Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: Możliwość budowy na wykarczowanym terenie

  1. #11
    Banned
    Dołączył
    26.10.2012
    Posty
    374
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Proszę dodać ankietę.

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Nowy Świat
    Budynki to budynki, drzewa to element terenu.
    To z przenoszeniem, to druga opcja. Ta pierwsza to wskazywanie drwalowi, które drzewo/krzak chcemy usunąć razem z pieńkiem. I możliwość wskazania leśnikowi, w którym konkretnym miejscu ma posadzić nam nowe drzewko. Nie chodzi o sadzenie drzew gdzie popadnie.

    Przy stalych lokalizacjach drzew (tak samo jak i zloz surowcow) odpada koniecznosc przesylania do serwera informacji o ich aktualnym polozeniu i/ lub istnieniu, a wysylamy tylko info o stanie surowcowym.
    Z tą myślą też bym dyskutował. Oczywiście tylko spekulujemy, ale nie widzę tu jakiegoś większego impaktu na komunikację. Informacja na serwer szłaby gdybyśmy drzewko na stałe polecili usunąć/posadzić a poza tym jest tak jak dotychczas.

    Proszę nie zamykać wątku! napaliłem się na kolejną bitwę z drzewnymi heretykami!

  3. #13
    Banned
    Dołączył
    26.10.2012
    Posty
    374
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Brak ankiety - wątek zamykam.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.