
Zamieszczone przez
rolnik35
Według mnie zadanie fajne z jednym wyjątkiem: uzyskanie ileś tam set surowca (głównie granitu) z przygody, gdzie jest to losowe, to nie żadne zadanie, ale loteria. Co z tego, ze zrobię przygodę nawet 100 razy jak ani raz mogę nie wylosować surowca. A już największą bzdurą jest uzyskanie tego surowca (w drodze losowania) z przygody którą trzeba kupić za ileś tam set map. Skoro ma to być zadanie z przygodą to niech będzie zadanie, a nie loteria. Rozumiem wysłać odkrywcę aby znalazł surowiec, zrobić przygodę przy jakichś tam minimalnych stratach. Ale zrób przygodę (zadanie) i zdobądź z niej surowiec (loteria niezależna od gracza) to jedna wielka bzdura. Więc przy azylu sobie odpuszczę. Nie wydam kilkuset map na przygodę do zadania skoro nawet jak ją zrobię to i tak jeszcze muszę wylosować granit (33,3%).
Nie wiem kto wymyśla takie bezsensowne "zadania", ale powinien iść do pasmanterii, kupić metr gumy i strzelić sobie w głowę zamiast wymyślać takie coś. To może takie zadanie:
Koło Fortuny: Wydaj 200 map i zakręć kołem. Jeśli wylosujesz 600 granitu zadanie zostanie zaliczone. Szansa wynosi 20%.
Pomijam już błędy w tłumaczeniu zadań (z wysyłaniem odkrywców na poszukiwania na których nie mogą znaleźć danej rzeczy :]).