Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: pomysł na pvp

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia

    pomysł na pvp

    PvP w TSO mogłoby wyglądać w ten sposób, że gracze zostają podzieleni na grupy na przykład od 26-30, od 31-35, od 36-40, itd. pozwoliło by to na początek wyrównać szanse graczy. Następnie tworzone są osobne wyspy podzielone na np. 30 terytoriów, których strzegą wieże obsadzane przez gracza kontrolującego dany teren, a na danym terytorium flaga, której strzeże boss i 199 dowolnych jednostek gracza. Na tym też terytorium znajduje się 1 złoże granitu, 1 złoże rudy tytanu oraz drzewa egzotyczne umożliwiające produkcję desek. Gracz postanawia wziąć udział w wydarzeniu PvP i w odpowiednim interfejsie gdzie widzi szczegóły na temat populacji wyspy może wysłać do wybranej wojsko gdzie dostaje 1 terytorium na start jako bazę i może rozpocząć rywalizację z innymi graczami o kolejne tereny. Do takiej mapy można również wysłać geologa do poszukiwań złóż. Gdyby ktoś był zainteresowany szczegółami mam cały obraz w głowie więc zapraszam do dyskusji.

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Złota Góra
    ja za tylko dodaj ankiete

  3. #3
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Po pierwsze

    Level nie świadczy o sile gracza, a Zasadą PvP powinno być, że silniejszy nie może atakować słabszego.


    Po drugie

    Jak zrobimy tak ja piszesz, że w PvP będzie można użyć tylko dozwoloną ilość jednostek wojska, to cała idea PvP będzie lipą zależną od przypadku.


    EDIT:

    Wkleję tutaj jeszcze raz swój pomysł

    Ja już kiedyś pisałem o specyficznym PvP które pasuje do TSO:

    1. BB musi zrobić nowe przygody - specjalnie oznaczone, gdzie mogliby by się spotkać losowo dobrani gracze i walczyć o zdobycie terytorium.
    Chcesz - grasz w PvP, nie chcesz, nie kupujesz takich przygód i nikt Ci krzywdy na innych wyspach nie zrobi - grasz PvP ekonomiczne. Wtedy tylko "bandyci" Ci zagrażają

    2. W tych przygodach system losowo dobiera graczy o zbliżonym poziomie. Poziom proponuje określać punktami siły. Punkty są generowanie na podstawie: ilości / jakości generałów, ilości / jakości budynków, populacją i wielkością / jakością armii. Przy PvP ekonomicznym system określa siłę bandytów w porównaniu z siłą gracza.

    3. Warunek ostatni: Gracz nie może atakować słabszego tylko równego sobie lub silniejszego.

    Oczywiście na koniec: Wyspa Macierzysta jest nietykalna !



    EDIT 2

    Jak widze, niżej wielu z Was chyba nie ma pojęcia o klasycznym PvP ?

    Rozwinę swoją myśl:
    Idea nie atakowania słabszych polega na tym, by uniknąć tzw. farmienia przez graczy bardzo silnych graczy słabych - by dać im szansę rozwoju. Jeśli natomiast słabszy zaatakuje jednak silniejszego, to musi się liczyć z tym, że ten silniejszy da odwet taki, że mu w pięty pójdzie. Bo wtedy już tego silniejszego nie obwiązują warunki Kodeksu Honorowego PvP - bo został zaatakowany
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 17.05.2013 o 14:55

  4. #4
    Banned
    Dołączył
    26.10.2012
    Posty
    374
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Proszę dodać ankietę.

  5. #5
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Po pierwsze

    silniejszy nie może atakować słabszego.
    to co napisales wogole nie ma sensu jak to silniejszy nie moze slabszego przeciez to zawsze tak bylo...

  6. #6
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A jak określić czy ktos jest silny a ktos słaby.

    Jak ktoś by stawał do pvp to z pełną świadomością ze możne zostać rozbity w pył.

  7. #7
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Gracz nie może atakować słabszego tylko równego sobie lub silniejszego.
    Bzdura jakaś. System ustala na podstawie jakichś tam kryteriów siłę dwóch graczy, z których atakować może tylko jeden. Będzie nawalał do momentu gdy ten drugi tak dostanie, że siły się wyrównają lub ten drugi będzie słabszy. Co jeśli się wyrównają? Kto pierwszy ten lepszy? Bo jak drugi będzie słabszy, to zablokuje ataki pierwszego i będzie mógł go tłuc I tak aż w końcu któryś słabszy (w danym momencie gry) zada ostateczny cios temu silniejszemu.

    No chyba że coś nie tak zrozumiałem...

  8. #8
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Zwyczajnie Panowie / Panie ... atakowanie słabszego jest niehonorowe

    Atakować w normalnym PvP ( tak jest w wielu grach ) można tylko równego sobie lub silniejszego. ... a Wy co chcielibyście leszczy kosić, farmić i grabić ?

    A nie łaska tak poszukać równego sobie lub silniejszego?

    Wtedy pokażcie jacy to Wy kozacy heheheheheheh

    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    A jak określić czy ktos jest silny a ktos słaby.

    Jak ktoś by stawał do pvp to z pełną świadomością ze możne zostać rozbity w pył.
    Jak przykładowo określić siłę podałem wyżej.

    Pokonanie natomiast kogoś kto ma 200 rekrutów - 10 gienkami z elitą, to Ci dopiero VICTORIA WIEDEŃSKA heheheheh - tego chcesz?
    Ostatnio edytowane przez MOD_Zorro ; 18.05.2013 o 16:45

  9. #9
    Odkrywca Awatar thordis
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    210
    Serwer
    Nowa Ziemia
    czyli jak ktoś jest najsilniejszy to tylko bedzie sie mógł bronić aż go wreszcie położą i spadnie na niższe miejsce? to bedzie pewnie zabawa heheehehheehehe.
    Jeśli pvp ma być opcjonalne to każdy sam sobie wybierze moment w którym chce wziąć w nim udział. Do tego pewnie dojdzie pomoc z gildii.
    Ostatnio edytowane przez thordis ; 17.05.2013 o 14:41

  10. #10
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez thordis Zobacz posta
    czyli jak ktoś jest najsilniejszy to tylko bedzie sie mógł bronić aż go wreszcie położą i spadnie na niższe miejsce? to bedzie pewnie zabawa heheehehheehehe.
    Jeśli pvp ma być opcjonalne to każdy sam sobie wybierze moment w którym chce wziąć w nim udział. Do tego pewnie dojdzie pomoc z gildii.
    A od czego są Gildie i warunek o którym myślałem, że każdy kto grał w PvP doskonale wie ?


    Zaatakowany gracz może się bronić przed każdym - nawet przed słabszym !!!!!!
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 17.05.2013 o 14:57

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.