Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Kościół

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.04.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Czarci Gaj

    Kościół

    Może pojawi się któregoś dnia taki budynek. Można by było szkolić duchownych, którzy poprowadzą badania nad nowymi technologiami. Inny rozwiązaniem może być także wzywanie mieszkańców na mszę. Podczas jej dawali by datki, które trafiały by do nas. Ogólnie uważam, że tak budynek ozdobi nasze osady. Pomysł wzoruje na podstawie gry i rozwiązanie z Kościołem jej fajne Mam nadzieję, że nie potępiacie tego pomysłu. Pozdrawiam wszystkich graczy

  2. #2
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Budynek zwany kościołem prędzej czy później wprowadzą, ale na razie nie ma co na to liczyć. Co do badań polecam czytać pamiętnik dewelopera a nie tworzyć pomysły które są sprzeczne z aktualnymi planami. Poruszając temat darowizny od osadników to pomysł jest totalnie naciągany i nie przejdzie. Dlaczego naciągany? Bo jak już daje się pomysł na forum to przemyślany, a taki kościół mógłby np. losowo bufować nam jeden budynek na 6h produkcja 2x i zmiana znowu losowa na kolejny budynek. Wydaje mi się że taki pomysł jest ciekawszy niż jakieś darowizny.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 03.02.2013 o 19:50

  3. #3
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Budynek zwany kościołem prędzej czy później wprowadzą, ale na razie nie ma co na to liczyć. Co do badań polecam czytać pamiętnik dewelopera a nie tworzyć pomysły które są sprzeczne z aktualnymi planami. Poruszając temat darowizny od osadników to pomysł jest totalnie naciągany i nie przejdzie. Dlaczego naciągany? Bo jak już daje się pomysł na forum to przemyślany, a taki kościół mógłby np. losowo bufować nam jeden budynek na 6h produkcja 2x i zmiana znowu losowa na kolejny budynek. Wydaje mi się że taki pomysł jest ciekawszy niż jakieś darowizny.
    Akurat premii na losowe budynki bym nie popierał. Są budynki których nie chcę premiować nawet jeśli pracują. Chyba że byłaby opcja na budynku że ma go to losowe szczęście omijać A sam budynek kościoła? Duchowni zajmujący się badaniami nad nowymi technologiami? Chyba tego nie widzę, może też przez pryzmat stereotypów, bardziej bym tu widział jakiś uniwersytet. A co do datków to były już pomysły na poborców podatkowych, dla których z resztą też nie widzę szans na realizację.

  4. #4
    Osadnik Awatar Saxza
    Dołączył
    13.10.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Złota Góra
    Już lepiej aby kościół zwiększał szanse na znalezienie przygody/większej ilości surówki u odkrywcy( jak się pomodlą to może będą mieli więcej szczęścia :P) oraz ( trochę naciągane) produkcja bardziej wymyslnych premii lub pakietów medycznych

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.07.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia
    Po przemyśleniu pomysł z wprowadzeniem takiego budynku ok, zawsze to jakaś zmiana a co do funkcji to mógł by on dawać coś na wzór odkrywcy tylko by wysyłało się go po ludność takie dodatke pozyskiwanie liczby ludnośći.
    kryteria jak u odkrywców
    krótkie (4h)- 10 osadników
    średnie (12h)- 50 osadników
    długie (24h)- 100 osadników
    tylko trzeba by było wymyśleć jakie surowce im dawać bo osadników z chleba to można sobie w magazynie prowiantu przygotować

  6. #6
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Mnóstwo pomysłów, coraz bardziej odbiegających od propozycji wyjściowej, a temat i tak zamkną bo ankiety nie ma Poza tym widać po odpowiedziach że propozycja jest niedopracowana skoro tak ewoluuje.

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Akurat premii na losowe budynki bym nie popierał. Są budynki których nie chcę premiować nawet jeśli pracują. Chyba że byłaby opcja na budynku że ma go to losowe szczęście omijać A sam budynek kościoła? Duchowni zajmujący się badaniami nad nowymi technologiami? Chyba tego nie widzę, może też przez pryzmat stereotypów, bardziej bym tu widział jakiś uniwersytet. A co do datków to były już pomysły na poborców podatkowych, dla których z resztą też nie widzę szans na realizację.
    No tak, tylko że SO chyba jest wzorowane na S7, a tam duchowni są odpowiedzialni właśnie za badania. Pozdrawiam

  8. #8
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez troller Zobacz posta
    No tak, tylko że SO chyba jest wzorowane na S7, a tam duchowni są odpowiedzialni właśnie za badania. Pozdrawiam
    Ale w TSO za badania będzie odpowiedzialny budynek naukowy na zasadzie obserwatorium z wielkim teleskopem.
    Ale wracając do kościoła to można przy moim pomyśle dopisać.
    1lvl bufuje budynki tylko podstawowe np. rybami co 6h
    2lvl bufuje podstawowe kanapkami co 6h
    3lvl bufuje średnie kanapkami co 6h
    4lvl bufuje zaawansowane koszykami co 9h
    5lvl bufuje mistrzowskie koszykami skracając czas do równo 6h
    Wiec można by sobie dostosować kościół do własnych potrzeb, wydaje mi się ze jest to dobry pomysł.
    Albo, też można w kościele wyprawić mszę za powiedzmy 1000 monet i zbufuje nam wszytskie budynki na 4 godziny 3x produkcja.
    A nie jakieś zbieranie monet. ;/Ale wracając to podejrzeń...
    zwolk
    Akurat premii na losowe budynki bym nie popierał. Są budynki których nie chcę premiować nawet jeśli pracują.
    Gadasz bzdury...
    Premie nigdy nie przeszkadzają. Budynek zużywa tyle samo surowców ale produkuje wiecej. Jeżeli zbufuje ci budynek, na przykład mennice to możesz ją zatrzymać albo rzucić inny buff który zredukuje lub zwiększy premię zależnie od bufa. Ale na pewno nic na tym nie stracisz. Chyba coś ci się kolego nie tak pomyślało.
    Ostatnio edytowane przez Piotru70 ; 04.02.2013 o 16:04

  9. #9
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    148
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Stracisz jeżeli planujesz rzucić sobie buff x3, a to Ci kościół marną kanapkę rzuci.

  10. #10
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Gadasz bzdury...
    Premie nigdy nie przeszkadzają. Budynek zużywa tyle samo surowców ale produkuje wiecej. Jeżeli zbufuje ci budynek, na przykład mennice to możesz ją zatrzymać albo rzucić inny buff który zredukuje lub zwiększy premię zależnie od bufa. Ale na pewno nic na tym nie stracisz. Chyba coś ci się kolego nie tak pomyślało.
    Teraz Ty gadasz bzdury... ciekawe jakim cudem chcesz rzucić inny buff na budynek, który już ma jakąś premię?

    A poza tym jeśli piszę, że są budynki, których nie chcę premiować, to znaczy że mam w tym jakiś cel i nie potrzebuję uszczęśliwiania na siłę, obojętnie czy chodzi o mennicę czy o leśnika.

    Jeszcze jedno. Pomyśl o sytuacji - przegapiasz moment wygaśnięcia premii na przykład na mennicy, a w tym czasie Kościół rzuca Ci premię, która skończy się w środku nocy. Brak kontroli nad premiami jest dla mnie, i zapewne dla wielu osób nie do zaakceptowania.

    No i tylko czekać na zamknięcie wątku bo w dalszym ciągu nie ma ankiety.
    Ostatnio edytowane przez zwolk ; 04.02.2013 o 16:37

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.