Zobacz wyniki ankiety: Co myśłisz o pomyśle poborcy?

Głosujących
52. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak , pomysl poborcy mógłby funkcjonować w takiej postaci.

    11 21.15%
  • Tak, ale wymaga modyfikacji.

    18 34.62%
  • Nie, nie podoba mi się.

    23 44.23%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Poborca podatkowy

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Czarci Gaj

    Poborca podatkowy

    Jak wiadomo władza kocha podatki.
    Chodzi mi o stworzenie budynku poborcy podatkowego(komornika).
    Jego działalność polegałaby na obchodzeniu struktur(tylko domów i rezydencji) w celu zbierania monet.
    Każdy z tych budynków mógłby być objęty takim działaniem tylko raz na dzień lub dobę. Sam budynek Komornika nie mógłby istnieć w więcej niż jednym egzemplarzu(podobnie jak tawerna).
    Biorąc pod uwagę ,gracze od 35-50lvl posiadają od 50-90 rezydencji na regularnie 3lvl to... można przyjąć ,że...

    Każdy budynek mieszkalny(dom+rezydencja) ma wydajność "liczba mieszkańców/10" co daje liczby od 1-7monet. Poborca jako stały pracownik pracuje 24/dobę. Czas pracy to 15min+czas na dojście do chaty oraz magazynu. W czasie sesji zdobywa monety.
    Nie może odwiedzać budynku częściej niż raz na dobę lub tydzień(wersja hardcorowa).

    Adnotacja 1. W tej wersji brak jego rozbudowy. Mogłaby być możliwa ,natomiast wymagałoby to przemyślenia.

    Wersja raz na dobę prezentująca możliwości i cel działania.

    Skoro średni czas pracy to 15min + średnia to wyjdzie około 20 jak sądzę. Czyli maksymalnie obskoczy 3 budynki na godzinę. W przeciągu doby 72. Oczywiście nie każdy ma tyle domów więc będzie to ograniczone. Zakładamy ,że średnio jest to 3 poziom rezydencji-5monet) daje to 15 monet na godzinę, i 360 na dobę- w najbardziej pozytywnym wypadku. Według takiego mojego szacunku nie byłoby to więcej niż 300.

    Zakładam ,że poborcy nie byliby szkoleni w tawernie ale jeżeli BB zależy na kasie to może dodać takowego płatnego który wyrabiałby się szybciej .


    Adnotacja 2. Taki poborca mógłby być jak generał czyli wysyłany ręcznie.


    Nie wiem co o tym myśleć , bo to tylko moje luźne przemyślenia ,ale taki sposób zdobywania monet ułatwiłby rozwój niższym lvl jak i zarówno wyższym, gdyż często stoi się w miejscu pozyskując monety z handlu.

  2. #2
    Banned
    Dołączył
    20.12.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Złota Góra
    Za duże ułatwienie w grze. Muszą być surowce trudniej dostępne, inaczej traci się radość z rozrywki jak wszystko będzie na tacy podane

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_BOGVER Zobacz posta
    Muszą być surowce trudniej dostępne, inaczej traci się radość z rozrywki jak wszystko będzie na tacy podane
    dokładnie. Między innymi po to tak ciężko dostać granit lub egzo z dropów by ludzie musieli kalkulować co budować w pierwszej kolejności, co ulepszyć.

    Inaczej gra byłaby równie łatwa jak z kodami - pograsz tydzień, dwa i odstawiasz w kąt na długie miesiące.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Czarci Gaj
    No dobra , a gdyby tak go ręcznie wysyłać? Za bardzo mnie to podjarało ,żebym się od razu z tego wycofywał. xD

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Beznadzieja, rezydencje/domy są po to, by limit osadników był zwiększony. I tak duże ilości granitu sypią się z dropów, przez co gra jest łatwiutka.

  6. #6
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    a może w druga stronę, za każdy budynek byś płacił podatek od nieruchomości

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mija się to z celem bo jak już panowie wyżej napisali to zbyt duże ułatwienie

    W dodatku skoro gracz jest władcą i trzyma łapę na puli monet jakie ma w "królestwie" to niby skąd ludziska miały by brać te monety? to tylko takie sobie przemyślenie

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    27.05.2012
    Posty
    37
    Serwer
    Nowy Świat
    taki budynek mial by sens, jezeli:
    1. zarabial by sam (nie trzeba by bylo wysylac go recznie)
    2. ilosc zebranego zlota byla by sporo mniejsza...

    przeliczmy to co podales w okresie jednego roku (bo z tego co widze, wiekszosc budynkow zwraca sie mniej lub bardziej w tym okresie...

    jezeli wg Twojego obliczenia poborca zbieralby 300 monet na dobe, to na rok wyjdzie 109500 - to chyba troszke za duzo
    wiadomo, kazdy chce wszystko miec szybko... ale co? podniesiesz wszystko na 4, potem na 5 poziom... i ci sie gra znudzi... bo jak wiadomo, nie moze byc zbyt latwo

    niech kosztuje np 3k granitu i 2k desek egzotycznych...
    powiedzmy, ze jego koszt to 5k drozszego surowca, co w duzym uproszeczniu mozna przyjac 5k monet.

    jezeli mialby zwrocic sie po np polowie roku, to miesiecznie musialby zbierac okolo 830 monet, czyli dziennie wychodzi okolo 27 monet (co juz mozna by zaokraglic do 30)

    widzisz, u mnie 30 (przy zwrocie po okresie 6 miesiecy) u Ciebie 300 (tak tylko to napisalem, aby Ci uzmyslowic jak bardzo chcesz zaszalec

    no, wiec... jak napisalem na poczatku, taki budynek mialby sens, jezeli zwrocilby sie nie wczesniej niz po okresie 6 miesiecy (bez mozliwosci upgrejdow).

    choc i 30 monet na dobe z niczego to chyba tez dosc sporo...

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Czarci Gaj
    n1edw1ed przecież napisałem ,że to tylko przykład z liczbą. Równie dobrze mógłby zbierać monety raz na miesiąc

  10. #10
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez WilhelmHabsburg Zobacz posta
    n1edw1ed przecież napisałem ,że to tylko przykład z liczbą. Równie dobrze mógłby zbierać monety raz na miesiąc
    Nie rownie dobrze, bo wtedy bylby lekko bezuzyteczny ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.