Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: brak wejscia na gre

  1. #11
    robkra666
    czekam od czwartku i zobaczę co zrobią...........

    pozdrowienia dla wata 25

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Próba wejścia do Ciebie na wyspę dalej skutkuje wywaleniem z gry, trzymam kciuki za to żebyś szybko wrócił.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    ja sieloguje bez problemu ale gra sie nie laduje biale tło tylko w chrome bo przez inna przeglądarke chodze normalnie pomoze ktos?

  4. #14
    robkra666
    Witaj robkra666,

    Jest mi niezmiernie przykro, że Twój problem nie został naprawiony lecz niestety, wszystkie dostępne narzędzia i środki mogące rozwiązać problem zaistniały w Twojej rozgrywce, zostały wyczerpane.


    Natomiast mogę zaproponować dwa wyjścia z zaistniałej sytuacji gdzie pierwszą jest zgłoszenie indywidualnego problemu do działu technicznego, lecz niestety nie znamy terminu naprawy konta. Drugim wyjściem jest reset konta do poziomu pierwszego.

    Jeśli wyrazisz zgodę, na Twoim koncie może zostać uruchomiona ta opcja „ reset konta”.
    Twoje konto powróci wówczas do pierwszego poziomu i rozgrywka ponownie rozpocznie się od przejścia samouczka.

    Wiąże się to zarówno ze stratą wszystkich budynków, jak i zakupionych przez Ciebie specjalistów.

    Reset konta jest o tyle korzystniejszą opcją od likwidacji obecnego konta i założenia nowego, gdyż wszyscy Twoi znajomi pozostaną na liście, a w sytuacji, gdy jesteś członkiem lub liderem gildii również w tej materii nic nie ulegnie zmianie .

    Jeśli opcja umożliwiająca reset konta zostanie przez nas aktywowana i będzie dostępna po zalogowaniu się na stronie głównej w zakładce „Mój profil”, wówczas w okno „reset konta” należy wpisać hasło używane do logowania się do gry.

    W ramach rekompensaty otrzymasz następujące rzeczy:
    - wszystkie klejnoty przez Ciebie zakupione, nawet te które zostały użyte
    - wszyscy specjaliści którzy nie zostali zakupieni za klejnoty, czyli ci zakupieni za prezenty eventowe
    - budynki zakupione za prezenty eventowe
    - 3 ostatnie prezenty otrzymane z systemu
    - wszystkie rzeczy otrzymane z pudełek, które nie zostały automatycznie zwrócone na konto
    - 4000 kamienia, desek iglastych, narzędzi, 2500 marmuru, desek liściastych, 2500 monet, 1500 granitu, egzotycznych desek, map

    Najmocniej przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności z tej sytuacji wynikające.

    Życzę miłego dnia.

    Pozdrawiam,
    Gosia
    Zespół The Settlers Online

    DOSTAŁEM TAKA WIADOMOŚĆ I BĘDĘ CZEKAŁ
    - indywidulany problem do działu technicznego !!!!!!!!!!!!!!!

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Bądźmy poważni. Kolega miał konto rozwinięte na 39 poziom. Miał już trochę budynków na 5 i 4 poziomie. Oprócz tego zdobył też określone budynki i specjalistów z eventów.
    Więc co to za łaska, że oddacie mu te ostatnie?
    Daleki jestem od bezpodstawnego narzekania na wszystko co mnie otacza ale tu przyznam otwarcie, że TSO zespół po prostu zwalił sprawę.
    Zepsuliście człowiekowi konto i nie jesteście w stanie naprawić. No ok.. zdarza się najlepszym. Ale postarajcie się z tego chociaż jakoś z twarzą wyjść.
    Zamiast 2500 marmumu i desek liściastych, zapewnijcie 250.000 marmuru i desek. Zamiast 2500 monet dajcie 20.000 monet. Zamiast 1500 granitu i desek egzotycznych, 15.000.
    Oprócz tego chyba możliwe jest przesłanie paczki doświadczenia, tak jak to ma miejsce na testowym?

    Przy takich warunkach sądzę, że reset konta byłby akceptowalny. No ale litości... reset i jakieś żenujące ilości materiałów, których produkcje i zdobywanie robkra miał większą na dobę?
    Ostatnio edytowane przez Erden ; 15.06.2013 o 22:47

  6. #16
    robkra666
    Witam chcialbym podziekowac powyżej koledze za wsparcie w zaistniałej sytuacji .............
    Sądze że rzeczywiscie oferta nie jest adekwtna do zaistniałej sytacji
    zgodziłem sie na reset konta pod waruniek potrojenia oferty
    (chociaz to i tak mało, maleńko ) ewentualnie ;
    zgłoszenie indywidualnego problemu do działu technicznego..............
    POZDRAWIAM

  7. #17
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pisz do supportu tylko oni mogą pomóc z uszkodzonym obszarem bo oni go uszkodzili...
    You Will Never Walk Alone!
    H3ll For Ever!

  8. #18
    robkra666
    napisałem już i poprosiłem o
    indywidualne rozpatrzenie mojego problemu

  9. #19
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Nowy Świat
    No to nieźle ja mam to samo od dzisiaj, jednak nie podaruje konto ma wrócić w tym stanie co było. 5 kopalni klejnotów, kopalnia miedzi, 13k diamentów odłożone, 250k sztabek złota, 100k rudy złota, ponad 300 łapek, 200 latających osadników, 200 koszy egzo, kilkanaście k koszy Irmy, silosy, młyny wodne, chatki jeleni, opactwa, manufactury, ze 2kk surowców w gwiazdce, 12 mennic na 5 poziomie, 8 piecy złota na 5 poziomie, większość budynków poza specjalnymi i mistrzowskimi na 5 poziomie, nie ma żadnej opcji, wyspa ma wrócić nienaruszona. Za dużo kasy zainwestowałem w grę i czasu żeby darować. Czekam do jutra i piszę kolejne pismo do supportu.

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Nowy Świat
    Dziś na 3 godzinki konto było OK, potem znowu ten sam błąd. Od 10 konto jest nieczynne - Obszar serwera uszkodzony - W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie. Parodia się już robi nie gra.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.