Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za wprowadzeniem tej poprawki

Głosujących
45. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    34 75.56%
  • NIE

    6 13.33%
  • OBOJĘTNE

    5 11.11%
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Zadania gildii - modyfikacja wynagrodzenia

  1. #1
    Osadnik Awatar Pirotechnic
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Czarci Gaj

    Zadania gildii - modyfikacja wynagrodzenia

    Witam. Mam propozycję, aby trochę zmodyfikować system przyznawania nagrody w gildii po wykonaniu zadania gildii.

    A mianowicie - jeśli zadanie ma wykonać 50 osób z 75 powiedzmy. I nagroda wynosi 13 monet gildii dla osoby, która zadanie zrobiła i 90MG dla każdej osoby w gildii jest trochę dowartościowaniem osób nie robiących zadań gildii.

    Dlatego sugeruję poprawkę.
    Osoba, która wykonuje zadanie gildii powinna dostać za wykonanie 9/11 całej nagrody. A osoba, która nie zrobiła, lecz znajduje się w gildii jedynie 2/11 części nagrody.

    Dzięki temu będzie wewnątrz gildii również rywalizacja, kto zrobi szybciej takie zadanie.
    Zapraszamy do gildii Night & Day na serwerze czarci gaj

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Pirotechnic Zobacz posta

    Dzięki temu będzie wewnątrz gildii również rywalizacja, kto zrobi szybciej takie zadanie.
    Byłoby to słuszne, gdyby w gildii znajdowały się osoby w tym samym przedziale lvl'u. Tymczasem w/g http://forum.thesettlersonline.pl/th...ze-15.11.2012/ mamy duże zróżnicowanie zadań gildyjnych; a co za tym idzie możliwości ( i czasu) ich wykonania.
    Jeszcze innym problemem może być - oczywiście w wyjątkowym przypadku poruszonym przez Jewels1http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28469-Zadania-Gildii/page2)" Gildia to współpraca i za tą współpracę premiowani są WSZYSCY współpracujący. Są osoby które wchodzą na grę dopiero wieczorem kiedy zadanie jest już dawno wykonane (szok, niektórzy mają życie! Akurat ja nie mam ale koleżanki i koledzy z gildii mają), dlaczego mają być karani za to że w dzień pracują i nie mogą wejść na settlersy? Pomagają nam, wykonującym zadania gildyjne, w inny sposób, dając buffy czy podsyłając brakujące surowce, uważam że za to należą im się monety gildyjne."
    Ostatnio edytowane przez Scolopendra ; 05.03.2013 o 12:41 Powód: uzupełnienie

  3. #3
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Scolopendra Zobacz posta
    Są osoby które wchodzą na grę dopiero wieczorem kiedy zadanie jest już dawno wykonane (szok, niektórzy mają życie! Akurat ja nie mam ale koleżanki i koledzy z gildii mają), dlaczego mają być karani za to że w dzień pracują i nie mogą wejść na settlersy? Pomagają nam, wykonującym zadania gildyjne, w inny sposób, dając buffy czy podsyłając brakujące surowce, uważam że za to należą im się monety gildyjne."
    Twoje rozumowanie było by słuszne gdyby zadanie było wykonane szybciej niż jak to ująłeś do wieczora, ale jeśli stoi dwa dni lub więcej, to czemu takiego osoby mają dostać nagrodę za nic zrobienie, tylko dlatego że są w gildii

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    Twoje rozumowanie było by słuszne gdyby zadanie było wykonane szybciej niż jak to ująłeś do wieczora, ale jeśli stoi dwa dni lub więcej, to czemu takiego osoby mają dostać nagrodę za nic zrobienie, tylko dlatego że są w gildii
    Podany przez Ciebie cytat z mojego postu jest stwierdzeniem Jewels1 ( niestety nie wiem jak zaznaczyć że wkleiłem to z Jej postu http://forum.thesettlersonline.pl/th...a-Gildii/page2).Osobiście nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem. Niemniej uważam, że automatyczne "karanie" za niewykonanie zadań jest niewskazane. Jeżeli zadanie stoi dwa albo trzy dni to zadaniem administracji gildii jest stwierdzenie dlaczego tak się dzieje i dopiero wtedy wyciąganie konsekwencji. Zresztą każda gildia próbuje rozwiązać te sprawy lepiej lub gorzej. Drugą sprawą jest sposób wyliczenia - dlaczego 9/11 do 2/11 ; ile wynosi "cała nagroda"; czy to wyliczenie odnosi się do wszystkich przedziałów i td i tp pytań można zadać wiele.
    Ostatnio edytowane przez Scolopendra ; 05.03.2013 o 21:05

  5. #5
    Osadnik Awatar Pirotechnic
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Czarci Gaj
    Można rozwiązać to inaczej. Powiedzmy lider gildii jeśli próg osób wymaganych do zaliczenia zadań ją wykona. Może zakończyć zadanie gildii lub ew. dać szansę na zaliczenie innym tego zadania.
    Zapraszamy do gildii Night & Day na serwerze czarci gaj

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    Ja mam inny pomysł.

    1. Nie powinno być z zadaniami kto pierwszy ten lepszy i póxniej znikają. Każdy powinien je móc zrobić do momentu kiedy nie zostanie ono wykasowane.
    a. Kasowanie pierwszy sposób, to usuwanie ich raz dziennie automatycznie o stałej porze jeśli zostało wykonane przed odpowiednią ilość osób.
    b. Kasowanie przez szefa gildii jak to jest do tej pory.

    Kożyści? Każdy może wykonać zadanie i dostać monety, ale eliminujemy tu sępów.

    2. każdy kto wykona powinien dostać monety gildii, ale bonus powinien być przyznany wyłącznie graczom którzy zadania wykonali, aby inni nie lecieli na krzywy ryj.

    3. Próg do bonusa jest wygórowany, ale czepiał się go tu nie będę.

    4. Zapłata za wykonanie zadania i bonus za zaliczenie przez gildię, powinien być uzalezniony wyłącznie od levelu, a nie z nieba jak to do tej pory jest.

    a. Zapłaty i premie nie powinny być stałe jak w tym momencie, ale uzaleznione procentowo od aktywności gracza w grze i wykonywaniu zadań. Podobnie jak premie za codzienne logowanie. Przykład: jeśli ktoś jest załóżmy na 20 levelu to dostanie przykładowo 2 gildijne po wykonaniu zadania w jeden dzień. jeśli wykona w kolejny, to 4 itd do siedmiu. Jeśli ktoś przerwie ten łańcuszek, to zaczyna od nowa.
    b. Bonus za zaliczenie przez gildię gildijnego powinien również wyglądać tak samo jak dla pojeyńczego gracza za wykonanie zadania. Powinien być wysokością uzalezniony od ciągłości zaliczania zadań, a nie od tego, czy jest ono zaliczone, czy nie.

    BARZO WAŻNE. Po wykonaniu przez siedem dni zadań powinno się zostać na maksymalnym poziomie gratyfikacji i nie robić go od nowa, az do momentu przerwania łańcuszka.!

    Najwazniejsze BRAK JEST WGLĄDU KTO WYKONAŁ ZADANIE, A KTO NIE I BRAK JEST HISTORII AKTYWNOŚCI poszczególnych graczy!!!. I chyba od tego trzeba byłoby zacząć. A taki podgląd powinien mieć szef i jego zastępcy, oraz powinien on miec możliwość na udostępnienie go publicznie w gildii.

    Jeszcze jedno. Jeśli co drugi dzień w zadaniu gildii pokazuje się robienie wyspy połowie graczy na wyzszych levelach, to przydała by się większa możliwość na jej zdobycie, albo zdobycie mapek, bo po prostu brakuje tej przygody. To samo ze zdrajcami i innymi przygodami. Tu cos słabo jest wyliczone.
    Ostatnio edytowane przez tojanik ; 07.03.2013 o 09:40

  7. #7
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    tojanik fajnie wszystko, tylko jak gildia to chyba współpraca grupowa więc wszyscy powinni wiedzieć kto na sępa leci a kto nie. MG powinny byc dawane tym co zrobili, a nie tym co tylko są w gildii i nic nie robia

    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Ja mam inny pomysł.
    2. każdy kto wykona powinien dostać monety gildii, ale bonus powinien być przyznany wyłącznie graczom którzy zadania wykonali, aby inni nie lecieli na krzywy ryj.
    To zdanie chyba najbardziej uwidacznia problem z MG

  8. #8
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jak już mnożymy pomysły z ulepszeniem to i ja wrzucę kamyczek do tego ogródka.
    1. Wprowadzić stały czas na wykonanie zadania (na przykład tydzień). W ciągu tego tygodnia gracze muszą zrobić minimum 50% żeby nagroda główna została przyznana. Im wyższy procent wykonania, tym wyższa nagroda.
    2. Nagroda główna jest 2 stopniowa - wyższą dostają ci, którzy zadanie wykonali, niższą którzy tego nie zrobili.
    3. Osoby, które w ciągu tego tygodnia mają 3 lub więcej "nieobecności" nagrody nie dostają. Wyjątkiem mogły by być osoby, które mają te 3 lub więcej nieobecności ale wykonały zadanie - te dostałyby niższą nagrodę główną.
    4. Premia za szybkie wykonanie zadania - przykładowo osoba, która wykona zadanie w pierwszym dniu i loguje się regularnie przez kolejnych 6 dni dostaje 6 x 10 = 60% bonus za indywidualne wykonanie zadania.
    5. Ekstra premia dla gildii za 100% wykonanie zadań.
    6. Tu bym się nie upierał ale dodałoby to myślę smaczku zadaniom - trochę pozytywnego hazardu. Jeśli w ciągu tych 7 dni procent wykonania przekroczy 90 można przedłużyć czas o 1 dzień. Gdzie hazard? Gdy w ciągu tego 1 dnia uda się uzyskać 100% - jest ekstra premia, gdy się nie uda, odejmuje się (przykładowo) 10% - tym samym premia jest mniejsza.
    O możliwości kontrolowania przez radę gildii wykonywania przygód przez poszczególnych graczy nawet nie wspominam, bo to temat często poruszany i konsekwentnie ignorowany przez BB.
    I jeszcze jedno - nie czepiajcie się procentów czy cyferek bo te są przykładowe tylko odnieście się ewentualnie do samej koncepcji zmian.

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    DO GIZMA!
    Czytaj uważnie co napisałem, a później się wypowiadaj.


    "Najwazniejsze BRAK JEST WGLĄDU KTO WYKONAŁ ZADANIE, A KTO NIE I BRAK JEST HISTORII AKTYWNOŚCI poszczególnych graczy!!!. I""

    RedJul zaglądnij do poradnika dewelopera. To jest w planach

  10. #10
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Ja mam inny pomysł.
    A taki podgląd powinien mieć szef i jego zastępcy, oraz powinien on miec możliwość na udostępnienie go publicznie w gildii.
    Czytam i widzę, możliwość = wcale nie musi, powinno to byc z gory widoczne dla wszystkich

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.