Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 81

Wątek: nie mozna anulowac zadania gildii

  1. #51
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.12.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Ja przyłączyłam się do Gildy ponad tydzień temu i cały czas czekam na zadania Gildy ale bez skutku. Pisałam do supportu ale odpisali, że Gilda musi zakończyć rozpoczęte zadanie. TYLKO JAK MA TO ZROBIĆ JAK ZADANIE JEST ZABLOKOWANE!?!?!?!?!

  2. #52
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.12.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Złota Góra
    witam ,ja takze sie dolaczam z tym problemem ,juz tydzien jak mam wiszace (zblokowane zadania gildi).spora strata czasu i klejnotow,,czy ktos zainteresuje sie tym problemem?bo jak widze olewacie wszystko ,typowe nastawienie na wyciaganie kasy za nic.pozdrawiam

  3. #53
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    Najlepiej zlikwidowac gildie i zalozyc nowa, my ponad miesiac czekaliśmy na jakaś reakcje suportu i nic. Jest to jednak kłopotliwy sposob i nie daje gwarancji że za jakiś czas problem nie wroci. Ja mam wrażenie ze na ten temat BB milczy.

  4. #54
    Osadnik
    Dołączył
    21.11.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Złota Góra
    dzieki za pomoc...mozliwe ze to jedyne wyjscie

    ale to od groma kasy w plecy prawda?
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 14.07.2015 o 20:48 Powód: połączenie postów

  5. #55
    Poznańczyk
    Dalej nic z zadaniami, poprawki więcej psują niż cokolwiek robią

  6. #56
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No niestety, liczyłam że po końcu eventu naprawią a tu bez zmian, jeszcze w dodatku wyspę dostaliśmy po raz kolejny w odstępie 4 dni.

  7. #57
    Początkujący Osadnik Awatar Galart
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Kolonia
    Ja juz mam ten problem u siebie w gildii od ok miesiaca - support powiedzial tylko ze przekazal sprawe do pomocy technicznej i to cala odpowiedz z ich strony

  8. #58
    Osadnik
    Dołączył
    21.11.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Złota Góra
    m
    Ostatnio edytowane przez MARIUSZ9920 ; 12.04.2013 o 15:30

  9. #59
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez MARIUSZ9920 Zobacz posta
    oto odpowiedz na mojego maila do supportu;.....
    A oto fragment Zasad Ogólnych, §4, pkt 4:

    W związku z tym, że korespondencja z Supportem może zawierać poufne informacje, jej publikowanie na forum/w grze jest niedozwolone i może doprowadzić nawet do blokady konta. Nie ma znaczenia, czy zacytowana treść zawiera całą korespondencję czy tylko jej fragment.

  10. #60
    Osadnik
    Dołączył
    14.07.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Nowa Ziemia
    U nas w Gildii znowu wróciło po raz kolejny zadanie z Wyspą Piratów w odpowiedzi dostałam że Dział Techniczny zna problem i pracuje nad nim Dzisiaj napisałam kolejną wiadmość do Supportu ale z kolei dostaję jakieś zwrotne wiadomości z komunikatem: "Uwaga! Jeden z Twoich listów nie dotarł do adresata.
    Wiadomość nie została dostarczona z powodu nieznanego błędu po stronie serwera odbiorcy"...także nie wiem o co biega

Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.