Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Dwie Wyspy

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    ta druga wyspa bedzie z mozliwoscia atakowania ;] farmienia i niszczenia wszystkiego co na tgej wyspie jest
    Wtedy, prosta sprawa, nikt racjonalny nie będzie na takich wyspach budował niczego cennego

  2. #12
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    taka wyspa doskonałe miejsce na farmienia węgla ze smolarzy bo nie wymajają żadnej obsługi i są tani

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    15.04.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    no tak ale druga wyspa z możliwością atakowania jej daje kolejne nowe możliwości, nowe budynki obronne (mur, fosa, wieże obronne i inne tego typu budynki obronne), można także wprowadzić maszyny oblężnicze (taran, trebusz itp) co daje także możliwość budowania kolejnych budynków do produkcji tego typu maszyn, wojsko samo w sobie to którym już dysponujemy uważam że jest wystarczające, no tak czy siak wachlarz możliwości jest ogromny, tymczasem jutro wchodzi system badań i mam nadzieje że będzie po prostu wszystko płynnie działać bez błędów itp

  4. #14
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez megedo0 Zobacz posta
    no tak ale druga wyspa z możliwością atakowania jej daje kolejne nowe możliwości, nowe budynki obronne (mur, fosa, wieże obronne i inne tego typu budynki obronne), można także wprowadzić maszyny oblężnicze (taran, trebusz itp) co daje także możliwość budowania kolejnych budynków do produkcji tego typu maszyn
    Budowanie budynkow do produkcji tych maszyn musialoby sie odbywac na nowych terenach, biorac pod uwage ze duza czesc graczy dobrze rozbudowanych ma malo miejsca na wyspie. Budowanie na nowych terenach natomiast dosc mocno podwaza sens samego siebie, bo w przypadku walki o te tereny gracz ryzykuje strate srodkow ktore pozwalalyby odbic te tereny badz atakowac tereny przeciwnika (= stracisz produkcje machin oblezniczych -> nie mozesz prowadzic oblezenia, ani ofensywnego ani 'defensywnego').

    Jedyny sens posiadania terenow ktore moga potencjalnie przechodzic z rak do rak w krotkim czasie to eksploatacja surowcow, tak jak set napisal powyzej.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #15
    Osadnik Awatar Koza54
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Kolonia
    Od 45 juz by to mogli dodac 2 wyspy albo od 46

  6. #16
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Może nie burzyć cos z takich wysp, ale coś na zasadzie że na tej wyspie jest produkcja tych surowców luksusowych, byłby tam jeden centralny magazyn i surowce trzeba by transportować do macierzystej wyspy statkami, oczywiście w między czasie ktoś mógłby przypłynąć do tej wyspy i zrabować pewną część surowców (każda jednostka wojska miałaby swoją pojemność),

    Dodatkowo mogłyby być jakieś ograniczenia ze gracz A gracza B może zaatakować max 1 raz dziennie (co 24h), dodatkowo po każdym ataku taka wyspa byłaby chroniona przez np 2-3h żeby właściciel miał możliwość przesłania nowych wojsk, Wyspa bez wojska obronnego mogłaby zostać przejeta, Po przejeciu wyspa nie do ruszenia przez np 5-6h.

    Wyspy podzielone na graczy w zakresach lvl co 5 lvl, na 10-20 graczy przypadałaby 1 wyspa surowcowa.

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.04.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ja jestem na TAK pod warunkiem że dopiero od LVL60

  8. #18
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    40
    Serwer
    Czarci Gaj
    piratów?

  9. #19
    Osadnik Awatar RumcajsPL
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Kolonia
    Witam
    Kolejna wyspa moim zdaniem to świetny pomysł, i wcale nie musiałaby być do zajęcia od poziomu 45 lub 46. Dlaczego ?

    A no dlatego, że:
    1. Powinna być nieopodal macierzystej wyspy (czyli transport towarów i wojsk nie teleportacją a statkami)
    2. Wyspa posiadałaby surowce egzotyczne (dlatego byłaby atrakcyjna)
    3. Wyspa powinna być lepiej obsadzona przez bandytów niż Przygoda " Zakazane Eksperymenty".

    Gdyby tak zostało to wymyślone doszłoby wiele nowych budowli (port, stocznia, hodowla owiec, mury obronne, wieże, itp itd).
    Wówczas i tak osoba która chce zająć taką wyspę musi być silna gospodarczo i militarnie.

    Apropo tych statków i wyspy obok. Byłoby to fajne bo coś by się działo też na wodzie. Statek by płynął, załoga rozwijała żagle, ładowała i rozładowywała towary itp.
    A odnośnie PvP z taką wyspą jak opisałem to sam nie wiem jak to mogłoby wyglądać.

  10. #20
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Rozpisz ten temat troszkę bardziej

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.