witam,
co do "uszkodzonego obszaru serwera" to nadzieja matką g.... (opisze pokrótce sytuacje która spotkała znajomego)
Od wystąpienia problemu z uszkodzonym obszarem serwera mijają juz 2 miesiace. Odpowiedz supportu (a raczej miłej Pani Tereski) była szybka 2 propozycje - pierwsza czekać az problem zostanie naprawiony badz reset konta i start od poczatku (co prawda support po długich pertraktacjach przez Panią Tereskę zobowiazał sie zwrócić wszystkie zgromadzone surowce i klejnoty) Tylko, że znajpomy w połowie 49lvl praktycznie wszystko rozbudowane na maxa za czym idzie pol roku grania dzien w dzien a nawet nocami ... i miałby zaczynać od nowa - KPINA !!! Po miesiącu Pani Tereska zaproponowała znajomemu, aby oddzielił konto z Facebookowego do Uplay (otrzymał instrukcję). Tylko w czasie konwersji wystapił znany problem z oddzieleniem konta. Od tamtej pory znajomy nie może zalogować sie wogole - dlatego na jego prośbę pisze ten wątek. Fakt, że dzieki temu prawdopodobnie puścił problem z uszkodzonym obszarem serwera bo zarówno ja jak i inni wspólni znajomi mozemy wejsc na jego wyjałowioną nieobecnością wyspe (wcześniej tez nam wywalalo komunikat z uszkodzonym obszarem serwera). Co do dialogu z supportem w osobie Pani Tereski to przez te 2 miesiące od wystapienia problemu zostało wysłane ponad 50 maili kazdy miał odpowiedz najcześciej nastepnego dnia ale zdazało sie że rozmowy trwały na bieżąco i za każdym razem na koniec przeprosiny za utrudnienia itd itp. Do chwili obecnej brak rozwiązania problemu zwiazanego z usługą Uplay.