Zobacz wyniki ankiety: Budynki ozdobne jako premie stałe

Głosujących
79. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK, to świetny pomysł, w ten sposób ozdoby staną się wartościowe dla wysp

    54 68.35%
  • NIE, pomylony pomysł, wystarczą same premie jakie rzucamy na budynki

    19 24.05%
  • Nie obchodzi mnie to

    6 7.59%
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Budynki ozdobne jako premie stałe

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Budynki ozdobne jako premie stałe

    Jak często wściekamy się, gdy w dropie z przygód wpada nam jakiś posąg, statuetka, drogowskaz...
    W trakcie eventów w Sklepie można kupić jakiś posążek, który służy... diabli wiedzą czemu poza szpeceniem wyspy :E
    A może by tak zmienić te pierdółki w premie stałe:
    Nagrody z przygód:
    Posążki/statuetki w obrębie działania dodawałyby stałą premię +1 do produkcji
    Drogowskazy w obrębie działania skracały by o połowę czas transportu do i z magazynu

    Budynki/przedmioty jakie można kupić w trakcie eventów dodawały by premię +2 do produkcji


    Oczywiście kwestią do ustalenia w BB jest to, czy takie premie byłyby brane pod uwagę do premii, jakie rzucamy na produkcję (kanapki, kosze ciotki, kosze gezo i inne. Czy premia zadziała tak:
    (produkcja standardowa + premia od budynku specjalnego) * "premia od koszy" = wydajność budynku
    czy też
    produkcja standardowa * "premia od koszy" = wydajność budynku + premia od budynku specjalnego

    ławki, kwiatki mogłyby dawać premię +5 osadników do rezydencji i domków, niezależnie od ich poziomu. Czyli ławka lub kwietnik obok rezydki
    na lvl 1 powoduje, że może w niej mieszkać nie 30 osadników lecz 35.
    na lvl 2 powoduje, że może w niej mieszkać nie 40 osadników lecz 45.
    na lvl 3 powoduje, że może w niej mieszkać nie 50 osadników lecz 55.

    Oczywiście liczba osadników premium została by dobrana przez BB tak by zbytnio nie tracili na zmniejszonych zakupach rezydek.

    WAŻNE!
    Premie do produkcji nie mogłyby być kumulowane by nie doszło do sytuacji, gdy stawiamy jedną mennicę i dwa piece złota na lvl 1, które teoretycznie produkowałyby 1 monetę i 2 sztaby złota na cykl produkcyjny. A dzięki skumulowanym premiom od posągów ich wydajność wynosiłaby np. 20monet i 40 sztab złota na cykl.
    Podobnie nie następowałaby kumulacja premii do czasów transportu, by ten nie był poniżej 1s (w rzeczywistości czas transportu wyniósłby 0s)
    Premie do budynków mieszkalnych też nie podlegałyby kumulacji


    Można dodać jakieś konkretne budowle, które podnosiłby produkcję określonych gałęzi, np.
    żelaza (kopalnie, piece do wytopu, mieczniki żelaza, piece stali, miecze stali)
    miedzi (kopalnie, piece miedzi, mieczniki brązu, ślusarze)

    Edit - ja oczywiście jestem na Tak
    Ostatnio edytowane przez xTrebus ; 20.05.2013 o 02:08

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    troszeczke zajezdza lenistwem przeciez to sa ozdoby a stawiac lawke ktora daje 5 ostadnikow bez sensu ktoro postawie pirata albo rezydke i mam kilka razy wiecej osadnikow
    jestem na nie

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A tak masz albo pełno śmiecia w Gwieździe bo nie wiesz co z tymi ozdobami robić albo zaśmiecasz sobie wyspę blokując miejsce na budynki produkcyjne.
    Skoro już są takie ozdoby to niech dają jakieś realne profity prócz bycia pięknym. Stąd właśnie mój pomysł na stałe premie

  4. #4
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez xTrebus Zobacz posta
    A tak masz albo pełno śmiecia w Gwieździe bo nie wiesz co z tymi ozdobami robić albo zaśmiecasz sobie wyspę blokując miejsce na budynki produkcyjne.
    Skoro już są takie ozdoby to niech dają jakieś realne profity prócz bycia pięknym. Stąd właśnie mój pomysł na stałe premie
    Większość ozdób można stawiać w miejscach, w których i tak nie da się postawić żadnego budynku, część ozdób można nawet stawiać jedna na drugiej (np. drogowskaz czy posążek w kwiatkach), tak że nie ma co ściemniać o zajmowaniu miejsca pod budynki produkcyjne. Generalnie jestem przeciwny jakimkolwiek stałym premiom do produkcji bo to zajeżdża lenistwem, a jak się komuś nie chce grać, to niech nie gra. A ozdoby, jak sama nazwa wskazuje, mają być ozdobami. Są ludzie, którzy lubią sobie dekorować wyspy tym czy tamtym, więc śmieci z gwiazdy zawsze można sprzedać (w ostateczności skasować).

  5. #5
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    A może statuetki miały by podbudowywać wskaźnik samopoczucia w obrębie działania? Bo jak nie to produkcja spadłaby o połowę.
    Co ty na to pazerna istoto? Tylko premii by się chciało.
    Czemu Wy wszyscy myślicie tylko o ułatwianiu sobie gry? A może by postawić poprzeczkę trochę wyżej i poprosić aby BB wprowadziło jakieś przeszkody do gry?
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 20.05.2013 o 11:59

  6. #6
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Popieram.

    Jakieś premie za ozdoby być powinny - stawianie tych budynków miało by sens - no i kilka przygód nabierze większej wartości

  7. #7
    Osadnik Awatar Radieth
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja tam sobie stawiam ozdoby dla ozdoby w takich miejscach, że w pobliżu nie mam żadnych budynków i te premie na nic by mi się nie przydały.

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jakie to jest lenistwo, że ozdoba daje wam +1 do produkcji? Chyba nie przemyśleliście tego co piszecie.

  9. #9
    Jakubboss
    Pomysł polegający na tym, aby budynki ozdobne były czymś więcej niż samą ozdobą jest dobry, ale ja inaczej bym to widział. Fajnie by było, gdyby stworzono coś takiego jak "Reputacja", która byłaby zależna w jakiejś mierze od własnie tychże budynków. Oczywiście samo ich posiadanie niczego nie daje, trzeba je z głową umieścić na wyspie, aby wszystko miało ręce i nogi. Dlatego też inni gracze mieliby wpływ na reputację danego gracza, np. mogliby oddawać jeden głos dziennie na dowolnego gracza (tutaj przemyślałbym wyłączenie albo brak możliwości do głosowania graczom z tej samej gildii, aby nie było sytuacji, że ktoś ma sztucznie wysoką reputację, która nie odzwierciedla faktycznego stanu gracza) pozytywny lub negatywny. Taki poziom reputacji byłby całkiem ciekawy, moim skromnym zdaniem.

    W ramach dygresji, wprowadziłbym ogólnie jakieś rankingi w grze, żeby nie było aż tak nudno i dzięki czemu byłaby jakaś rywalizacja na wielu poziomach gry.

  10. #10
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie żebym jakoś gorliwie popierał ten pomysł (popieram choć ze sporymi zastrzeżeniami), ale o co Wam chodzi z tym lenistwem właściwie?
    Jak proszę kogoś o wymianę koszy, bo to 9h a nie 6, albo stawiam silosy, młyny wodne, albo nie daj Boże buduję tylu leśników, żeby nadążyli za drwalami i smolarzami, to jestem leniwy, tak? Powinienem rzucać sobie półmiski ryb zamiast koszy bo to trudniej? Co miałaby stała premia do wchodzenia i grania?

    Co do wprowadzenia przeszkód, Piotru70, to kiedyś był (nie pamiętam czy tutaj) pomysł zdarzeń losowych takich jak trzęsienie ziemi, najazd bandytów, kradzież części zasobów i inne takie. Nie wiem czy takie właśnie przeszkody miałbyś na myśli, ale ja bym się pod czymś takim chętnie podpisał. Przy okazji mogłoby powstać pole do popisu dla kolejnych budynków (albo nawet i tych ozdobnych) redukujących skutki takich zdarzeń.
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 20.05.2013 o 21:11

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.