Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Możliwość budowy na wykarczowanym terenie

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.04.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra

    Możliwość budowy na wykarczowanym terenie

    Dałoby to możliwość lepszego zagospodarowania terenu, zwiększenia wydajności budynków poprzez odpowiednie rozstawienie budynków wokół magazynu i i lepsze wizualnie rozmieszczenie budynków.

  2. #2
    Osadnik Awatar Stochlik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    109
    Serwer
    Nowy Świat
    hmmm z jednej strony jestem na tak a z 2 nie

  3. #3
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Kolego Busiuu masz pierwszy post, więc radzę przeczytać regulamin ---> http://forum.thesettlersonline.pl/th...-sugestie-quot

    bo zaraz mod zamknie temat

  4. #4
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Po pierwsze brak ankiety więc wpadnie Zorro i zamknie wątek

    Po drugie - pomysł nierealny bo burzy całą mechanikę gry. Pieńki są złożami dla leśnika. Gdyby wprowadzić możliwość budowy na wykarczowanym terenie (jak to było możliwe w "starych" Settlersach), oznaczałoby to konieczność umożliwienia sadzenia leśnikowi gdzie popadnie a to już nie byłoby takie fajne. Załóżmy że pod twoją nieobecność kończy Ci się pole. W tym momencie przestrzeń, którą ono zajmowało staje się aktywna. Przychodzi leśnik i stawia tam drzewko. Przestrzeń zajęta do czasu wycięcia drzewka przez drwala.

    Inny, bardziej ekstremalny przykład. Nie ma Cię w grze kilka dni. W tym czasie leśnicy sadzą, drwale ścinają i w magazynie bali przybywa. W tym samym czasie padają Ci studnie i pola. Drwale zapełniają magazyn balami i przestają ścinać, ale leśnicy dalej sadzą gdzie popadnie. Ty wchodzisz na wyspę, a tam dżungla, nie ma gdzie postawić pola ani studni, gospodarka leży.

    Jedynym rozwiązaniem byłoby ograniczenie możliwości pracy leśnika tylko do wyznaczonego obszaru, ale z kolei skoro leśnikowi zawężamy obszar działania, to dlaczego nie wszystkim innym budynkom produkcyjnym? Pomysł mocno chybiony. Jak tylko pojawi się ankieta to zagłosuję na NIE.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Nowy Świat
    Pomysł już kilka razy proponowany
    widać sporej części ludzi na prawdę pasowało by coś takiego. W tym mi.

    gracze byli przeciw
    uczestniczyłem w jednej takiej dyskusji, o tutaj:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...anie-Pni-Drzew

    Generalnie przeciw pomysłowi nie ma jakichś konkretnych argumentów, a jedynie potok jakichś xxxxx kwasów.
    Bo problem z wyrastaniem drzew byle gdzie można łatwo załatwić przez opcję przenoszenia drzew (można budynki, więc czemu nie drzewa?), albo opcję wskazywania które konkretne drzewo chcemy usunąć na stałe i gdzie chcemy konkretnie mieć zasadzone nowe. Założyłem wątek, który dokładnie pomysł opisywał, ale usunęli.
    Ogólnie, pomysł nie trafia to ludziom do głowy. Wymyślają jakieś dzikie argumenty przeciw.

    Na szczęście jest to forum jedynie polskiej wersji gry. Mam nadzieję - a nawet jestem przekonany - że na forach innych wersji ludzie inaczej podejdą do tego pomysłu.
    A ostatnio na testowym na środku wyspy są ładnie ułożone krzaczki, myślę że to może być jakiś zwiastun.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    ogólnie jeśli ktoś nie wychodzi z gry na dłużej niż kilka dni to spokojnie wyspra nie obrosła by mu drzewami gdzie popadnie tak jak to było wspomniane wyżej. Od tego mamy tartaki aby nadmiar pieńków przerabiały na deski, a żeby zarówno desek jak i bali narobiło sie tyle żeby zastopować łańcuch produkcyjny i tylko leśnicy juz sadzili to naprawde trzeba by konto olać na dłużej. Jednak bardziej podobał by mi sie pomysł z zawężeniem obszaru dla leśnika, a te drzewka i krzaczki które mamy na stałe w grze to przecież jest jakis element ozdobny, w sumie pusta wyspa nie była by az taka ciekawa
    PRECZ Z CENZURĄ! WOLNOŚĆ GÓRĄ!

  7. #7
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    zbedne, trzeba tak umiec planować przestrzenią na wyspie aby miejsca starczyło na to co potrzebne

  8. #8
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Czlowiek_Lasu Zobacz posta
    widać sporej części ludzi na prawdę pasowało by coś takiego. W tym mi.


    uczestniczyłem w jednej takiej dyskusji, o tutaj:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...anie-Pni-Drzew

    Generalnie przeciw pomysłowi nie ma jakichś konkretnych argumentów, a jedynie potok jakichś xxxxx kwasów.
    Bo problem z wyrastaniem drzew byle gdzie można łatwo załatwić przez opcję przenoszenia drzew (można budynki, więc czemu nie drzewa?), albo opcję wskazywania które konkretne drzewo chcemy usunąć na stałe i gdzie chcemy konkretnie mieć zasadzone nowe. Założyłem wątek, który dokładnie pomysł opisywał, ale usunęli.
    Ogólnie, pomysł nie trafia to ludziom do głowy. Wymyślają jakieś dzikie argumenty przeciw.

    Na szczęście jest to forum jedynie polskiej wersji gry. Mam nadzieję - a nawet jestem przekonany - że na forach innych wersji ludzie inaczej podejdą do tego pomysłu.
    A ostatnio na testowym na środku wyspy są ładnie ułożone krzaczki, myślę że to może być jakiś zwiastun.
    Opcja przenoszenia drzew? Człowiek lasu... wróć do lasu...
    Pomysłu tak czy siak nie wprowadzą wiec daruj sobie wylewanie swoich tanich argumentów.
    Zresztą nie ja pierwszy cie tego uświadamiam.
    A to czy jestem przeciwny to niema znaczenia bo tego pomysłu póki co to nie zamierzają wprowadzać.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 11.04.2013 o 08:01

  9. #9
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Czlowiek_Lasu Zobacz posta
    Generalnie przeciw pomysłowi nie ma jakichś konkretnych argumentów, a jedynie potok jakichś xxxxx kwasów.
    Bo problem z wyrastaniem drzew byle gdzie można łatwo załatwić przez opcję przenoszenia drzew (można budynki, więc czemu nie drzewa?), albo opcję wskazywania które konkretne drzewo chcemy usunąć na stałe i gdzie chcemy konkretnie mieć zasadzone nowe.
    Budynki to budynki, drzewa to element terenu.

    Przy stalych lokalizacjach drzew (tak samo jak i zloz surowcow) odpada koniecznosc przesylania do serwera informacji o ich aktualnym polozeniu i/ lub istnieniu, a wysylamy tylko info o stanie surowcowym.

    To sa oczywiscie spekulacje (bo architektury komunikacji z serwerem nie znam), ale na pierwszy rzut oka widze w tej zmianie potencjalne problemy performancowe w dzialaniu gry.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Stopniowo, teoretycznie jest więcej miejsca ale wiadomo nie za darmo BB musi zarobić.
    Opactwa zaoszczędziły dużo miejsca, teraz mamy pływające domy.

    Spokojnie BB z czasem pomalutku wprowadzi więcej takich opcji ale nie od razu bo na każdej musi zarobić proste

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.