Zobacz wyniki ankiety: Popierasz ten pomysł?

Głosujących
107. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    98 91.59%
  • Nie

    5 4.67%
  • Obojetne

    4 3.74%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Zawrócenie specjalisty

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez fenixpiotr Zobacz posta
    - z tym się nie zgadzam - powinno być zawsze 2 minuty albo jakos tak - zegar gry może nie dać rady tego prawidłowo rozliczać i będą krzaki - nie jestem specjalistą ale wydaje mi się iż mogłoby to sprawiac problemy jak czasami z kolejką budowania.....
    pozatym chodzi też o to aby poprostu anulować jego podróż - powiedzmy za 1 Klejnot albo monetę czy coś... proste ale nie wiadaomo czy takie proste do zrobienia w grze
    Sęk w tym, że w innych grach - jak zresztą zauważył to zwolk - działa to bez zarzutu. Nawet w polskim Delirium...

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Popieram pomysł. Np. teraz mam wyslać odkrywcę na poszukiwanie desek w zadaniu cztery wiatry, a muszę czekać do jutra aż wrócą z poszukiwań.

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowy Świat
    Ech, no właśnie też boleśnie odczułem brak tej opcji przy okazji Czterech Wiatrów. Przez pomyłkę wysłałem na krótsze niż potrzeba i - mimo, że błąd zauważyłem pół sekundy później - czekam dobę ;/

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    Popieram pomysł

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.