Zobacz wyniki ankiety: Czy jeśteś za wprowadzeniem rankingu ?

Głosujących
67. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    33 49.25%
  • nie

    22 32.84%
  • jest mi to obojętne

    12 17.91%
  • zgadzam się ale pod warunkiem - komentarze

    3 4.48%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 21 z 21

Wątek: Ranking serwera

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.08.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie bardzo widzę bezpośrednie PvP (armie graczy walczą ze sobą) przy obecnych regułach gry. Sensowne wydaje się rozwiązanie równoległego przejścia przygody z zastrzeżeniem, że przygoda będzie miała losową konfigurację, gdzie nie będą miały zastosowania ściągi/poradniki ;p
    Gracze stający w szranki rozpoczynaliby równocześnie przygodę, w której pojawiali by się na wyspie z mgłą wojny - tak jak na początku gry, przy pomocy pakietu surowców/klejnotów tworzyliby zaplecze i armię - budowa budynków, ulepszanie i zaciąg były by natychmiastowe.
    Celem było by najszybsze wyzwolenie wyspy, najpierw odkrycie mgły wojny, zaplanowanie kampanii - losowe wartości wojska we wrogich obozach i startowa pula osadników, która nie byłaby wystarczająca do zdobycia całej wyspy lecz tylko przyczółka pod budowę zaplecza... takie Settlers on line w pigułce
    Wyglądało by to jak reset na serwerze testowym z losowymi ustawieniami (lub pseudolosowymi np po kilka/kilkanaście zestawień ustawień na sektor) i natychmiastowym budowaniem budynków/zaciągiem...
    Wygrywałby najlepszy czyli ten kto najlepiej zna grę i potrafi to wykorzystać - czyli przeszedł w najkrótszym czasie z najmniejszymi stratami - trzeba by było wypracować jakieś parametry co do ważności strat i szybkości, choć można to uprościć odpowiednią prędkością pojawiania się osadników koniecznych do odbudowy armii
    Na rozgrywkę byłoby dajmy na to 24 godziny z możliwością zatrzymania biegu czasu do np 12 godzin w sumie...
    Wkleiłem do niewłaściwego wątku, ale w sumie statystyki mają sens praktycznie tylko jeśli są jakieś elementy PvP , a jeśli chodzi o opłacalność takich zmian dla BB to nie jeden zapłaci by dobić do 50 lvl i móc się spróbować z innymi graczami, zresztą może być też opłata za walkę w wysokości tygodniowej premii w klejnotach - czyli powalczyć można raz w tygodniu - albo zapłacić i walczyć częściej ;p
    Ranking obejmował by:
    - Średnia z ilości zwycięstw/przegranych - główna statystyka
    - Wygrane
    - Przegrane
    - Najszybsze zwycięstwo
    - Najmniejsze straty
    Podgląd statystyk np przez Odkrywcę pod lunetką, jeśli już odkryte są wszystkie strefy...
    Ostatnio edytowane przez QQBN ; 19.05.2013 o 16:22

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.