Strona 34 z 58 PierwszyPierwszy ... 24 32 33 34 35 36 44 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 340 z 578

Wątek: zadanie - cztery wiatry

  1. #331
    Osadnik Awatar maniekda
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Nowy Świat
    zadanie 10 ukonczone granit w ataku z zaskoczenia wpadl za pierwszym razem trzymam kciuki za pozostalych
    Ostatnio edytowane przez maniekda ; 18.02.2013 o 18:49

  2. #332
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Czarci Gaj
    mam 45 lev jestem na granicy 46 i teraz pytanie. Czy zmienia mi sie zadania w w 4 wiatrach czy nie ?? Inne sa do 45 lev a inne od 46 lev ??

  3. #333
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.12.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Złota Góra
    26-35 lvl 10te zadanie
    wydaj 700 wody z magazynu i .... znajdz 200 granitu w przygodzie mroczni kapłani
    nagroda 100 mieczy z żelaza

  4. #334
    Osadnik
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Daw24 Zobacz posta
    Czwarty raz Azyl i nic... Za te mapy miałbym już ten młyn wodny... Czy ktoś z samej góry może się do tego ustosunkować i przyznać, że dali trochę ciała?
    nawet więcej niż trochę ciała :P
    Starych przyjaciół udało mi się dzisiaj cudem upolować na handlu i teraz przed jej wykonaniem trzeba będzie odprawić jakieś czary aby zaliczyć za pierwszym razem.....a o reszcie zadań nie chcę myśleć

  5. #335
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.12.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Złota Góra
    Trzeba po 2 przygody miec w zapasie inaczej lipa na maxa

  6. #336
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    No właśnie mktiger, wiele osób wypowiadajacych się w tym temacie nie rozumie, że nie chodzi o zadowalanie wszystkich graczy czy "chcesz i ci sie opłaca to rób, nie chcesz i nie opłaca ci sie nie rób :P", ale o to, żeby zadanie było zadaniem, a nie loterią.
    A dlaczego nie 2 w jednym?


    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    Cóż Plenti, według mnie i zapewne wielu innych osób losowość ma wpływ na ocenę zabawy. Zwłaszcza takiej, która miała polegać na wykonywaniu zadań.
    Jeden zrobi przygodę i mając fart wylosuje granit co zaliczy mu zadanie, a inny może robić przygodę nawet kilkanaście razy, a i tak mu nie zaliczy bo nie wylosuje granitu. A przecież i jeden i drugi zrobił zadanie - wykonał przygodę - na loot wpływu już nie ma. Widząc cztery wiatry uznałem, ze fajna sprawa, dopóki nie zobaczyłem zadania z azylem. I zapewne wiele innych osób również. Możliwość zdobycia przygody (przygód), losowość jej zaliczenia plus ograniczenie czasowe sprawiają, że to nie jest zadanie tylko zwykła loteria. I to kosztowna. To może wprowadźmy taki system też przy zadaniach dziennych i gildijnych, toż dopiero będzie super zabawa. Event koniec świata mimo bugów był sensowny bo przygoda do jego zrobienia była dostępna w sklepie i na poszukiwaniach, a zadaniem było ja wykonać. A nie wykonać i jeszcze wylosować z niej granit.
    Nagroda jest dość atrakcyjna i jeżeli miałaby być gwarantowana, to według Ciebie lepiej żeby wyglądało to tak: wydaj X surowców i wojska a dostaniesz 500 klejnotów i Młyn wodny... ?
    Tak sprawiedliwiej zapewne, ale czy fajniej?

    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    To tak jakby iść do pracy ...

    ...Jeśli ktoś nadal tego nie rozumie i uważa, że wszystko jest OK, to nie wiem jak inaczej mu to wytłumaczyć i ukazać bezsens owego założenia.
    Nie rozumiem, bo ja to traktuję jak pójście do kolektury Lotto; muszę wyjść z domu, ubrać się, przespacerować, wydać własne pieniądze i...... jakoś nie jestem zdziwiony że nie wygrałem.... Ale sprawdzanie numerków to przyjemny moment.

  7. #337
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.06.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    Szukam dobrego poradnika na Azyl Baandytów dla Gienka 200 (4) w tym jeden doświadczony

  8. #338
    Osadnik
    Dołączył
    12.08.2012
    Posty
    67
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dlatego, ze nazywa sie to zadaniem, a nie loterią.

    Nagroda jest inna niż zwykłe, a nie atrakcyjna, bo zsumowawszy koszt zadań (a już w szczególności przygód) to młyn kupisz na handlu taniej, a za 11 złoty w promocji dostanę 800 klejnotów. Bez stresu i wywalania surowców na coś czego nie chcę i nie potrzebuję. A jeśli za fajne uważasz wydawanie uciułanych zasobów tylko po to by je wydać, bo efekt końcowy zależy od szczęścia, to OK. Ale to niech o tym , ze nagroda zależy od szczęścia informują na samym początku, a nie gdzieś w połowie. Bo ja nie jestem masochistą, i dla mnie ta gra to ekonomia, a nie fajne wywalanie surowców dla samego ich wydawania. Zadania to budowania jakichś budynków, wykonywanie przygód, itp, a nie losowanie zaliczenia zadania. I tak, jest to fajne i sprawiedliwe. Bo wiem na czym stoję i co zrobić by dostać nagrodę za włożony trud i czas poświęcony na wykonanie zadania. I każdy musi go włożyć tyle samo na taką samą nagrodę. I nie wydaj X surowców i wojska by dostać młyn i klejnoty, ale poświęć czas i wykonaj zadanie by dostać młyn i klejnoty. A nie, ze po dwóch tygodniach starań i poświęcania czasu dostaniesz figę z makiem bo nie wylosowało ci surowca X.

    Zadanie dla mnie to zadanie - praca, a nie gra w lotto. Nie gram w lotto, i nie liczę na łut szczęścia. Nie bawi mnie sprawdzania numerków. Wszystko co w życiu zdobyłem osiągnąłem pracą, a nie liczeniem na szczęście i nie bawią mnie takie pierdoły. Zwłaszcza jeśli koszt losu przewyższa możliwą wygraną. Ale jak kto lubi. Jeśli lubisz sprawdzać numerki to OK, ale wysyłając kupon wiesz na co się piszesz. Tutaj miały być zadania, a zrobiła się loteria. I ja nie znajduję w tym nic przyjemnego. I ludzie robiący azyl czy jakąś inną przygodę po któryś z kolei raz czy czekający aż grubas przyniesie surowiec zapewne także nie znajdują. A zabawa powinna być dla wszystkich, a nie tylko szczęściarzy.

    Zrobię azyl raz bo wypadł mi z pudełka kiedyś tam i nie robiłem go (i nie robiłbym gdyby nie to zadanie) bo przygoda jest beznadziejna. Jeśli nie będzie granitu to jak inni, skasuję to zadanie i wrócę do zbierania expa i robienia przygód, które są tego warte. Akurat owa "atrakcyjna nagroda" w tym zadaniu nie ma dla mnie większej wartości; fajnie byłoby je po prostu zrobić dla zrobienia (tak jak walczyło się w końcu świata, wiedząc o co się walczy), ale nie zamierzam się dla niego wypruwać z map i/ czy monet, które można dużo lepiej spożytkować :] Przygodę zrobię, a jeśli jej nie zaliczy bo nie będzie granitu to mam to w nosie, ja zadanie wykonałem
    Ostatnio edytowane przez rolnik35 ; 18.02.2013 o 23:05

  9. #339
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Złota Góra

  10. #340
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    Dlatego, ze nazywa sie to zadaniem, a nie loterią.

    Nagroda jest inna niż zwykłe, a nie atrakcyjna, bo zsumowawszy koszt zadań (a już w szczególności przygód) to młyn kupisz na handlu taniej, a za 11 złoty w promocji dostanę 800 klejnotów. Bez stresu i wywalania surowców na coś czego nie chcę i nie potrzebuję.
    Są tacy jak ja, którzy wydawanie realnych pieniędzy na grę, uważają za zbędne (wydałem 40 zł na weterana do tej pory) i z tego punktu widzenia 500 klejnotów to cenna nagroda. Przeliczanie nagród w grze na złotówki i z tego punktu widzenia ocenianie ich atrakcyjności, to moim zdaniem pomyłka. Bowiem w czasie klikania zapewne ogromna większość z grających, byłaby w stanie zyskać sporo pieniędzy, a chyba nie o tym rozmawiamy, kto ile ma i dlaczego...

    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    A jeśli za fajne uważasz wydawanie uciułanych zasobów tylko po to by je wydać
    No a co mam z nimi zrobić? Sprzedać na Allegro?

    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    bo efekt końcowy zależy od szczęścia, to OK. Ale to niech o tym , ze nagroda zależy od szczęścia informują na samym początku, a nie gdzieś w połowie.
    I tutaj absolutnie przyznaję Ci rację. Mimo że losowość jest wpisana w tą grę i czekając na drop z każdej przygody, czy powracającego "grubasa" bierzemy w niej udział. To w przypadku takiej nowości jak to zadanie, dobrze byłoby wiedzieć jakie będą zasady.

Strona 34 z 58 PierwszyPierwszy ... 24 32 33 34 35 36 44 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.