Zobacz wyniki ankiety: za jaką opcją jesteś?

Głosujących
79. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • za

    44 55.70%
  • przeciw

    33 41.77%
  • nie mam zdania

    2 2.53%
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: Awans Generałów

  1. #31
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    Piotru, ale generał 250 'wolny' to nie byłby Weteran. Więc przynajmniej ja nie pisałem o awansie na weterana.
    Fakt zwiększenie limitu woja do 250 (zostało by 4 h regeneracji i 30 min przejścia) to nie to samo co 250 i 2 h regeneracji oraz 15 min przejścia z wyspy na przygodę. Chociażby, żeby do tych 220 brał do siebie to już by było coś

  2. #32
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Hm... tak mi przyszło do głowy, że 'wolny' generał 250 mógłby stanowić nową jakość do bloków... baaaaardzo długa walka...

  3. #33
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A ja w tej kwestii miałbym inny pomysł. Generałowie by zdobywali doświadczenie i po uzykaniu czegoś na wzór poziomu dostawaliby jeden slot ulepszeń. Dajmy na to zwykli generałowie mieliby 4 takie sloty a weterani 5. I do takiego slotu można by "włożyć" jakaś premię. Na przykład zwiększenie o 10% limitu jednostek (więc zwykły by mógł o 20 więcej a weteran o 25 jednostek - więc weteran miałby tą premię większą, co czyni go bardziej pożądanym), albo premia, że 10% poległego wojska po walce wraca jako żywe jednostki (nazwijmy to premią medyka). Podobnych rzeczy może być znacznie więcej (szybsze poruszanie się itp., itd.) Słabsze premie można by dostać w jakiś przygodach albo eventach a lepsze kupić za klejnoty w sklepie (więc bb miałoby kolejne przedmioty do sklepu i większy obrót klejnotów). Można by też zrobić coś na zasadzie materii w FFVII, że taka premia też z czasem by się ulepszała, np. premia do limitu jednostek by była od 1% do 10% max. I takimi premiami można by handlować, tylko nie wiem, czy z tym nie byłoby za dużo roboty...

  4. #34
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    Hm... tak mi przyszło do głowy, że 'wolny' generał 250 mógłby stanowić nową jakość do bloków... baaaaardzo długa walka...
    Co ma 250 jednostek u generała do baaaaaardzo długiej walki? Przecież to przede wszystkim zależy od obstawy obozu blokowanego, a poza tym jeszcze nie spotkałem się z blokiem rundowym, w którym pakuje się garnizon na full, w większości przypadków ilość blokującego wojska nie przekracza 150 jednostek. Bez sensu pomysł, bo na bloku taki "wolny 250" będzie niewykorzystany, a w ataku na przywódcę nieprzydatny bo za długo walczy choć zabiera więcej wojska.

  5. #35
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Bez sensu pomysł, bo na bloku taki "wolny 250" będzie niewykorzystany, a w ataku na przywódcę nieprzydatny bo za długo walczy choć zabiera więcej wojska.
    Oprócz ataków 'na przywódcę' są jeszcze ataki na normalne obozy, przy ktorych nie zawsze stosuje sie bloki, a przy ktorych dodatkowy general/ generalowie pozwalaja walczyc na wielu frontach jednoczesnie.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #36
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Oprócz ataków 'na przywódcę' są jeszcze ataki na normalne obozy, przy ktorych nie zawsze stosuje sie bloki, a przy ktorych dodatkowy general/ generalowie pozwalaja walczyc na wielu frontach jednoczesnie.
    Moja wypowiedź odnosiła się ściśle do wypowiedzi poprzednika na temat bloków z użyciem "wolnego 250". Co do "ataków wielowątkowych" pełna zgoda, zdecydowanie taki generał miałby wpływ na skrócenie czasu potrzebnego na ukończenie przygody.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.