Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za możliwością przenoszenia magazynu?

Głosujących
66. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    61 92.42%
  • Nie

    3 4.55%
  • Jest mi to obojętne.

    2 3.03%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Magazyn

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    133
    Serwer
    Czarci Gaj

    Magazyn

    Witam, pewnie dla większości graczy zagadką jest to że nie można przenosić magazynów.
    Jest to dosyć irytujące bo np mając magazyny na 5lvl i kasowanie go przy reorganizacji wyspy jest dla gracza kosztowne raz pod względem towarów dwa pod względem straconego czasu. (7dni up-a to jednak długo)
    Jest szansa że będzie można przenosić magazyny?
    I czym spowodowane jest to że teraz się nie da tego zrobić.

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Spowodowane jest to zapewne tym, że magazyn jest markerem oznaczajacym przejęte ziemie. Mimo to uważam, ze powinien być ruszalny.

  3. #3
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Na każdym obszarze musi być co najmniej 1 magazyn, jeśli ktoś przeniósłby magazyn to straciłby swoje włości dlatego nie można przenosić magazynów.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    133
    Serwer
    Czarci Gaj
    Za mało precyzyjnie to napisałem.
    Wszystko przez to ze patrzę z poziomu graczy ze 100% posiadania terenu wyspy.
    Nie da się dopisać 1 linijki więcej w skrypcie czy gdzieś tam że jak się odkryję całą wyspę to można przestawiać magazyn jak zwykły budynek?

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    to już pytanie do deweoperów, nikt tutaj nie wie jak jest napisany skrypt i czy taką możliwość da dopisanie 1 linijki, czy może trzeba by przerabiać pół gry (bo i własciwości budynku Magazyn, i Zadania o zajmowaniu włości - które są wykonane op postawieniu magazynu, i Specyfikę wyspy typu pachołki, poszukiwanie geologów na aktywnych - czytaj moich włościach itp., itd.)
    Poza tym jak już masz full wyspę prędzej czy później postawisz przed sobą pytanie o postawienie dodatkowych magazynów, np. żeby ulepszyć czas dojścia osadników w pewnych strategicznie istotnych łańcuchach produkcyjnych.

  6. #6
    Gizm0l
    MOD_Zakrecony ale tu chodzi o przenoszenie magazynu gdy gracz posiada więcej niż 1 magazyn na danym sektorze, to chyba miał autor na myśli! Oczywiste jest, że tego 1 magazynu, który symbolizuje podbicie danego sektora nie można przenieść, ale pozostałe już by można przenosić!

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    133
    Serwer
    Czarci Gaj
    To ja mam pytanie
    To jak przez przypadek skasuje magazyny na danym terenie to co wszystkie budynki tez znikną bo to nie będą już moje tereny?
    Człowiek ciągle coś modernizuje na wyspie bo ma różne pomysły a szkoda tracić magazyn na 5lvl np
    Ja na 40lvl zburzyłem chyba 80% wszystkich budowli bo modernizowałem wyspe i właśnie magazyny były tym niewygodnym składnikiem który mnie trochę wkurzał.
    Po prostu szkoda go zburzyć jak stoi inaczej niż byś chciał.

  8. #8
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Łatwiej zdefiniować nieprzenośny budynek, niż dopisywać szczegółowe warunki kiedy można itp. Mi to nie przeszkadza, bo zanim zdecyduje sie upg magazyn na wyższy lvl niz 3 to przemyśle kilka razy czy wybrana lokalizacja jest dobra.

    @AndyKozakow nie ma możliwości wyburzenia budynku magazynu jeśli jest 1 w strefie i są tam inne budynki.

  9. #9
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    Na każdym obszarze musi być co najmniej 1 magazyn, jeśli ktoś przeniósłby magazyn to straciłby swoje włości dlatego nie można przenosić magazynów.
    Musi byc co najmniej jeden, co w zaden sposob nie wyklucza mozliwosci jego przenoszenia w obrebie sektora.

    W przypadku istnienia w sektorze kilku magazynow powinny byc tym bardziej przenosne, szczegolnie, ze mechanika identyfikowania ostatniego w danym sektorze juz jest (dla przypadku wyburzania)
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    133
    Serwer
    Czarci Gaj
    Właśnie wydaje mi się że to żadna filozofia żeby magazyny były mobilne za odpowiednią ceną...

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.