Zobacz wyniki ankiety: Czy korzystałbyś z aplikacji TSO

Głosujących
606. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak!

    592 97.69%
  • Nie, nie potrzebuje takiej aplikacji na moim sprzecie mobilnym

    6 0.99%
  • Jest mi to obojętne.

    7 1.16%
  • Nie, gram w TSO wyłącznie na komputerze.

    9 1.49%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Aplikacja TSO na iOS/Android

  1. #1
    Osadnik Awatar Burdajewiczek
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    51
    Serwer
    Nowy Świat

    Aplikacja TSO na iOS/Android

    Nie znam się kompletnie na tworzeniu aplikacji jednak korzystam z urządzeń (tablet, telefon) na których posiadam gry pokroju TSO, mam na myśli grę np Clash of Clans na ipady i iphony. Czy istnieje możliwość nakłonienia w jakikolwiek sposób BB do stworzenia aplikacji zewnętrznej na urządzenia mobilne? Nie mówię już o tym żeby taka aplikacja powstała na PCty bo jest nie potrzebna, jednak jak wiadomo korzystać z TSO na tablecie można wyłącznie dzięki przeglądarce Puffin. Co myślicie na ten temat?

  2. #2
    Osadnik Awatar JackDanieIs
    Dołączył
    22.05.2012
    Posty
    74
    Serwer
    Kolonia
    Fajnie gdyby była możliwość puszczenia geologow/zalogowania się na iOS. Takze popieram.

    ps. wiem, że istnieje taka możliwość na puffinie, ale dla mnie to nie solucja.
    No fuck was given that day.

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    48
    Serwer
    Kolonia
    Wedle mnie przydało by sie można by odejść od kompa i obserwować na tablecie/telefonie co ludzie piszą czy budować potrzebne budynki bo pomimo że chodzi na pufinie to raczej tylko nie zbędne rzeczy sie robi bo przesuwanie mapy czy budowanie raczej odpada :-)

  4. #4
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    855
    Serwer
    Kolonia