Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za wprowadzeniem tej poprawki

Głosujących
45. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    34 75.56%
  • NIE

    6 13.33%
  • OBOJĘTNE

    5 11.11%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: Zadania gildii - modyfikacja wynagrodzenia

  1. #11
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    (...)
    RedJul zaglądnij do poradnika dewelopera. To jest w planach
    W planach z 28.07.2012 roku:

    Tygodniowe zadania dla gildii
    Gratuluję pamięci i wiary w to, że to co mamy aktualnie to tylko wstęp do owych tygodniowych zadań.
    I jeszcze jedno - wątpię, by mistyczne "Tygodniowe zadania dla gildii" były takie same jak moja koncepcja a prosiłem o wypowiedź merytoryczną a nie o czepianie się słówek (chociaż fakt, pisałem o cyferkach i procentach, o słówkach nie było mowy).
    Ostatnio edytowane przez RedJul ; 07.03.2013 o 12:32

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar Duszysko40
    Dołączył
    18.01.2013
    Posty
    202
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Ja mam inny pomysł.

    1. Nie powinno być z zadaniami kto pierwszy ten lepszy i póxniej znikają. Każdy powinien je móc zrobić do momentu kiedy nie zostanie ono wykasowane.
    a. Kasowanie pierwszy sposób, to usuwanie ich raz dziennie automatycznie o stałej porze jeśli zostało wykonane przed odpowiednią ilość osób.
    b. Kasowanie przez szefa gildii jak to jest do tej pory.

    Kożyści? Każdy może wykonać zadanie i dostać monety, ale eliminujemy tu sępów.

    2. każdy kto wykona powinien dostać monety gildii, ale bonus powinien być przyznany wyłącznie graczom którzy zadania wykonali, aby inni nie lecieli na krzywy ryj.

    3. Próg do bonusa jest wygórowany, ale czepiał się go tu nie będę.

    4. Zapłata za wykonanie zadania i bonus za zaliczenie przez gildię, powinien być uzalezniony wyłącznie od levelu, a nie z nieba jak to do tej pory jest.

    a. Zapłaty i premie nie powinny być stałe jak w tym momencie, ale uzaleznione procentowo od aktywności gracza w grze i wykonywaniu zadań. Podobnie jak premie za codzienne logowanie. Przykład: jeśli ktoś jest załóżmy na 20 levelu to dostanie przykładowo 2 gildijne po wykonaniu zadania w jeden dzień. jeśli wykona w kolejny, to 4 itd do siedmiu. Jeśli ktoś przerwie ten łańcuszek, to zaczyna od nowa.
    b. Bonus za zaliczenie przez gildię gildijnego powinien również wyglądać tak samo jak dla pojeyńczego gracza za wykonanie zadania. Powinien być wysokością uzalezniony od ciągłości zaliczania zadań, a nie od tego, czy jest ono zaliczone, czy nie.

    BARZO WAŻNE. Po wykonaniu przez siedem dni zadań powinno się zostać na maksymalnym poziomie gratyfikacji i nie robić go od nowa, az do momentu przerwania łańcuszka.!

    Najwazniejsze BRAK JEST WGLĄDU KTO WYKONAŁ ZADANIE, A KTO NIE I BRAK JEST HISTORII AKTYWNOŚCI poszczególnych graczy!!!. I chyba od tego trzeba byłoby zacząć. A taki podgląd powinien mieć szef i jego zastępcy, oraz powinien on miec możliwość na udostępnienie go publicznie w gildii.

    Jeszcze jedno. Jeśli co drugi dzień w zadaniu gildii pokazuje się robienie wyspy połowie graczy na wyzszych levelach, to przydała by się większa możliwość na jej zdobycie, albo zdobycie mapek, bo po prostu brakuje tej przygody. To samo ze zdrajcami i innymi przygodami. Tu cos słabo jest wyliczone.
    podpisuje sie jak najbardziej bardzo madra wypowiedź

  3. #13
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Rozwiązanie tojanika bardzo ciekawe.
    Co do wyspy to nie powinna się tak często pojawiać, u mnie to zdanie muszą robić osoby z lvlem 36-45. Dla kogoś z 45 to nie problem, ale gracza z 36 to spory kłopot zwłaszcza jak ma odpaloną jakąś przygodę którą musi skończyć i mieć jeszcze wojsko na kolejną.

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    "Najwazniejsze BRAK JEST WGLĄDU KTO WYKONAŁ ZADANIE, A KTO NIE I BRAK JEST HISTORII AKTYWNOŚCI poszczególnych graczy!!!. I""

    zgadzam się w c a ł e j r o z c i ą g ł o ś c i - system nagradzania może zostać nawet ten sam, wystarczy, że będzie wiadomo kto jest aktywny a kto z tej aktywności skwapliwie korzysta oszczędzają zasoby do własnych celów. Identyfikacja cwaniaków wymusi ich aktywność bo będzie im groziło usunięcie z gildii.

    No i jeszcze Gildia - zakres korzyści dostępnych za monety gildyjne powinien być szerszy - chociażby zadanie "wyspa piratów" tak często wymagane w zadniu dziennym, a tak trudno dostępne w grze.

  5. #15
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Co do wyspy to nie powinna się tak często pojawiać, u mnie to zdanie muszą robić osoby z lvlem 36-45. Dla kogoś z 45 to nie problem, ale gracza z 36 to spory kłopot zwłaszcza jak ma odpaloną jakąś przygodę którą musi skończyć i mieć jeszcze wojsko na kolejną.
    Wcale nie musisz jej robić, zadanie za kleje możesz wykonać jak nie chcesz robić, lub czego nie pochwalam olać to podzadanie gildyjne

  6. #16
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    Wcale nie musisz jej robić, zadanie za kleje możesz wykonać jak nie chcesz robić, lub czego nie pochwalam olać to podzadanie gildyjne
    Wiesz idąc Twoim tokiem rozumowania można też zrezygnować z członkostwa w gildii a nawet z całej gry. Problem w tym że wiele osób pewnie by chciało zrobić ale ich gospodarka jest nieporównywalnie słaba w stosunku do poziomu zadań.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Wiesz idąc Twoim tokiem rozumowania można też zrezygnować z członkostwa w gildii a nawet z całej gry. Problem w tym że wiele osób pewnie by chciało zrobić ale ich gospodarka jest nieporównywalnie słaba w stosunku do poziomu zadań.
    TO rozwijaj gospodarkę, aż tak dużych strat nie ma wyspa piratów. Jak dla mnie zadania są adekwatne do lvlu gracza. Pomysł jak pisałem fajny oby to szybciutko wprowadzili

  8. #18
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja to bym dodał więcej tych zadań, bo jak co drugi dzień trzeba zrobić czarnych lub wikingów, to robi sie nudne, poza tym te przygody nie są specjalnie interesujące dla wysoko lvl osób.

    A co do wyspy, osoby z mniejszym lvl, kolo 36 wg mnie powinny dać sobie spokojnie rade, z reszta surowcami typowymi dla tej przygody (chleb, miecze z brazu), można poprosić od innych z gildii, większy problem jest raczej z dostępnością tej przygody na rynku, a jak jest to cena nawet do 500 monet dochodzi. Więc jaki jest interes wywalic tyle monet + surowców na zrobienie przygody żeby dostać koło 150 monet gildii?

    Z tego co słyszałem to takie własnie zadania czesto są olewane przez gildie i anulowane, bo wiecej przy nich strat niż zsku.

  9. #19
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    TO rozwijaj gospodarkę, aż tak dużych strat nie ma wyspa piratów. Jak dla mnie zadania są adekwatne do lvlu gracza. Pomysł jak pisałem fajny oby to szybciutko wprowadzili
    Twoje porady mnie rozwalają. Oczywiście jak ktoś sobie rozwinie gospodarkę to będzie mu łatwiej zrobić zadania, ale problem jest w tym że są osoby z 36 lvlem i one dostają wyspę piratów do robienia. Rozmawiamy tutaj o modyfikacjach i ja sugeruję że poziom zadań jest nieadekwatny do możliwości gracza. Wnioskując z Twoich rad rozumiem ze uważasz wyspę piratów co kilka dni dla osoby z 36 poziomem jako odpowiedni rodzaj zadania.

    Set2g poradzą sobie jeśli to będzie jedna przygoda raz na jakiś czas no i nie będą akurat w trakcie robienia innej przygody. Niestety w pewnym momencie było tak że ta przygoda pojawiała się 2-3 razy w tygodniu (mam wrażenie że coś pozmieniali ostatnio), a wtedy to jednak robi się problem.
    Nie wiem w jak licznej gildii jesteś i jaki masz lvl, bo ja dostaje co drugi dzień mrocznych a nie czarnych, a czasem wikingów. Co do wikingów to w sumie nie mam zastrzeżeń bo nie pojawiają się za często, ale na mrocznych to już patrzeć nie mogę.

  10. #20
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Miecze brąz tanie więc nie widzę problem by był problem z wyspą piratów, zawsze jeszcze masz swoją produkcje, wymieniaj surki i się da wszystko. Zawsze w gildii o pomoc możesz poprosić, zadania są łatwe choć zbyt często faktycznie ta wyspa trafia się, mogliby wprowadzić więcej zadań to by trochę ułatwiło jak to Piwonia ujęłaś choć troszkę i zróżnicowało by trochę, ileż można te same zadania klepać

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.