Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz, że należałoby dokonać zmian ikon?

Głosujących
23. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    20 86.96%
  • NIE

    3 13.04%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Brak konsekwencji w symbolach budynków w menu budowli i podsumowaniu gospodarki.

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.01.2013
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia

    Brak konsekwencji w symbolach budynków w menu budowli i podsumowaniu gospodarki.

    Witam.

    Chciałbym zawnioskować aby ikony w Menu Budowli były odmienne dla różnych typów budynków wytwarzających odpowiednie surowce. Teraz dla przykładu tartaki, drwale i leśnicy mają takie same ikony bez względu na typ drewna. Skoro mamy rozróżnienie w pasku informacyjnym, w magazynie oraz panelach handlu, to dlaczego nie ma konsekwencji w typie budynku i podsumowaniu gospodarki, gdzie drzewo winno być odpowiedniego typu. Jest to kosmetyka nie wnosząca niczego do gry ale z pewnością ułatwi orientacje.

    Mogło by to wyglądać np. tak:


    Drwal
    liściasty


    Tartak
    iglasty


    Leśnik
    iglasty

    Aby określić istotność takiej zmiany załączona jest ankieta.
    Ostatnio edytowane przez POLISH_ZORRO ; 27.01.2013 o 03:51

  2. #2
    Osadnik Awatar Sir_Czacha
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Kiedy już wczytałem się w to co jest tu napisane i zrozumiałem o co w poście chodzi stwierdzam, że jest to kosmetyka nie mająca żadnego wpływu na grę. Dosłownie żadnego.
    Pomylić się nie sposób, ponieważ każdy z budynków jest w innej zakładce w menu budowli. Kosmetyka jest tak niezauważalna, że chyba tylko najwięksi pedanci byliby w stanie ją dostrzec.

    W ankiecie brakuje opcji nr 3 - czyli jest mi to całkowicie obojętne.
    Żadnego dobrego pomysłu na sygnaturę

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.01.2013
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia
    Masz rację kolego, jestem pedantem. Oczywiście nie wspomniałem w treści post'u, że jest to kosmetyka nie wnosząca niczego do gry. Zapomniałem jeszcze dodać, że jednostki bojowe powinny tak samo wyglądać, znajdują się przecież w różnych rzędach i tylko największy malkontent będzie miał z tym problem.

  4. #4
    Osadnik Awatar Sir_Czacha
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wojska wyglądają różnie ponieważ ich uzbrojenie jest odmienne.
    Żadnego dobrego pomysłu na sygnaturę

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.01.2013
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Sir_Czacha Zobacz posta
    Wojska wyglądają różnie ponieważ ich uzbrojenie jest odmienne.
    Budynki mają wyglądać odmiennie ponieważ ich funkcje (uzbrojenie) są odmienne. Zatem widzę, że się zgadzasz ze mną. Miło mi.

  6. #6
    Osadnik Awatar Sir_Czacha
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez POLISH_ZORRO Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez Sir_Czacha Zobacz posta
    Wojska wyglądają różnie ponieważ ich uzbrojenie jest odmienne.
    Budynki mają wyglądać odmiennie ponieważ ich funkcje (uzbrojenie) są odmienne. Zatem widzę, że się zgadzasz ze mną. Miło mi.
    Tartak liściasty nie różni się w budowie od tartaku iglastego. Ta sama piła, ten sam tryb pracy. Nie ma potrzeby żeby się różnił.
    Rekrut różni się od kusznika - jest konieczność żeby wyglądali inaczej.

    Ale w gwoli wyjaśnienia.
    Nie jestem jakimś mega zwolennikiem tego pomysłu, ale nie oznacza to, że chcę blokować ewentualne wprowadzenie go do gry
    Żadnego dobrego pomysłu na sygnaturę

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.