Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 5 6 7
Pokaż wyniki od 61 do 62 z 62

Wątek: Dlaczego zespół techniczny ignoruje graczy?

  1. #61
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Solmann3 Zobacz posta
    Szkoda czasu na kontakt z supportem lepiej zacząć grę od początku.
    No ale dobrze ile razy można zaczynac od nowa??
    No i druga sprawa jeżeli ktoś sie juz skusił i wydał kase to ma to od tak rzucic bo pieniadze rosna na drzewach, wyjde i sobie pozrywam na zasilenie nowego konta??
    Wszystko wyglada tak: gra jest niby w fazie beta, oferuje ulepszenia za pieniadze, ale nie daje zadnej gwarancji ze wszystko bedzie działalo i ze system nas nie oszuka, robimy to na własną odpowiedzialnosc...

    Sorry może adbiegłam od tematu, ale taki mi sie w tą stronę rozwineło

  2. #62
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witam dzisiaj mozna powiedziec ze support wywiazal sie z zadan i zwrocil surowce na brakujace wojso jest tylko jeden malenki taki drobny problem wykazuje ze oddzialow wojska mam o 100 wiecej niz suma wojsk przydzielonych i nieprzydzielonych wiec dalej z tym kicha bo odzyskac straty odzyskalem i chwala za to supportowi a wlasciwie Aleksandrowi z zespolu ale nie odpowiedzial mi co z tym fantem poczac czy blad ten jakos zostanie usuniety czy bede sie wkurzal bo 100 ulanow zablokowanych

Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 5 6 7

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.