Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz o tym pomyśle ?

Głosujących
79. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jest ok, trzeba go tylko dopracować

    33 41.77%
  • Pomysł kipski, nie zgadzam się na to.

    46 58.23%
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Wątek: Punkty Doświadczenia do menu Gwiazdy

  1. #21
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez AndyKozakow Zobacz posta
    Zwolk racja usunięcie z dropów broni to jedyna słuszna droga...
    Szkoda że nie ma szans na wprowadzenie tego niestety takie cuda to tylko na nowych serwerach by przeszły , tam gracze startują z tego samego pułapu...
    Jakoś zamieszanie z nagrodami (zwłaszcza klejnotami) za kolejne levele przeszło Kto przed zmianami dobił do 40 lvl wyszedł na spory plus a niższe levele mogły sobie tylko ponarzekać. Tutaj mamy podobną sytuację, więc nie widzę problemu

    Cytat Zamieszczone przez AndyKozakow Zobacz posta
    U nas na szczęście w ostatnim czasie tyle osób robi byka ze wymiana dropa stała się problemem na 2-3 minuty:P
    Wczoraj od 15-22 zrobiłem 3 byki i wszystko poszło szybko i sprawnie
    Mi nie chodziło o samo znalezienie chętnych, bo z tym faktycznie to kwestia paru minut, tylko o zabawie z zaproszeniami w przygodach trzyosobowych Ograniczenie do jednej przygody z zaproszenia naraz może być kłopotliwe dla co bardziej leniwych graczy

  2. #22
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    133
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jakie macie ceny dropslotów tak z ciekawości?:
    U nas:
    Byk 1100-1150
    Wikingowie 450-500
    Czarni 750-800
    Okradać 320-350
    Wiktor 700-800
    Mroczne bractwo 1400-1500
    Mroczni kapłani 100-150
    Matczyna miłość 650-700
    Mapy od 4-5 monet sztuka

  3. #23
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Taki pomysł to całkowite rozłożenie sensu przygód kilkuosobowych. Rozumiem, że drop "dzielony proporcjonalnie" miałby być odpowiednio większy. Po co w takim razie zapraszać do przygody w której straty są małe a drop wpadnie za dwóch (czy nawet trzech)? Po co przyłączać się do przygody kilkuosobowej gdzie straty są duże i tracić wojsko dla częściowego dropa gdy mogę ze zbliżonymi stratami zrobić inną i dostać większy drop? Po co się wymieniać dropami skoro nie daje to żadnych korzyści?
    Sens przygod wieloosobowych jest taki sam jak dotychczas - bierzesz udzial w przygodzie, ktora jest trudniejsza (bo tak sie akurat uklada) niz jednoosobowe, za to oferuje lepszy drop. Jesli mozesz ta przygode przejsc sam - to to robisz (tak jak teraz), jesli nie - to robisz to z pomoca kogos, kto jest adekwatnie do tej pomocy nagradzany.

    Wyglada mi to na to, ze ubzdurales sobie, ze sprzedaz dropow jest sensem istnienia przygod wieloosobowych - otoz nie, sprzedaz dropow to jest efekt uboczny tego jak jest zaprojektowany system rozdzielania nagrod (a jest zaprojektowany idiotycznie, wlasnie z tego powodu, ze mozna nic nie zrobic a otrzymac komplet).

    Tyle że teraz musisz się nakombinować żeby znaleźć chętnych na wymianę i ją przeprowadzić, co jest znacznie bardziej uciążliwe niż czysta sprzedaż dropa, zwłaszcza w przygodach trzyosobowych.
    J/w, musze sie nakombinowac, bo jakis kretyn sobie wymyslil, ze jesli robie 99% przygody sam (co nie sprawia mi najmniejszego problemu), to juz nawet nie 1/3 dropa mi zostaje, tylko 2/3 przepada ..
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #24
    Osadnik
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Kolonia
    Przecież najsensowniejsza jest wymiana dropów w tych samych przygodach. Więc wtedy w 3 osobowej przygodzie każdy robi sam całą przygodę i zaprasza pozostałe dwie i robiąc jedną przygodę mamy 3 dropy ja tu nie widzę żadnej straty

  5. #25
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez KreTafkA Zobacz posta
    Przecież najsensowniejsza jest wymiana dropów w tych samych przygodach. Więc wtedy w 3 osobowej przygodzie każdy robi sam całą przygodę i zaprasza pozostałe dwie i robiąc jedną przygodę mamy 3 dropy ja tu nie widzę żadnej straty
    No i właśnie się rozchodzi o tą kombinację alpejską bo zapraszasz do siebie 2 osoby, ale też musisz się dopchać na 2 przygody z zaproszenia, co przy ograniczeniu do jednej w tym samym czasie może być nieco kłopotliwe i co poniektórzy woleliby za jednym zamachem dostać potrójny drop, ewentualnie przy przygodach wymagających nieco więcej poświęcenia podzielić się z kimś i stratami i dropem. Przyznaję, że rozumiem ten punkt widzenia, choć nie do końca się z nim zgadzam bo ewentualna współpraca przy robieniu przygód miałaby miejsce tylko do momentu osiągnięcia przez graczy takiego pułapu rozwoju, który pozwoli im na robienie przygód kilkuosobowych samodzielnie. Wtedy skończy się zapraszanie bo po co mam kogoś zapraszać skoro mogę to zrobić sam i "otrzymać komplet", a przygody kilkuosobowe stają się wtedy jednoosobowe.

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Przyznaję, że rozumiem ten punkt widzenia, choć nie do końca się z nim zgadzam bo ewentualna współpraca przy robieniu przygód miałaby miejsce tylko do momentu osiągnięcia przez graczy takiego pułapu rozwoju, który pozwoli im na robienie przygód kilkuosobowych samodzielnie. Wtedy skończy się zapraszanie bo po co mam kogoś zapraszać skoro mogę to zrobić sam i "otrzymać komplet", a przygody kilkuosobowe stają się wtedy jednoosobowe.
    Chyba każdy się zgodzi, że obecnie przygody w istocie rzeczy są jednoosobowe. Dodatkowi gracze nie służą do przejścia przygody, tylko do dodatkowego dropa. Problemem więc jest nie sposób podziału łupów, tylko brak pomysłu na przygody realnie wieloosobowe. Nad rozwiązaniami umożliwiającymi takie właśnie przygody trzeba się moim zdaniem zastanawiać, a nie nad sposobem podziału łupu. Pozdrawiam.

  7. #27
    Osadnik Awatar Stochlik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    109
    Serwer
    Nowy Świat
    jak najbardziej jestem za tym co napisal poznanczyk swietny pomysl !

  8. #28
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez troller Zobacz posta
    Problemem więc jest nie sposób podziału łupów, tylko brak pomysłu na przygody realnie wieloosobowe. Nad rozwiązaniami umożliwiającymi takie właśnie przygody trzeba się moim zdaniem zastanawiać, a nie nad sposobem podziału łupu. Pozdrawiam.
    Problem podzialu lupow jest jak najbardziej problemem z punktu widzenia obecnego i przeszlego designu gry. Tym bardziej, ze wynika a) z blednych zalozen projektowych oraz b) z kompletnego olewania tej kwestii przez ponad rok, ktore to kwestie rzutuja na to jak jest postrzegany producent gry i jak sa postrzegane przyszle rozwiazania w tej grze.

    Co do tego jak zrealizowac przygody faktycznie wielosobowe - to przy obecnej mechanice to jest kwestia kompletnie abstrakcyjna, stad w mojej opinii wazniejsze jest odniesienie sie do istniejacych problemow zamiast wynajdywania nowych.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #29
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A ja tak z innej beczki, bo nie wiem jak kontakt nawiązać z Tobą mr. Poznańczyk „W opisie o tym jak zacząc przygodę niema aktualizacji, bo długie poszukiwania są od 42lvl, fragmętów mapy jest po 3,6 i 9szt za poszukiwania. Najważniejsze jest jednak to aby do każdego poradnika dołączyć zakładkę „Pułapki” z dwóch powodów; niskie lewele chcą jak najszybciej do 42 się doczłapać, wysokie, chętnie rozwalą całą pułapkę, ale nie zawsze wiadomo gdzie ona jest i co ja najlepiej pokona, a z Twoim doświadczeniem to będzie pryszcz dopisać tą zakładkę. i oczywiście przydał by się poradnik z nowym generałem 220 jednostek oraz drugi, łączony z wetkiem, a takrze poradnik do nowych wikingów.
    Z uszanowaniem anael6669. TLB. Nowa Ziemia

  10. #30
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    148
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Anael6669, po pierwsze temat dotyczy doświadczenia z przygód, a nie poradnika. Po drugie, jeżeli jakaś pułapka musi zostać zniszczona, to jest ona ujęta w poradniku, więc nie bardzo rozumiem po co Ci dodatkowa informacja o tym.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.