Zobacz wyniki ankiety: Czy chcesz dodania uniwersalnych przycisków zatrzymujących całą produkcje na raz?

Głosujących
87. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Za

    64 73.56%
  • Przeciw

    14 16.09%
  • Obojętne

    9 10.34%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Zatrzymaj produkcje wszędzie

  1. #11
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Moim zdaniem Taka opcja byłaby przydatna jeżeli ktoś nie może się zalogować do gry, i ze strony startowej może zatrzymać produkcję we wszystkich budynkach.
    Jak by nie patrzeć są różne przypadki, ale dla przykładu powiedzmy ze ktoś nie może zalogować się od dwóch dni, a Mennica produkuje mu monety bez buffa przez co wychodzi na minusie. Do tego powiedzmy ze ktoś nie może się zalogować tuż przed wyjazdem powiedzmy na kilka dni, i co on ma zrobić? wraca ma 500 monet i wszystko wyeksploatowane.
    TAka możliwość jest przydatna dla takich przypadków wiec większość powinna zagłosować na Tak.

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Wydaje mi się, że ta opcja jest bardzo podobna do opcji "urlop" występującej w niektórych grach.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.01.2013
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    O mały urlop nie zaszkodzi. Dzięki za głosy poparcia
    Ps. Ale frekwencja niska, więc czarno to widzę...

  4. #14
    Osadnik Awatar Sir_Czacha
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie jest konieczne, ale bardzo opcjonalne.
    Myślę, że niektórym pomoże bardziej niż bardzo
    Żadnego dobrego pomysłu na sygnaturę

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.07.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    Dokładnie takie rozwiązanie chciałem zaproponować. Ludzie wyjeżdżają albo nie mogą się przez długie godziny zalogować. Taki przycisk byłby zbawienny. Znajdzie się pewnie wielu takich, którym nie będzie się chciało odbudowywać wyspy po dłuższej nieobecności i porzucą grę, a tak mogliby zaczynać dokładnie z tego miejsca w którym skończyli. Nic by nie zyskiwali ale też nie tracili przez ten czas kiedy ich nie ma. Myślę, że to uczciwe usprawnienie.

  6. #16
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Ale jaką widzisz korzyść z zatrzymania np. farmy, kamieniarzy jednych i drugich, studni czy jakiegokolwiek innego budynku?
    Zrozumiałe może to być przy niektórych kopalniach, liniach które zwykle chodzą na buffach i... chyba tyle.
    Wychodzi na to, że po powrocie chcesz zastać pełne pola, łowiska i zwierza... zamiast piwska, chleba, wędlin i rybek w magazynie.
    Nie potrafię tego zrozumieć.

    Tak naprawdę nie tracisz _nic_ przez ten bałagan, który zastajesz po powrocie. Po prostu, zamiast w złożach, masz zasoby w magazynie ;]
    Jeśli chcesz sobie zasymulować np. spauzowane wydobycie marmuru, łowcę i obrabianie pól, to po prostu puść tego geologa, doładuj kupę łosia i wybuduj pola kilka godzin później. Skutek dokładnie ten sam, tylko brzydziej wygląda.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.