Pomysł prosty i banalny, w grze wieje nudą coraz więcej ludzi odchodzi bo nic ich już nie trzyma. Moje rozwiązania:
Wprowadzić cykliczny event trwający kilka dni odbywający się raz w miesiącu, na zasadach takich jak Event koniec świata, przygoda i naliczanie wykonań. Różnica tylko taka że nie walczą serwery a gildie na danym serwerze, gildia która wykona najwięcej przygód eventowych wygrywa klejnoty/buffy/budynki.
Przygoda dostępna w sklepie za rybę, podział gildii wg rozmiaru na 2 max 3 grupy, i wreszcie poczujemy ducha rywalizacji, gildia będzie czymś więcej niż teraz.
Przygoda najlepiej dość wymagająca, poprawi to trochę ceny na rynku
Nie jest to może tak fajna zabawa jak pvp, ale taki element gvg ożywiłby zdecydowanie rozgrywkę.
Zachęcam do wypowiedzi i ew rozszerzania pomysłu.