Zobacz wyniki ankiety: Jakie widzisz sposoby uatrakcyjnienia systemu walk?

Głosujących
16. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Zwiększenie losowości wyniku walk

    3 18.75%
  • Wprowadzenie losowości liczebności obsady obozów bandytów

    6 37.50%
  • Inne (podaj w treści postu własne propozycje)

    0 0%
  • Jest dobrze jak jest

    10 62.50%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Zwiększenie losowości wyniku walk

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowy Świat

    Zwiększenie losowości wyniku walk

    Gra staje się nudna poprzez kalkulator, który wylicza jakie wojsko zapodać na przeciwnika. Gierka w zasadzie sprowadza się do wysyłania ściśle określonej obsady garnizonu - w każdym przypadku. Moim zdaniem powinna zostać wprowadzona większa losowość zdarzeń, aby uatrakcyjnić gry. Wynik powinien być bardziej nieprzewidywalny. Co Wy na to? Łapki w górę i naciskamy przycisk,dziękuję.

    Losowość liczebności obsady obozów bandytów - chodzi o to, aby te same przygody jednak okazywały się różne, a przez to stały się bardziej atrakcyjne. Dzięki temu ktoś, kto robi 20 raz bagienną wiedźmę nie wysyła wojska z pamięci, bo za każdym razem trafiał na inną obsadę wrogich wojsk i za każdym razem na nowo musiał określać jaką armię puścić do walki. Nigdy nie wiadomo dzięki temu co człowieka spotka w przygodzie.

    edit: poniższy post moim zdaniem do skasowania - proszę nie dyskutować, tylko głosować. Poniżej posty tylko w kontekście 3 opcji ankiety, to znaczy własnych propozycji uatrakcyjnienia potyczek. Dziękuję.
    Ostatnio edytowane przez Singularis ; 01.12.2012 o 19:45

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A po co używasz kalkulatora? Obecna forma jest dość dobrze rozwiązana.

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jest dobrze jak jest.
    Twoja propozycja zreszta nijak sie ma do zwiekszenia losowosci wyniku walk, bo przy zalozeniu, ze losowa generacja dotyczy tylko jednostek zwyklych (bo losowa ilosc bosow moze w prosty sposob uczynic niektore przygody niewykonalnymi), to i tak w wiekszosci przygod i wiekszosci obozow przeciwnikow jest rowno 200, wiec zmianie uleglyby co najwyzej ich proporcje.
    Zmiana proporcji pociagnaleby za soba co najwyzej koniecznosc przeliczenia potrzebnego wojska w kalkulatorze, ale wynik nadal bylby deterministyczny.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.