Zobacz wyniki ankiety: Czy popierasz korektę czasu produkcji nowych materiałów?

Głosujących
20. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    9 45.00%
  • Nie

    11 55.00%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: System badań - poprawienie czasów produkcji

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    pewnie i wogole za darmo powinny byc ksiegi ... bo to Polska wlasnie
    jak trzeba cos zrobic by cos dostac to juz ffee ...wszystko za darmo powinni dac , prawda ?

    czasy produkcji sa bez sensu i jak nie zwieksza ich 10krotnie to tak jakby nic nie zrobili

  2. #12
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    te czasy może sa takie niskie tylko do celu testów, bo jakbyśmy mieli czekać godzinę az sie jeden papierek zrobi to testy by trwały pół roku albo i więcej aby wyszkolić 1 geologa, a tak to szybko półprodukty sie robia a ksiegi za klejnoty mozna miec w kilka chwil

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Po paru dniach testowania proste wnioski jakie mi się nasuwają są następujące:
    1. Ne ma co się wygłupiać w stawianie nie wiadomo ilu papierni, giserni, wystarczy po 1 każdego typu na 3 (max 4) poziomie i z buffem to świat i ludzie (chyba że ktoś będzie to robił na handel) a to z powodu czasów w introligatorni. W ciągu doby te budynki są w stanie wyrobić papier i stalówki idące w tysiące. Tym samym zupełnie odpada problem braku miejsca na wyspie oraz patentów.
    2. Cały system badań jest zupełnie przyzwoity, pomijając niektóre zupełnie bezużyteczne kwalifikacje dla geologa. Z mojego punktu widzenia takim nieużytkiem jest na przykład znajdowanie złóż, które mogą być eksploatowane szybciej, ponieważ to by oznaczało, że będę je musiał odnawiać częściej (no ale to moje zdanie i pewnie ktoś inny znajdzie w takim złożu sens). Poza tym skarb w postaci 25 kamieni przy szukaniu złoża też jakoś specjalnie nie zachęca do wydawania punktów.
    3. Nie zmieniałbym czasów wytwarzania w introligatorni, natomiast pomyślałbym o jakimś buffie. Skoro w Magazynie Prowiantu można za klejnoty zakończyć produkcję a mimo to dostępny jest królik, to być może i Introligator powinien mieć jakiegoś zwierzaka.
    4. W settlersonlinewiki.eu jest (był) błąd w tłumaczeniu: discover x% greater deposits oznacza znajdowanie złóż o X% większych (za każdym razem) a nie X% szansy na znajdowanie większych złóż.
    5. Zdobywanie rudy tytanu i bali egzotycznych z przygód nabierze teraz zupełnie innego znaczenia

  4. #14
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    ksiegi za klejnoty mozna miec w kilka chwil
    Jak ktoś pomyśli, bo ja na początku powydawałem klejnoty na upy, chociaż część z graczy mówi ze były jakieś klejnoty specjalnie do testów (jakieś 17-20) u mnie niestety skończyło się na 5k za lvl i 5k w wiadomości z expem.

  5. #15
    Osadnik Awatar Saxza
    Dołączył
    13.10.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Złota Góra
    Być może macie rację,że na 1. faze testów specjalnie dali niski czas produkcji ,a potem jak bedą wprowadzać gienka i odkrywce to podbiją x2/x3. Najleszą opcją jest trzykrotne wydłużenie czasów produkcji ,bo inaczej rynek bedzie zawalony towarami już po pierwszym tygodniu.

  6. #16
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ale tak naprawdę to co to za problem że rynek będzie zawalony tymi towarami?

  7. #17
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Są dwa powody żeby się cieszyć że będzie zawalony:
    -jak ktoś nie ma miejsca/nie chce produkować to szybko dostanie
    -będzie niska cena

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.