Zobacz wyniki ankiety: Jak się podoba, hę?

Głosujących
21. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Bardzo ciekawy pomysł, mam nadzieję, że przejdzie.

    6 28.57%
  • Tandeta i komercha. Jestem na nie.

    14 66.67%
  • Wisi mi to.

    1 4.76%
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Wędrowni Wędrowcy

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Złota Góra

    Wędrowni Wędrowcy

    Witam. Mam taki pomysł żeby dodać nowy dział u kupca: "Wędrownicy". W tym dziale znajdowały by się jednostki "wędrowne", czyli pojawiały by się tylko na jakiś czas. Jednostki to:
    Wędrowny Kupiec:
    cena:250 diamentów
    opis:Wędrowny kupiec był kiedyś lichwiarzem, więc liczy się dla niego tylko zysk, ale jeśli naprawdę musisz coś sprzedać zawsze będzie na ciebie czekał.
    szczegóły:Kupiec kupuje od gracza niepotrzebne rzeczy takie jak deski, miecze itp.
    czas:2 tygodnie
    cennik:
    350 desek iglastych-1 moneta
    175 desek liściastych-1 moneta
    75 desek egzotycznych-1moneta
    300 kamień-1 moneta
    150 marmur-1 moneta
    65 granit- 1 moneta
    135 narzędzia-1 moneta
    120 miecze brąz-1 moneta
    80 miecze żelaza-1 moneta
    40 miecze stal-1 moneta
    20 miecz damasceski-2 moneta
    120 krótki łuk-1 moneta
    50 długi łuk-1 moneta
    20 kusze-2 moneta
    100 konie-2 monety
    20 armata-4 monety
    I inne takie. Oczywiście cena do negocjacji.
    Wędrowny Sprzedawca
    cena:250 diamentów
    opis:Brat wędrownego kupca. Sprzeda ci różne potrzebne lub nie materiały.
    szczegóły:Sprzedawca posiada materiały budowlane, broń, jadło itp.
    czas:2 tygodnie
    cennik:
    200 desek iglastych-10 monet
    100 desek liściastych-10 monet
    50 desek egzotycznych-15 monet
    200 kamień-9 monety
    100 marmur-9monety
    50 granit-13 monet
    100 narzędzia-5 monety
    100 miecze brąz-8 monety
    50 miecze żelazo-8 monety
    30 miecze stal-10 monet
    20 miecze damasceńskie-20 monet
    100 krótkie łuki-8 monet
    50 długie łuki 10 monet
    20 kusze-20 monet
    100 konie-10 monet
    500 ryby- 25 monet
    250 chleb-25 monet
    100 wędliny- 25 monet
    200 węgiel- 20 monet
    obu "braci" można przekupić za 50 diamentów. W tedy kupiec podniesie cenę 2x, a sprzedawca opuści 2x
    Wędrowny Generał
    cena:100 diamentów
    opis:Wędrowny generał z przyjemnością wykona twoje rozkazy, ale nie zabawi u ciebie długo, ponieważ musi załatwić także swoje sprawy.
    szczegóły:Generał jest taki sam jak generał wynajęty w tawernie.
    czas:2 dni
    Wędrowny Poszukiwacz
    cena:400 diamentów
    opis:Wędrowny poszukiwacz był kiedyś uczniem odkrywcy, ale porzucił naukę. Potem znalazł własny sposób na szybkie poszukiwania. Chętnie posłuży ci pomocą.
    szczegóły:poszukiwacz potrafi znaleźć skarby szybciej niż odkrywca, ale można go wysłać tylko kilka razy.
    poszukiwania 10min x5
    poszukiwania 45min x10
    poszukiwania 2h x20
    prawdopodobieństwo znalezienia zasobów:
    15 monet 5%
    200 marmur 10%
    200 deski liściaste 10%
    40 granit 3%
    50 bele egzotyczne 3%
    wyspa piratów 1%
    na konnym grzbiecie 2%
    60 ruda tytanu 1%
    150 miecze brąz 10%
    100 miecze żelazo 8%
    75 miecze stal 2%
    150 krótkie łuki 10%
    75 długie łuki 5%
    100 konie 5%
    300 deski iglaste 12%
    300 kamienie 12%
    10 diamentów 1%
    czas:do wykorzystania wszystkich poszukiwań
    Wędrowny Geolog
    cena:75 diamentów
    opis:ten geolog potrafi znaleźć cenne złoża błyskawicznie, ale jest bardzo roztrzepany, więc nie zostanie u ciebie długo.
    szczegóły:Ten geolog znajdzie 2 dowolnie wybrane złoża w 5 min
    czas:do wykorzystania 2 poszukiwań złóż
    Wędrowny Dobroczyńca
    cena:650 diamentów
    opis:Ten poczciwy człowiek oferuje ci swoją pomoc poprzez udzielenie swoich premii.
    szczegóły:Ta postać posiada w swoim asortymencie 2 kosze egzotycznych owoców, 1 ciastka, 10 koszy cioci Irmy, 20 kanapek, 10 półmisków ryb.
    Możesz użyć ich na swoich budynkach produkcyjnych.
    czas:do wykorzystania wszystkich premii
    Wędrowny Błazen
    cena:500 diamentów
    opis:Ten błazen uciekł od swojego pana i teraz błąka się pomiędzy osadami. Jeśli go zaprosisz będzie zabawiał twoich poddanych przez jakiś czas.
    szczegóły:użyj na domu władyki, a na 6hy zwiększysz produkcję wszystkich budynków na wyspie x3
    czas:6h
    Wędrowny Lichwiarz
    cena:150 diamentów
    opis:Ten lichwiarz chętnie udzieli ci pożyczki, ale nie zdziw się, jeśli będziesz musiał oddać 2 razy więcej.
    szczegóły:U tej postaci gracz może wziąć pożyczkę do 500 monet. Im dłuższy okres pożyczki tym większy procent lichwiarz naliczy.
    1tydzień=7%
    2tygodnie=10%
    1miesiąc=25%
    Jeśli gracz nie spłaci w terminie zostanie naliczony "lichwiarski procent" czyli 25%pożyczonej kwoty. Gracz może też spłacić pożyczkę diamentami w przeliczeniu monety/diamenty 2/1 zaokrąglane w górę
    czas:do spłacenia pożyczki
    Wędrowny Przetwórca
    cena:200 diamentów
    opis:Ten inżynier potrafi przetwarzać jedne zasoby w drugie, lepiej niż pracownicy magazynu prowiantu, ale nic za darmo.
    szczegóły:Przetwórca przetwarza niektóre surowce w drugie:
    100 deski iglaste->50 deski liściaste
    100 kamienie->50 marmur
    200 marmur->50 granit
    200 deski liściaste->50 deski egzotyczne
    50 miecze brąz->10 miecze żelazo
    50 krótkie łuki->10 długie łuki
    czas:1 tydzień

    Zamaskowany Wędrowiec
    cena:350 diamentów
    opis:Nigdy nie pokazuje swojej twarzy, dopóki ktoś go nie wynajmie. Zaryzykujesz?
    szczegóły:Gracz otrzymuje losową postać z działu 'wędrowni wędrowcy'.
    czas:zgodnie z wylosowaną postacią.

    Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba.
    Ostatnio edytowane przez kasgt550 ; 07.02.2013 o 23:12 Powód: mała pomyłka

  2. #2
    Odkrywca Awatar Kranderga
    Dołączył
    08.04.2012
    Posty
    240
    Serwer
    Słoneczny Gród
    W tej grze nie ma diamentów.
    Każda funkcja Twoich "Wędrownych wędrowców" (gratuluje nazwy) jest dostępna w grze i to bez wydawania klejnotów.
    Kupisz taniej i sprzedasz drożej na normalnym handlu.

    A "Wędrowny Lichwiarz" koszt w przeliczeniu na monety 700 monet, bez komentarza.
    Ostatnio edytowane przez Kranderga ; 07.02.2013 o 23:32

  3. #3
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    milo by było, ale nie za takie kwoty na taki krótki czas, albo za takie ale na stałe, z ograniczeniem "dostępny na 7 dni w 30 dniach aktywnego grania", w skrócie grasz codziennie, to na tydzień w miesiącu (ostatni) masz to co oferują, grasz 3 dni w tygodniu, to sobie poczekasz
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 08.02.2013 o 01:19 Powód: literówka

  4. #4
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wędrowny Kupiec
    Wędrowny Sprzedawca

    Od kupowania i sprzedawania jest handel. Nie ma potrzeby tworzyć wirtualnych handlarzy. Za takie ceny jak podajesz bez problemu znajdą się chętni.


    Wędrowny Generał

    Pytanie w kwestii technicznej - załóżmy że ten "znikający" generał będzie miał przydzielone 200 wojaków. Co się stanie z tym wojskiem gdy generał pójdzie "załatwić swoje sprawy"?

    Wędrowny Poszukiwacz

    Dlaczego ten poszukiwacz nie szuka przygód? A nie, sorki, jest Wyspa Piratów i Na końskim grzbiecie - marnie jak za 400 klejków z prawie zerowymi szansami. Zwykły odkrywca może i potrzebuje czasu, ale jest tańszy i są większe szanse że przyniesie coś ciekawego.

    Wędrowny Geolog

    Opcja dla wyjątkowo niecierpliwych Poza tym od razu można stwierdzić, że nie do szukania dowolnych złóż, tylko złota

    Wędrowny Dobroczyńca

    650 klejnotów za 2 kosze egzo i 1 ciastko (pozostałych premii nawet nie uwzględniam bo to groszowe sprawy). Trochę drogo.

    Wędrowny Błazen

    Opcja do rozważenia, ale nie za taką cenę.

    Wędrowny Lichwiarz

    Od pożyczek są znajomi i gildia. Podobnie jak z kupcem i sprzedawcą - nie ma potrzeby tworzyć wirtualnych postaci tego typu.

    Wędrowny Przetwórca

    Ile czasu będzie trwało przerobienie marmuru w granit albo desek liściastych na egzotyczne? O pozostałe nawet nie pytam, ale te są dość kluczowe Oj, miałby gość co robić A ile granitu z kosmosu by się pojawiło Mało prawdopodobne żeby to przeszło.

    Zamaskowany Wędrowiec

    Prawie wszystkie postacie mają dla mnie więcej minusów niż plusów, tak że nie widzę potrzeby istnienia "losowego nieprzydatnego".

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Złota Góra
    Dziękuję Ci zwolk za budującą krytykę i uzasadnienie argumentami opinii. Po przemyśleniu wnoszę kilka wytłumaczeń i poprawek.
    Wędrowni Wędrowcy- nazwa bez sensu, ale na poczekaniu lepszej nie mogłem wymyślić. Wszystkie postacie zostały wymyślone po to, by w razie braku jakiegoś znajomego on-line, wolnego specjalisty, lub jednego generała do przygody nie trzeba było kombinować tylko zapłacić parę KLEJNOTÓW i robić co się chciało robić
    Wędrowny Kupiec i Sprzedawca-Postacie mają służyć "utylizowania" nie potrzebnych surowców. Np. mam 20k desek iglastych, a potrzebuję paru monet. Tego surowca potrzebują raczej gracze nie mający jeszcze dostępu do wolnego handlu. tak więc wynajmuję kupca i sprzedaję. Cena:200 klejnotów
    Wędrowny Generał-Chcemy robić przygodę i brakuje nam jednego generała, albo bez jednego będę robił 2x dłużej, więc wynajmuje genka i 2 dni wojujemy razem. Kwestia techniczna: generał pozostawi nam nasze wojsko, więc nie musimy się bać. Cena:100 klejnotów
    Wędrowny Poszukiwacz-Prawdopodobieństwo znalezienia przygód: 8% Na końskim grzbiecie, 5% Wyspa piratów, 2% Okradać bogatych. Cena:300 klejnotów.
    Wędrowny Dobroczyńca-Postać nie zastępująca premii z gwiazdy, tylko realnego gracza. Premie Dobroczyńcy działają dłużej. Dodatkowo zamiast 2 kosze egzo i 1 ciastek będzie miał 4kosze egzo i 2ciastka. Cena:650 klejnotów( drogo? zobacz ile kosztuje kosz owoców u kupca)
    Wędrowny błazen Cena:400 klejnotów(zauważ, ze zwiększa produkcję WSZYSTKICH budynków produkcyjnych)
    Wędrowny Lichwiarz-Jednostka do wyrzucenia.
    Wędrowny Przetwórca-Zmianie ulegają tylko granit i deski egzotyczne. 500 marmur->75 granit w 1h(to samo deski), pozostałe surowce, tak jak w magazynie prowiantu na 2poz. Cena:200 klejnotów.
    Zamaskowany Wędrowiec-Przy takiej nowej konfiguracji postaci zamaskowany wędrowiec chyba byłby korzystny.Cena:300 klejnotów.
    To tyle. Mam nadzieję, że moje poprawki coś zmienią.

  6. #6
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ciut lepiej. Odrobina matematyki w kwestii Przetwórcy. Do zawalenia Przetwórcy na tydzień potrzebujemy 84K marmuru. Za to dostajemy 12600 granitu. Skutek: w pierwszej kolejności marmur podrożeje co najmniej pięciokrotnie, potem granit drastycznie stanieje. Z deskami nie będzie takich wahań bo przede wszystkim istnieje budynek do ich produkcji, a bali egzo każdy średnio zaangażowany w grę ma pod dostatkiem i robi dechy egzo na własną rękę.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Pewnie nigdy bym z nich nie skorzystał (niebieskie można wydać zdecydowanie lepiej), ale zawsze to jakieś urozmaicenie, więc głosowałem na TAK. Inna rzecz, że nad cenami trzeba byłoby się zastanowić (Twoje propozycje są horrendalnie drogie), ale to szczegół.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.