Strona 17 z 58 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 578

Wątek: zadanie - cztery wiatry

  1. #161
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.12.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez rolnik35 Zobacz posta
    Według mnie zadanie fajne z jednym wyjątkiem: uzyskanie ileś tam set surowca (głównie granitu) z przygody, gdzie jest to losowe, to nie żadne zadanie, ale loteria. Co z tego, ze zrobię przygodę nawet 100 razy jak ani raz mogę nie wylosować surowca. A już największą bzdurą jest uzyskanie tego surowca (w drodze losowania) z przygody którą trzeba kupić za ileś tam set map. Skoro ma to być zadanie z przygodą to niech będzie zadanie, a nie loteria. Rozumiem wysłać odkrywcę aby znalazł surowiec, zrobić przygodę przy jakichś tam minimalnych stratach. Ale zrób przygodę (zadanie) i zdobądź z niej surowiec (loteria niezależna od gracza) to jedna wielka bzdura. Więc przy azylu sobie odpuszczę. Nie wydam kilkuset map na przygodę do zadania skoro nawet jak ją zrobię to i tak jeszcze muszę wylosować granit (33,3%).
    Nie wiem kto wymyśla takie bezsensowne "zadania", ale powinien iść do pasmanterii, kupić metr gumy i strzelić sobie w głowę zamiast wymyślać takie coś. To może takie zadanie:
    Koło Fortuny: Wydaj 200 map i zakręć kołem. Jeśli wylosujesz 600 granitu zadanie zostanie zaliczone. Szansa wynosi 20%.

    Pomijam już błędy w tłumaczeniu zadań (z wysyłaniem odkrywców na poszukiwania na których nie mogą znaleźć danej rzeczy :]).

    Prawie się z Tobą zgadzam. To prawie dotyczy odkrywcy. Wypuszczanie odkrywcy na poszukiwania to też jest loteria. Najniższe lvl mają do zdobycia marmur (szansa 5,2%). Fakt poszukiwania trwają 6h. Ale możesz tego marmuru szukać przez tydzień, wypuszczając odkrywce 4 razy dziennie...

    Ja miałem do zdobycia dechy liściaste. Poszukiwania średnie 12h, ale za to szansa ich znalezienia 27%. Statystycznie, ja znajdę dechy dużo, dużo szybciej, niż niskie lvl (pomijam fakt, że 3 razy wysyłałem ich na krótkie poszukiwania z powodu błędu...).


    Zadania typu kup, sprzedaj, wyprodukuj, ukończ przygodę XXX, ukończ przygodę XXX ze stratą mniejszą niż YYY, są ok.
    Ostatnio edytowane przez UrkShar ; 16.02.2013 o 13:38

  2. #162
    Osadnik
    Dołączył
    12.08.2012
    Posty
    67
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tzn. w ogóle "zadania" w których efekt nie zależy od gracza, ale elementu losowego to nie zadania, a zwykła durnota. To tak jakby pracownikowi w pracy zlecić, że ma w ciągu dniówki zrobić jaką pracę, przy określonej pogodzie, a jeśli jej nie zrobi to nie dostanie wynagrodzenia, tak jakby pogoda zależała od niego czy jego zaangażowania. Z tym odkrywcą to też pierdoła, masz 100% rację; ja uznałem to za "nieco mniej szkodliwe" gdyż wysyłasz go za free. Ja dwa dni szukałem granitu wysyłając po 4 odkrywców. W końcu znaleźli. Natomiast przygodę najpierw musisz mieć (w tym przypadku kupić za mapy lub z pudełka, gdyż nie ma szans jej znaleźć) zrobić (nawet jeśli normalnie nawet kijem byś jej nie tknął), po czym jeszcze musisz wylosować co trzeba bo jak nie to "zadanie" nie zaliczone.

    Ale tak jak podsumowałeś, zadanie to ma być zadanie, a nie loteria: zrób co masz zrobić, to może ci zaliczymy, a może nie.
    Ostatnio edytowane przez rolnik35 ; 16.02.2013 o 13:53

  3. #163
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.02.2013
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    level 16-25 update:

    nagroda za całość to 4 rezydencje + 500 diamentów

    4. Sojusz:

    nagroda: 100 szt chleba

    a) wyprodukować 125 pożywnych kanapek
    b) przyznać premię budynkom znajomego (25 szt - pożywna kanapka)

  4. #164
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.07.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    zgadzam sie w zupełności z waszą opinią ten temat,po prostu niektóre zadania to totalna porażka-szczególnie ten azyl

  5. #165
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez phimoon Zobacz posta
    zgadzam sie w zupełności z waszą opinią ten temat,po prostu niektóre zadania to totalna porażka-szczególnie ten azyl
    Ja bym bardziej powiedział, że banici. Z wetkiem to szybko by poszło, a tak kombinuje dobrze by za dużo Rekrutów nie stracić

  6. #166
    Osadnik
    Dołączył
    12.08.2012
    Posty
    67
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ale to ilu rekrutów stracisz zależy od Ciebie i tego jak rozegrasz przygodę - to właśnie jest zadanie "wykombinuj jak stracić mniej niż 500 rekrutów". Natomiast Azylu nie dość, ze nie znajdziesz, kupić nie idzie, bo najpierw ktoś musiałby sam go kupić za 200 map lub wylosować z pudełka za 300 map, po czym wystawić na handel, to jeszcze jak już przejdziesz to jeśli nie wylosuje ci granitu, to tak jakbyś zadania nie zrobił. Rozumiem aby zrobić azyl choćby nie tracąc ani jednego rekruta, ale co to za zadanie z losowaniem loota po przygodzie. A jaki ja mam na to wpływ? Żaden.

    Gizmo ja mogę zrobić dla Ciebie tych banitów tak, ze nie stracisz ani jednego rekruta, a ty zrób dla mnie Azyl i zdobądź z loota 600 granitu. OK ?

  7. #167
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    I tu kłania się słynna "losowość dropów"

  8. #168
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.11.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Banici nie tacy straszni wlasnie jestem w polowie robienia (400R+1200ochotnikow), ale nad Azylem bede sie zastanawiala, pewnie raz zrobie i jak nie bedzie Granitu to odpuszcze. Chyba lepiej zeby Azyl tez byl z zadaniem strac xxx wojska.
    Zycze powodzenia Wszystkim
    Fajna incjatywa z tym zadaniem Cztery Wiatry, mam nadzieje ze nie pierwsza i ostatnia. Super odskocznia od rutyny i nawet jesli nieoplacalna. Tylko jak to na Settlers Online trzeba na drugi raz przemyslec zadania, zeby gracz mial wplyw na wykonanie polecenia.
    Ostatnio edytowane przez kruha ; 16.02.2013 o 14:25

  9. #169
    Jaro90nh
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    Ja bym bardziej powiedział, że banici. Z wetkiem to szybko by poszło, a tak kombinuje dobrze by za dużo Rekrutów nie stracić
    Skorzystaj z poradnika Rademenesika trzeba tylko 100R zastąpić ochotnikami i po zabawie podaje link
    forum.thesettlersonline.pl/threads/28585-BANICI-genera%C5%82200-moja-propozycja-od-41lv

    Poradnik sprawdzony przeze mnie osobiście i na pewno wszystkie bloki wychodzą jak trzeba, dobra alternatywa dla poradnika poznańczyka
    tutaj nie będziesz się musiał dużo głowic

  10. #170
    Osadnik
    Dołączył
    07.07.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez kruha Zobacz posta
    Fajna incjatywa z tym zadaniem Cztery Wiatry, mam nadzieje ze nie pierwsza i ostatnia. Super odskocznia od rutyny i nawet jesli nieoplacalna. Tylko jak to na Settlers Online trzeba na drugi raz przemyslec zadania, zeby gracz mial wplyw na wykonanie polecenia.
    Dokładnie, niech zadania będą trudne, ale nie losowe.

Strona 17 z 58 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.