Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś z tym żeby drogi przyspieszały produkcje?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    29 67.44%
  • Nie

    13 30.23%
  • Nie mam zdania

    1 2.33%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: Drogi

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    MOD_Zakrecomy

    Kol. nie znam się na matematyce wyższej, choć powinienem bo jestem osobnik techniczny.
    Z Twych wyliczeń wynika że jest wartość dodana, więc w mym odczuciu gra warta świeczki.
    Byle ta świeczka nie była zbyt droga /tak jak wspomniane przeze mnie polskie drogi, najdroższe w Europie/.
    Ale to już polityka i nie na temat.

    pozdrawiam

    K.G.

  2. #22
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zwolk, zgoda że mój pomysł na drogi to byłby dość tani permanentny buff, dlatego też mówię, że jest to zaledwie wstęp i jedno z wielu rozwiązań. Z drugiej strony czy inne buffy są znów rzeczywiście takie drogie? Weźmy koszyki - robię je na okrągło i w zasadzie nie zauważam. Jeśli chodzi o samo buffowanie czy wspomaganie, to naprawdę nie widzę powodu, dla którego wachlarz premii miałby być skończony i zamknięty. Przecież mogliby korzystać z takich buffów wszyscy a nie tylko jacyś wybrańcy. Z drugiej strony jeśli brać to za argument przeciw, to dlaczego nie żądać usunięcia tych wszystkich włochatych łapek, ciastek i klusek i nie pozostać przy półmiskach ryb, żeby przypadkiem ktoś nie zrobił sobie czegoś za dużo a zbyt tanim kosztem. Być może pewnym rozwiązaniem w tym przypadku byłoby albo wprowadzenie stałej opłaty za drogi (pozdrowienia dla odpowiedniego Ministerstwa) albo gdyby się owe drogi zużywały tak, jak zużywają się pola pszenicy czy wysychają studnie. W tym drugim przypadku na pewno trzeba by było zmienić sam proces odbudowywania tych dróg, bo inaczej nawet łysy znalazłby jakieś włosy do powyrywania. No i może przesadziłem trochę z tym 1 surowcem w jednostce czasu, być może trzeba by było zredukować to na przykład do poziom/1h, czyli jeśli budynek na 5 poziomie wytwarza 100 jednostek na godzinę, to z drogą robiłby 105 jednostek. Wszystko jest kwestią odpowiedniego zbalansowania kosztów i zysków.

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.12.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Mam odnawiać pola studnie i jeszcze drogi ??? przegięcie nawet gdyby robiły za kosz irmy a jak mi droga do budynku dochodzi i kosz mam to buff x2??? daj spokój mistrzu asfaltów

  4. #24
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez dominik200613 Zobacz posta
    zwolk

    Dyskusja jest o funkcji drogi /czy ma pozostać nikomu niepotrzebnym dodatkiem, czy jej posiadanie ma tworzyć jakąś wartość dodaną/.
    Nie mieszajmy w dyskusji o drogach, systemu premiowania, czy skracania odległości do magazynu / te mechanizmy "żyją swoim życiem"/.
    Kwestię czy setlersi maja chodzić szybciej, jeździć konno, czy może jeździć na różowych jednorożcach. pozostawmy informatykom.
    Do Ciebie dalej nie dociera, że tworzenie "wartości dodanej" można uzyskać albo przez uzyskiwanie dodatkowych surowców (czyli zwiększenie produkcji, które teraz odbywa się za pomocą premii), albo przez przyspieszenie pracy osadników (dokładnie wyliczone przez Zakręconego). Pierwsza opcja moim zdaniem odpada właśnie przez coraz bardziej rozbudowywany system premii, na których BB zarabia bo tylko podstawowe można wyprodukować samodzielnie z surowców powstających w grze. Na wprowadzeniu dróg pełniących funkcję "wartości dodanej" w postaci dodatkowych surowców co jakiś czas by nie zarobili więc zapomnij. Druga opcja, z przyspieszeniem pracy osadników (jak słusznie zauważasz, środek transportu jest tutaj najmniej istotny, jeśli o mnie chodzi może to być nawet pociąg typu TGV) nie ingeruje w pozycje po stronie wpływów u księgowego w BB, za to dość mocno ingeruje w mechanikę gry, zwłaszcza jeśli zrobimy podział na różne typy dróg w zależności od wykorzystanego materiału. A pomysł okresowej konieczności odbudowy dróg po prostu mnie rozwalił

  5. #25
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    zwolk

    Rozumiem Twą argumentację /lepiej znasz mechanikę gry/.

    Pozostawmy więc w dyskusji opcje:

    1. Uzyskania wartości dodanej przez zwiększenie szybkości poruszania się setlersów.
    2. Bez konieczności odbudowywania drogi.
    3. Drogi budujemy tylko z kamienia /powiedzmy 1 segment drogi = 10 kamieni/.

    pozdrawiam

    K.G.
    Ostatnio edytowane przez dominik200613 ; 18.04.2013 o 10:52

  6. #26
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Do mnie wszystko dociera, Zwolk Dlatego też szukam rozwiązań i zachęcam tym samym do dyskusji. Ja się nie pytam czy BB zechce wprowadzić takie rozwiązanie i nie rozmawiajmy o tym, czy BB zarobi na drogach (bo to mnie guzik obchodzi i innych graczy pewnie też), tylko czy Ty chcesz aby drogi miały wpływ na Twoją produkcję. Ja chcę, więc podsuwam pomysły i jak na razie nie widzę ani jednego rozsądnego argumentu przeciw takiej idei a jedynie co do zaproponowanych rozwiązań, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że sama idea wykorzystania dróg do czegoś poza efektem estetycznym nie jest pozbawiona sensu

  7. #27
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    MOD_Zakrecony

    Kol.
    Czy jeżeli, wyniki ankiety wskażą że, jest potrzeba aby droga pełniła jakąś funkcję, jest to technicznie możliwe do zrealizowania?

    Czy jest to tylko, bicie piany w pustym kuflu?

    pozdrawiam

    K.G.
    Ostatnio edytowane przez dominik200613 ; 19.04.2013 o 09:21 Powód: literówka

  8. #28
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ankieta jest wskazówką które pomysły najbardziej Wam się podobają i które są warte przekazania bo jesteśmy ograniczeni co do ilości przekazywanych propozycji (propozycje które nie zyskują poparcia nie są przekazywane). Przekazane pomysły są zbierane od wszystkich wersji językowych i co dalej się z nimi dzieje to nie wiem.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  9. #29
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie jestem pesymistą /po prostu, znam życie/ i podejrzewam że trafiają do kosza w najlepszym razie do szuflady.
    Jak większości podań o pracę w Polsce.

    Więc może, podejmijmy dyskusje o marchewce.

    Jest czerwona, zielona lub nie mam zdania?

    Bo według mnie taka i taka.

    pozdrawiam wszystkich którzy się dobrze ubawili

    K.G.
    Ostatnio edytowane przez dominik200613 ; 19.04.2013 o 12:39 Powód: literówka

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.