Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: błąd w przygodzie "Banici"

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.08.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Hej, w sprawie tego dziwnego ataku w banitach support ci odpisze, ze gra nie dzieje sie w czasie rzeczywistym i to wydarzylo sie przez lagi. Poza tym uwazaja, ze to wina blokow, a bloki to tworczosc graczy, poniewaz gra zostala stworzona, zeby przechodzic oboz za obozem, a nie blokujac, dlatego nie odpowiadaja (cytuje) za taktyke gracza. Nie dostaniesz zadnej rekompensaty. Ja tak stracilam lacznie jeszcze wiecej konnych i tez nie zdaze z czterema wiatrami, trudno...
    Pozdrawiam

  2. #12
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    148
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moim skromnym zdaniem, jeżeli blok jest bugiem w grze (a jeżeli nie był celową funkcjonalnością, to nim jest) powinien już dawno zostać naprawiony. Nie został i stał się ważną częścią taktyki w tej grze (i jednocześnie urozmaiceniem, bo bez bloków nie byłoby tego dreszczyku emocji, że coś się nie uda). Więc takie tłumaczenie supportu jest raczej śmieszne.

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    18.04.2012
    Posty
    112
    Serwer
    Słoneczny Gród
    W końcu nam/wam zrobią tak, że nawet jak już obóz zostanie zaatakowany to i tak będzie ściągał nastepnych generałów, a tego chyba nikt nie chce

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.08.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja już tak miałam) General blokujący zaatakował obóz i zniknął przez co weteran zmienił cel i można powiedzieć, że dwóch generałów atakowało jeden obóz) Po zakończonej walce pokazał się komunikat, że generał przegrał walkę i wróci do garnizonu, a weteran poszedł atakować dalej Support mówi, że to wina bloków i lagów właśnie - bezsensu hehe

  5. #15
    Początkujący Osadnik Awatar Lucas-Szatek
    Dołączył
    28.07.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No dobra blok blokiem ale dlaczego generał zaatakował inny obóz niż chciałem? To nie jest wina bloku tylko wina gry.
    Ostatnio edytowane przez MOD_BOGVER ; 23.02.2013 o 08:47 Powód: Usunięcie treści niezgodnej z regulaminem

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Słoneczny Gród
    No właśnie znowu coś spieprzyli. Nigdy nie miałem problemów z blokiem w tym sektorze a dzisiaj straciłem mnóstwo konnych.
    Co się zmieniło że te bloki już nie działają?

  7. #17
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.12.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Hotohori Zobacz posta
    No właśnie znowu coś spieprzyli. Nigdy nie miałem problemów z blokiem w tym sektorze a dzisiaj straciłem mnóstwo konnych.
    Co się zmieniło że te bloki już nie działają?
    Wczoraj w mrocznych kapłanach robiłem bloki po raz nty i niespodzianka, blok wszedł jak zwykle- ale dostałem raport z bloku i troche wwojska poszło, Powtarzałem jeszcze 2 x i za każdym razem to samo. Blok był na 100% udany ponieważ z blokowanego obozu zostali zolnierze na mapie walczac. Dzis robiłem przygody bez bloków

  8. #18
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Lucas-Szatek Zobacz posta
    No dobra blok blokiem ale dlaczego generał zaatakował inny obóz niż chciałem? To nie jest wina bloku tylko wina gry.
    Bloki robimy na własną odpowiedzialność. Jeśli w bloku tracisz wojsko, to jest to wina bloku, a nie wina gry. Nikt nie obiecywał, że to zawsze będzie działało w ten sam sposób.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.