Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Problem w handlu

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jeżeli coś komuś znika, najlepszym wyjściem jest skontaktowanie siez suportem. Co Ci da ze ktoś napisze ze tak też ma takie problemy?? nie Ty jeden padłeś ofiara bugu na handlu dlatego jedyne wyjście to kontakt z suportem i liczenie na rekompensate

  2. #12
    Gizm0l
    A mówią, że nic nie znika co jest bzdurą. Spróbuj reloga, daj odśwież w kantorze, sprawdź dokładnie czy nie wróciło (powinno pomóc) lub jak to nie pomaga tylko pisać do supportu zostaje. Czasami bywa, że na drugi dzień dopiero wraca nie wiedzieć czemu!?

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    drugi dzien pisze do supportu i ani slowa odzewu...

  4. #14
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wystarczy napisać raz i poczekać. Zawsze przypominam żeby nie dublować zgłoszeń.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  5. #15
    Osadnik Awatar Divenire
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    44
    Serwer
    Nowy Świat
    Ja miałem tak jak sprzedawałem Choinkę. Wystawiłem ją i anulowałem ofke bo wystawiłem za tanio, ale choinka znikła. Siedziałem na kompie dość długo i po około 5 godzinach Choinka wróciła.

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie powielalem wiadomsoci tak jak MOD prosil od 28 grudnia cisza czyli juz 2 tygodnie a 2400 monet gildii droga nie chodzi....

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.