Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Przygody problemy z LAGAMI

  1. #1
    Odkrywca
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    112
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Przygody problemy z LAGAMI

    Witam,

    problem znany, ale może ponownie trzeba go nagłośnić.

    PRZYGODA WIELOOSOBOWA

    1. Gdy gram sam na mapie nic sie nie dzieje złego nawet w godzinach szczytu.
    2. Gdy zaproszę np 2 osoby do CZARNYCH też nic się nie dzieje ZERO LAGÓW
    3. PROBLEM ZACZYNA SIĘ W MOMENCIE wejścia chociażby JEDNEJ z tych DWÓCH zaproszonych osób na mapę przygody. Pojawia się "słynny" rycerzyk na koniu nad obozem no i czekamy na wyjście generała w teren. Może wyjdzie po 5 sek a może po 10 sek, tego nikt nie wie.

    DO BB_XAAR i SUPPORTU

    Wiem, że przygody są tak zrobione i wg. WAS należy rozbijać obóz po obozie bez wykonywania jakichkolwiek BLOKÓW ( za bloki które nie są z naszej winy nieudane nie zwracacie już surowców mimo że kiedyś były zwracane ), ale MY te WASZE DOBRE RADY mamy sobie za nic i będziemy ROBIĆ TYLE BLOKÓW ILE NAM SIĘ ŻYWNIE PODOBA. Będą bloki potrójne , poczwórne i jak wymyslimy to i popiątne.

    Gra ma tak działać żeby żadnych opóźnień nie było i tyle w temacie. Jak gram sam to problemów nie ma więc nie jest to moja wina a wina WASZA.

    PROSZĘ PODAĆ OSTATECZNY TERMIN kiedy problem LAGÓW na przygodzie wieloosobowej zostanie rozwiązany.

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Kolonia
    ja wogole wejsc nie moge dzisiaj do przygody a ty sie lagami martwisz...
    wojsko wyslane i od 2h serwer przeciazony i nie moge wejsc na wyspe przygody.

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    manolo oczekuejsz niemożliwgo. Ostateczny termin - nie istnieje. Gra cały czas ewoluuje, zmienia się liczba graczy, infrastruktura techniczna, oraz sama gra, więc cały czas jest coś co może i niestety ma prawo się zepsuć. Jeśli w tak zywym organiźmie jakim jest gra internetowa, nie pasuje Ci, że support odpowiada i mówi "wiemy, naprawiamy i jak bedziemy wiedzieli kiedy się uda naprawić to powiemy", to rozumiem wolisz całkowitą olewkę, albo odpowiedzi w stylu: "problem jest wyłącznie po Twojej stronie" lub odpowiedź w stylu "nie mamy nic do powiedzenia w sprawie błędów". Jeśli taką odpowiedź wolisz zamiast ludzkiego podejścia do sprawy to gratuluję ... po prostu gratuluję

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.