te poprawki są potrzebne, bo wystarczy popatrzeć na ceny przygód na wadze.

    Zaczynimy jednak od najmniej popularnej przygody, którą nawet za rybkę nie jest łatwo sprzedać. Drop z Dzieci Sawanny na handlu pojawia się bardzo rzadko, co też potwierdza, że niewiele osób robi tą przygodę.

    Mam dwie propozycję:

    1. Podwoić ilość granitu – slot nr 1
    2. Dodać Silos (5% szansy) – slot nr 6

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podwoic ilosc wszystkich surowcow w 1 slocie + zwiekszyc jakosc broni z dropow do tej z wiktora i jej ilosc do o 33% wyzszej niz ta z wiktora.

    Na silos bym nie liczyl na powaznie ..
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ruszyłeś ważny problem.
    Osobiście uważam, że we wszystkich przygodach należałoby zmienić dropy. Czytaj zwiększyć
    W jednych bardziej, innych mniej, dodać nowe atrakcyjne elementy.
    Na silos bym nie liczył, ale jest sporo budynków ozdobnych które można tam wstawić.
    Jeszcze inne nagrody zlikwidować całkiem - nieporozumieniem na przykład jest dosypka zboża w przygodach z najwyższej półki.

  4. #4
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podpisuję się pod tym co pisze Sparkz. Silos to może przesada, ale może Statua Szalonego Kórlika

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    112
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Banitów mi nie ruszać jest ok.

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MANOLO_PL Zobacz posta
    Banitów mi nie ruszać jest ok.
    Banici akurat dostali zmiane dropa w pazdzierniku 2011, obecna ilosc jest 2,5 krotnie wyzsza od pierwotnej ;p No i oczywiscie jest OK.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    Zagłosowałam na silos

    Jasne, że drop w dzieciach jest za mały. Ale innym rozwiązaniem, może bardziej realnym byłoby wprowadzenie trzeciego miejsca w przygodzie.

    Zupełnie nie rozumiem osób, które głosują za "zlikwidowaniem" przygody Abstrahując już od tego, że przygód w tej grze jest w ogóle za mało, to "dzieci" to jedna z najciekawszych (oczywiście nie licząc dropa )

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Zwiększenie ilości granitu nie pomoże, a silos jest nierealny. Mogłoby pomóc zmniejszenie strat - usunięcie psów z kilku obozów tak żeby nie traciło się konnych. Jeśliby traciło się tylko rekrutów, wtedy DS byłoby porównywalne do 2x Banitów - straty podobne, a drop i PD trochę większe w DS.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.