Gildia Error zgłasza wniosek dotyczący obniżenia progu zaliczenia zadania gildyjnego.
Problem leży w kilku rzeczach, jednakże wszystko sprowadza się do faktu, że aktualny próg jest naliczany na podstawie aktywnych osób. Problem jednak z tym kim jest aktywny gracz. To może być osoba, która akurat danego dnia się zalogowała, a potem ma problemy z netem - a tym samym blokuje całą gildię. Wiadomo, że każdy ma swoje realne życie i nie zawsze jest możliwość zalogowania się do gry teraz na te 3 doby, żeby zadanie zaliczyć, a jednocześnie nadal jest się w progu zadania gildyjnego (bo był zalogowany 2 dni wcześniej).
Ponadto gra aktualnie ma w sobie sprzeczność. Jako gra ekonomiczna zmusza do rozwoju, w tym między innymi do levelowania takich budynków jak magazyn prowiantu. Jednakże sporo zadań gildyjnych odnosi się do produkcji rzeczy w MP, a to długich łuków, a to rodziny osadników, a to monet z napitku, nie wspominając już doładowań do złóż ryb i mięsa. Levelowanie wyłącza magazyn prowiantu z produkcji, nawet na 7n dni (przy 5levelu) co wyłącza osobę, która leveluje budynek, z gry. A jak widać powyżej, każda osoba która wykonuje zadanie gildyjne jest ważna.
Wobec powyższego wnosimy o przyjrzenie się mechanizmowi ustalania progu zaliczenia zadania gildyjnego. Zgodnie z naszą propozycją próg powinien być ustalany jako procent aktywnych graczy (np. zadanie gildyjne zaliczane kiedy minimum 75 % aktywnych graczy zrobi swoje zadania poboczne).
Gildia Error