Zobacz wyniki ankiety: Czy te pomysł Ci się podoba?

Głosujących
56. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak, docelowo tak powinno być

    16 28.57%
  • nie, podoba mi się jak jest i nie będę budował tych bezsensownych budynków

    30 53.57%
  • Zdolnosć BB do poprawek wskazuje, że takiej zmiany możesz oczekiwać najwcześniej za 10 lat

    10 17.86%
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Reorganizacja slotów w dropach

  1. #1
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Reorganizacja slotów w dropach

    BB usilnie się stara żeby gracze budowali budynki do produkcji kuszy, mieczy damasceńskich czy dział. Niestety, system dropów z przygód powoduje, że budynki te są kompletnie zbędne. Pomysł, który mi przyszedł do głowy jest zapewne trudny do zaimplementowania, wymagałby likwidacji większości przygód - dlatego go uważam za 'dalekosiężny'.
    1) Koniec kusz, mieczy E i armat w dropach
    2) Slot 1 tylko granit i belki egzotyczne
    3) Slot 2 w przygodach od odpowiedniego poziomu tylko saletra i ruda tytanu

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.12.2012
    Posty
    99
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Beznadziejny pomysł, co wam ludzie przeszkadzają kuszę w dropach? Kto ci broni zbierać 2 tygodnie wojsko na jedną przygodę? Nie chcesz broni z dropów to wymieniaj je na surowce, ale nie odbieraj innym możliwości robienia kilku przygód w tygodniu.

  3. #3
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    197
    Serwer
    Kolonia
    Bardzo głupi pomysł. Nie chcesz broni z dropów możesz ją sprzedać, inni (w tym ja) chcemy.

  4. #4
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Beznadziejny pomysl, pomysl ile czasu bd potrzebowal na wyprodukowanie tych rzeczy, multum czasu, JEST DOBRZE JAK JEST, a po drugie nikt nie ma zamiaru tracic tyle granitu by te budowle budowac lepiej je na inne ulepszenia wydac

  5. #5
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    widzę, że nie czujecie idei pomysłu. Po coś zostały wymyślone budynki do produkcji kusz, wytapiania tytanu, produkcji kół itd. Mi teraz też są zbędne. Jednak gra zrobiłaby się ciekawsza gdyby nie można było zdobyć w dropie kusz, armat itp.
    lepiej jest jak jest
    Dla mnie też teraz jest lepiej. Ale czy nie byłoby ciekawiej gdyby było tak jak w moim pomyśle?
    PS. Pewnie, że jest dobrze...
    PPs. a może zróbmy tak, że z każdego dropu wpada 100% 1000 granitu + 5000 mieczy damasceńskich + 5000 armat

  6. #6
    Osadnik Awatar Inkatus
    Dołączył
    02.09.2012
    Posty
    41
    Serwer
    Kolonia
    Idąc Twoim tokiem myślenia przynajmniej ja go tak rozumie, że chciałby zlikwidowania pozostałych slotów z nagrodami? Jeśli tak to po co w ogóle robić przygody od razu zamknąć ten bałagan i spokój. Na moje jak ktoś chce to i tak postawi sobie kusznika i miecze damasceńskie i tak bez znaczenia czy będą w dropach czy nie, a patrząc na to z innej strony zawsze na handlu można dostać czyli równie dobrze można zakazać handlu nimi żeby zmusić do budowy. Moim skromnym zdaniem nietrafiony pomysł.
    Pozdrawiam.
    Nie bądź, nie dom, paczuj ferirum maleńka frirom.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Jak dla mnie generalnie jest ok, choć w slotach mogłoby być większe urozmaicenie. Jedynie slot 5 uważam za porażkę i tu powinni to szybko zmodyfikować - to jakaś pomyłka być mieć tyle samo % na np. 500 napitku i 400 osadników o_O

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    76
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Toś wymyślił stanowczo na nie.

  9. #9
    Osadnik Awatar Sir_Czacha
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    BB usilnie się stara żeby gracze budowali budynki do produkcji kuszy, mieczy damasceńskich czy dział. Niestety, system dropów z przygód powoduje, że budynki te są kompletnie zbędne. Pomysł, który mi przyszedł do głowy jest zapewne trudny do zaimplementowania, wymagałby likwidacji większości przygód - dlatego go uważam za 'dalekosiężny'.
    1) Koniec kusz, mieczy E i armat w dropach
    2) Slot 1 tylko granit i belki egzotyczne
    3) Slot 2 w przygodach od odpowiedniego poziomu tylko saletra i ruda tytanu
    i Elitarnych 250 będę miał jak osiągnę lvl 48?
    Jestem na NIE!
    Żadnego dobrego pomysłu na sygnaturę

  10. #10
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    Po coś zostały wymyślone budynki do produkcji kusz, wytapiania tytanu, produkcji kół itd.
    Zostaly wymyslone dlatego, ze ktos sobie zalozyl, ze gracze beda gorsze jednostki zastepowac lepszymi i docelowo armia bedzie sie miala skladac z samych najlepszych jednostek. Jednoczesnie ludzie za to odpowiedzialni nie pomysleli ani o kosztach budynkow, ani o szybkosci produkcji tych broni (na wypadek gdyby ktos nie wiedzial - podstawowy cykl produkcji miecznika od damascenow to 1h12min, czyli bez buffow 12 godzin na wyprodukowanie jednego elitarnego), ani nie wzieli pod uwage systemu walki ktory wylacza koniecznosc produkowania masowego jednostek innych niz rekruci.

    W zwiazku z powyzszym jedyne co udaloby sie osiagnac przez likwidacje dropu broni z przygod to to, ze kto juz zdobyl bron - wykorzysta ja, a wszyscy inni po prostu zrezygnuja z produkcji lepszych jednostek niz te, ktore sa konieczne.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.