Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 114

Wątek: USZKODZONY OBSZAR SERWERA - powrót a w zasadzie niekończąca się opowieść

  1. #81
    Początkujący Odkrywca Awatar ksiaze
    Dołączył
    01.02.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Też to miałem musisz napisać do supportu. W moim przypadku gdzieś po 2 tygodniach zareagowali.

  2. #82
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.08.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A w moim przypadku juz naprawili, mogę wejść, ale gdy wyskoczył mi błąd miałem aktywna przygodę MK i wysłałem tam gienka z 200Żł. niestety teraz nie ma go wcale ani na wyspie w gwiazdce go nie pokazuje, ani w MK go nie ma, ukończyłem mk niestety tez go nie widać by wracał czy straciłem generała na dobre? miał ktoś juz taki przypadek??

  3. #83
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Memphis1987 Zobacz posta
    Hejka, czyli zdecydowalas sie na reset. Dowiedzialas sie moze jak zwracaja rzeczy zakupione za klejnoty ?
    Niby za te rzeczy mają oddać klejnoty ale to jest support więc nie wiadomo.... poczekam jeszcze 2 tygodnie bo po odblokowaniu konta muszę pisać jeszcze raz o rekompensate ;/ (a w mailu kazali mi przygotować liste co miałam na koncie. Nie wiem po co jak i tak jeszcze raz muszę im to wysłać )

  4. #84
    bembus
    Queen, napisz ze na koncie bylo tyle i tyle PD moze zwroca, na testowym im to wychodzi.

  5. #85
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez bembus Zobacz posta
    Queen, napisz ze na koncie bylo tyle i tyle PD moze zwroca, na testowym im to wychodzi.
    Odpisali mi że bede zaczynała od 1 lvlu ;/

  6. #86
    Początkujący Osadnik Awatar szym89
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Kolonia
    Właśnie pokazał mi się ten błąd, doszło do niego wieczorem podczas dużego obciążenia. Nie miałem żadnych przygód odpalonych, jedynie korzystałem z czatu gildii. Akurat ulepszony zaciag użyłem :| No nic, 2 tygodnie urlopu zapewne, chyba że czwartkowy update pomoże.

    EDIT: Polecam sprawdzić czy wam działa - mi po odpaleniu skryptu o 2 w nocy dalej nie działało, lecz dziś w południe już mogłem się zalogować - jeśli to zasługa xaar'a to dzięki!
    Ostatnio edytowane przez szym89 ; 12.02.2013 o 12:41 Powód: Problem naprawiony

  7. #87
    Początkujący Osadnik Awatar piotrnygus2012
    Dołączył
    11.09.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Słoneczny Gród
    mi też wyskakuje ten błąd, grałem w przygodę ,wyszedłem z niej i pokazał się że obszar serwera jest uszkodzony i już nie mogę się zalogować.

  8. #88
    Początkujący Osadnik Awatar Serpens
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam! Dzisiaj ujrzałem to samo ;/

  9. #89
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Serpens Zobacz posta
    Witam! Dzisiaj ujrzałem to samo ;/
    Niestety ciągle się to pojawia..... miesiące już ten problem się pojawia nie ma opcji żeby wyeliminować.... najbardziej boli to, że KAŻDY może to mieć.... czy masz 1 czy 50 level czy wydałem 1pln czy 10tyś.... nagle pac i propozycja zacznij od nowa.....którą już komentowaliście powyżej i tak delikatnie

    Prawda jest taka....wydajemy kasę myśląc że nas to nie spotka.... ja miałem blokadę z powodu błędów w zadaniach (2 tygodnie) i wiem co to znaczy....

    Pytania są inne - dlaczego support nie może "narysować" wyspy tylko każe levelować od zera.... Dlaczego gracze po restarcie tracą - nie mogą mieć pudełkowych generałów czy np. 5 manufaktur.... Dlaczego ktoś napisał że mają podgląd w wyspę - nie mogą założyć konta - przelać sobie milion klejek, dokonać wszystkich upów jak były i oddać graczowi konto takie jakie miał ?? Szanujmy się.... już nie kwestia wydanych pieniędzy (a niektóre zablokowane konta znajdują się w kategorii "tłuściochów") to również kwestia opinii i obaw innych graczy jak widzą takie tematy... sam go założyłem jakiś czas temu jako chyba 2 czy 3 o tym samym - dla przypomnienia - bo chyba ktoś zapomina o tym, że nie jesteście jedyni....

    Możesz Mod_Zakręcony pisać ze to support taki owaki, kolejka zgłoszeń itp.... ale to nie obraź się śmiechu warte tłumaczenia - bo jeśli ktoś ma 1,5 miesiąca blokadę to jakiej kolejki byś nie miał nie jest to wina komunikacji tylko bezradności programistów lub sprzętu lub tego i tego....

    Sami czekamy już ponad 2 miesiące na rozwiązanie problemu zadań gildii... ludzie odchodzą, nowi przychodzą na chwilę bo nie ma zadań to odchodzą..... support odpisuje po 2 tygodniach że przekazał sprawę dalej i "twój nick i gildia zostala dodana na indywidualną listę do sprawdzenia błędu".... i wiecie co ?? po miesiącu tknęło mnie napisać - ile taka lista jest weryfikowana bo to kpina jest.....żeby przez miesiąc nie napisać nic.... wyobraźcie sobie SAM zaproponowałem opcję - prostą - wystarczy odrobina dobrej woli - zwróćcie certyfikaty - założę od nowa gildię, rozbuduję jak była i może nie będzie problemu... drugi temat rekompensaty za brak zadań.... co ciekawe - żeby otrzymać zwrot certyfikatów odpowiedź brzmi - nie możemy podjąć decyzji - przekazaliśmy dalej....to już rekompensat support nie może dawać również ?? mija tydzień zadaje pytanie..... odpowiedź - nie mam informacji ciągle czekamy a my nie możemy zrekompensować.....

    Wiecie co... ponad 2 miesiące, sam wychodzę z propozycją założenia gildii od nowa..... i dalej czekam bo łaskawie ktoś może kiedyś podejmie jakąś decyzję....

    A problem można spróbować łatwo rozwiązać.... czas leci..... i widać nawet tak banalne rozwiązania mają problemy z zastosowaniem....

    Cóż dodać....kiedyś parafrazowałem pewien fragment - śpieszcie się kochać swoje wyspy, tak szybko odchodzą (w uszkodzony obszar serwera)....i faktycznie część z nich już nigdy nie powraca.....

    BB - śpieszcie się szanować graczy - póki jeszcze są i mogą grać..... bo szczerze możecie powoływać się na regulamin ale myślę, że jest też prawo polskie i jeżeli nie zamykacie działalności, nie zamykacie gry, nie zawieszacie usług to MACIE obowiązek świadczyć usługę na odpowiednim poziomie i odpowiadacie za błędy.... To jest Wasza własność ale na niej są nasze środki finansowe - jeśli nie będziecie umieć tego rozwiązywać może się skończyć nie rekompensatą i restartem konta ale informacją - oddajcie mi wszystkie wydane pieniądze skoro nie umiecie świadczyć usługi.... czekam na pierwszy pozew - ten pierwszy zawsze najtrudniejszy ale potem ruszy sam jestem ciekaw bo są różne opinie prawne wydawane na podstawie podobnych gier ale wyroku nie spotkałem jeszcze

    Xaar - jeśli to czytasz - proszę zastanów się czy to jest duży problem oddać certyfikaty i założyć gildię od nowa ? można to było zrobić prawie 2 miesiące temu...bez kłótni o inne rekompensaty bez odchodzenia graczy z gildii bez nerwów ciągłych pytań - problem byłby najprawdopodobniej rozwiązany (a czuję że to kwestia Memphisa i jego błędu obszaru).... ale też tego wątku nikt z supportu nie podjął by potwierdzić lub zaprzeczyć.....w sumie nie widziałem nigdzie czy ktoś próbował opcji założenia nowej gildii....gracze którzy odchodzą w nowych gildiach mają zadania - więc problem zdaje się być po stronie gildii/kogoś z graczy w gildii....Nic to jednak nie da bez próby - ale wiem, że lepiej przecierpieć dobę bez gildii niż czekać 2 miesiące i nie mieć dalej zadań....

    Przyznaję, bo byłbym nieszczery gdybym nie napisał, że od czasu kiedy już mi nerwy puściły - Xaar był w kontakcie mailowym, starał się uspokajać (chodzi o mój bład na wyspie), na szczęście naprawili zadania, a Xaar stanął na wysokości zadania by przekonać mnie do tego, że BB interesuje jedna los graczy - i nie za darmo - od tego czasu kilka premium pudełek kupiłem, trochę klejek...więc chyba było warto..... pytanie co teraz... 2 miesiące i zero pomocy....a problem wydaje się być nie taki trudny jak obszar serwera... nie będę wklejał korespondencji i dat bo to nie o to chodzi....

    Dobra kończę bo nie wiem czy nie ma limitu znaków na post i zaraz dostanę znowu warna (ostrzeżenie - żeby nie było że obcy język).

    M.
    Ostatnio edytowane przez maciek0081 ; 13.02.2013 o 05:18

  10. #90
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    maciek0081, na początku warto zaznaczyć, że problem, który pojawił się na Twoim koncie w przeszłości (brak możliwości wejścia do gry) był związany z zupełnie czymś innym, a nie z uszkodzonym obszarem serwera, którego dotyczy ten temat.

    Temat ten nie dotyczy też braku zadań dziennych gildii, no ale wyjątkowo odniosę się do tego zagadnienia:
    założenie nowej gildii nie gwarantuje tego, że problem z brakiem zadań gildii znowu nie wystąpi. Dodatkowo, pragnę przypomnieć, że każda nazwa gildii jak i tag może być użyty tylko raz w systemie. Właśnie dlatego rozwiązanie "stworzę nową gildię" nie jest żadnym rozwiązaniem: nie tylko nie gwarantuje usunięcia błędu, ale również wywołałoby blokadę bardzo dużej ilości nazw i tagów gildii.

    Więcej informacji o planach związanych z naprawą zadań dziennych gildii można znaleźć tutaj, zachęcam do zapoznania się:
    Zadania dzienne gildii - informacje

    No a teraz trochę bardziej na temat - zablokowane strefy/obszary. Chcę przypomnieć, że codziennie w nocy, około godziny 02:00 czasu polskiego, jest uruchamiany skrypt, który naprawia większość zablokowanych stref. Niestety są też strefy, których skrypt ten nie odblokuje, jednak wtedy też nie należy się martwić. Wystarczy napisać do Supportu w sprawie dalszych działań.

    Zgadza się, czasami niezbędne jest zresetowanie wyspy (bardzo rzadko), jednak w takim przypadku można liczyć na sporą rekompensatę ze strony Supportu - na pewno nikt nie będzie stratny.
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 13.02.2013 o 13:09

Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.