więcej, jego mail nie może istnieć w systemie (nie da się wysłać dwóch zaproszeń na tego samego maila)
więcej, jego mail nie może istnieć w systemie (nie da się wysłać dwóch zaproszeń na tego samego maila)
Ok, zrobiłem tak. Wysłałem prośbę do supportu o likwidację konta, wysłałem żonie zaproszenie na inny adres email, za pomocą linku utworzyła konto. Jest ok, ale jest jeszcze jeden problem. Adres email na podstawie którego zostało utworzone konto nie jest jej adresem. I teraz jak to poprzednie konto zostanie usunięte to czy będę mógł przypisać nowe konto do faktycznie jej adresu, który to był już w sytstemie używany?
Jedna rzecz jeśli masz konto w zakładce możesz samodzielnie usunąć konto poczym przyjąć zaproszenie i grać na innym....
Co do tego adresu jeśli pod ten adres mail nie zostało wysłane poprzednio zaproszenie wiec nie powinno być problemu...
Moj profil/Usun konto
Ja tak miałem jeśli masz w pełni zarejestrowane konto...