Zobacz wyniki ankiety: Czy warto zastanowić się nad pomysłem?

Głosujących
26. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    17 65.38%
  • Nie

    9 34.62%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Transport jednostek

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.03.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Transport jednostek

    Myślę że podczas jednego z przyszłych event'ów można by dodać jednostkę a'la generał umożliwiającą transportowanie większej liczby jednostek na przygodę z zastrzeżeniem że owa jednostka nie może atakować - jeśli ktoś nie posiada 4 szybkich gienków to transport powolnymi może być, a właściwie jest bardzo uciążliwy.

  2. #2
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    byl juz taki pomysł na pewno, aczkolwiek nie jest to głupie, bo tłuc się o kilka razy w te i z powrotem jest dość uciązliwe

  3. #3
    Osadnik Awatar Stochlik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    109
    Serwer
    Nowy Świat
    pomysl sredni

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    proponowalem to na wigilijny event .. ''mikolajowy general''
    praktycznie to samo , bo transport woja na Exprymenty to jest masakra jak nie ma sie calej armii generalow

  5. #5
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dlatego w sklepie można zakupić "doświadczonych generałów".
    Jeżeli ktoś nie kupuje za realne pieniądze to w evencie 'Hallowen" będzie możliwość zakupienia kościastego. Czy jak on się zwie.
    Chyba wszystko w temacie.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    71
    Serwer
    Czarci Gaj
    Piotru70 kościasty to jeden, w sklepie kupic za klejnoty mozna. ale nie o to chodzi. chodzi o to ze na niektore przygody trzeba kilka tysiecy wojska wyslac wiec pakowanie po 200 jest uciazliwe i nawet majac 10 generalow, nie da sie na raz wszystkiego wyslac. stad opcja transportu jest podana.
    ciekawy pomysł, ale słusznie zauwazyliscie ze juz była. zgadzam sie ze taki transportowy byłby ciekawą opcja. taki generał karawany

  7. #7
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hor4cy Zobacz posta
    chodzi o to ze na niektore przygody trzeba kilka tysiecy wojska wyslac wiec pakowanie po 200 jest uciazliwe i nawet majac 10 generalow, nie da sie na raz wszystkiego wyslac.
    Wiec mozna to wyslac na 2 razy, ewentualnie na 3. Stracisz na to w porywach do 2-3 godzin (a na dobra sprawe to faktycznie pare minut, tyle ze w 15-30 minutowych odstepach) co i tak jest niczym w porownaniu z czasem jaki musiales poswiecic na wyprodukowanie tego wojska albo uzupelnianie strat.

    Pomysl jest calkiem OK, ale w tym momencie jak najbardziej zbedny.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #8
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    chodzi o to ze na niektore przygody trzeba kilka tysiecy wojska wyslac wiec pakowanie po 200 jest uciazliwe i nawet majac 10 generalow, nie da sie na raz wszystkiego wyslac.
    Skoro na niektóre przygody według ciebie potrzeba kilka tysięcy wojska, to przygodę możesz rozpocząć wcześniej i wysłać na nią wojo zanim reszta wojska się wytworzy, dlatego dłuższe przygody trwają np. 8 dni. Jestem pewien ze BB już pomyślało o transportowaniu dużych ilości wojsk i dlatego dają tak dużo czasu na zrobienie przygody. Ale wielu graczy (w tym i Ty) o tym nie pomyślało.

  9. #9
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Rozumiem, że gdyby taka opcja pojawiła się w grze, to przeciwnicy tego rozwiązania wciąż używaliby 10 razy jednego generała żeby przewieźć 2000 jednostek, albo wysyłaliby 10 generałów, nawet jeśli w przygodzie brałoby udział trzech z nich. Jasne :P
    Otóż ja na ten przykład mam w tej chwili 11 szłomów, 3 weteranów, jednego pnia i czterech ślamazarnych (czyli desant prawie 4k wojska) i wciąż mnie szlag trafia ile razy wysyłam wojsko na większą przygodę.

    Wydaje mi się, że wysyłka wojska to nie jest jakiś ekstremalnie ważny element strategii (chyba że na przykład na wyspie piratów, gdzie miejsca mało na desant). Długość przygody a wysyłka wojska to są dwie raczej luźno związane sprawy, bo co ma 15 minut czy pół godziny do przygody, która trwa tydzień. Chodzi raczej o czas potrzebny na produkcję mięsa armatniego, a nie przewożenie go na przygodę.
    Zgadzam się, że i tak i tak trzeba na przygodzie pakować wojsko na grzbiet generała, niemniej jednak chętnie widziałbym jednostkę (np. statek, służący jedynie do transportu) dzięki której mógłbym na przygodę wysłać 4k człowieka w jednym transporcie i tylko 3 weteranów.

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.03.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Pomysł pojawił się po obejrzeniu nowego filmiku 'back stage' kiedy usłyszałem że ma być kilka nowych przygód bardziej wymagających.
    A i BB musi zdawać sobie sprawę z faktu że robienie przygód we troje na wyższych lvl'ach nie wchodzi w grę ze względu na podział PD. Mamy już pływające rezydencje więc dlaczego nie można by dodać np. budynek 'port' i statkiem wysyłać jednostki? Chyba dość logiczne.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.