Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 54

Wątek: Kpiny i żenada...

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.06.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Kolonia
    Mam problem dotyczący misji Wyspa Piratów ciągle mnie wyrzuca z gry a mam ja rozpoczętą.

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar DZOOZEF
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    60
    Serwer
    Kolonia
    Witam ukonczylem kilka minut temu misje Elita i dokladnie jest tylko niebieski ekran... wiec to napewno problem z tym zadaniem... troche za duzo bledow w tych zadaniach ech
    gra nie dziala
    Kiedy bedzie to naprawione?
    Ostatnio edytowane przez DZOOZEF ; 30.11.2012 o 00:10

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jak czytam takie tematy to az strach sie dalej angażowac w to .... tu powinno być niecenzuralne słowo..
    Jestem narazie w polowie gry (38) ale juz sie mocno zastanawiam czy nie olać tej gry, bo im dluzej w tym tkwisz tym większy żal.....
    Niepodoba mi się podejscie do nas klijentow i pewnie nie wiele osob zapoznalo zie z regulaminem urzytkowania w ktorym jedno zdanie sprowadza nas urzytkownikow bardzo nisko...cytuje

    UBI.COM NIE UDZIELA GWARANCJI, ŻE WSZELKIE USŁUGI BĘDĄ ŚWIADCZONE W SPOSÓB NIEPRZERWANY, NA CZAS, BEZPIECZNY BĄDŹ POZBAWIONY BŁĘDÓW.

    KONTAKT W SPRAWIE USŁUG: gzegorz.szabla@ubisoft.com
    Czyli zero odpowiedzialnosci a zarzywacie na własne ryzyko. Właśnie leciała kolejna reklama gry w TV i znowu sie przekonuję że reklamy kłamia. Dlaczego firma nie powie co czeka potencjalnego gracza?? I mam wrażenie ze tak naprawde mało to kogo obchodzi co my - gracze myślimy, piszcie sobie piszcie a my i tak mamy się swietnie...

    pozdr.

  4. #14
    Osadnik Awatar LSI26
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Kolonia
    DZOOZEF witaj w klubie uszczęśliwionych 50 leveli Ja od soboty tak mam

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ha ha zabawne xaar idź rowy kopać na tym może się znasz. Bo to co tu wyprawiacie to poniżej normy, ja mam zamiar taką robić reklamę tej grze ze padniecie. Ten polski support jest najgorszy jaki widziałem. Wyznaję zasadę nie znam się nie robię tego a tu co ? napiszą ci łaskawie po 10 dniach pracujemy nad tym to równie dobrze xaar odpiszcie pocałuj się w d... bo na 1 wychodzi dziwne ze wszystkie inne gry śmigają ładnie a tso to gorzej niż nie powiem jak.

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.07.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Czarci Gaj
    mialem zalozyc wlasny temat ale skoro juz sie pojawil podobny to odpowiem tutaj
    to co sie tu dzieje to jest dokladnie to co sugeruje temat postu. Wyglada na to ze naleze do grona szczesliwcow ktorzy nie sa co chwile wywalani z gry a jedynie z rzadka. Tylko 1 raz nieudalo mi sie zalogowac przez 4h do gry az wkoncu musiale sie poddac i oczywiscie wszystko co mialem zrobic tego dnia przepadlo. I tak jak napisalem jestem szczesliwcem bo tylko jeden dzien jestem w plecy. Ale teraz moje pytanie brzmi: czy zadoscuczynienie w postaci omniziarna i doladowania marmuru faktycznie cokolwiek rekompensuje? Nie mowie tu tylko o sobie, ale o wszystkich graczach ktorzy maja z tym problem nie jeden czy dwa dni ale nawet tydzien. Dla mnie osobiscie to jest nic innego jak zal.

  7. #17
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    197
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz7709 Zobacz posta
    Ha ha zabawne xaar idź rowy kopać na tym może się znasz.
    A co tu jest winien BB_xaar? Podziwiam go i MOD_Zakręconego, że jeszcze chcą "nadstawiać karku" za grę, która się sypie/posypała (niepotrzebne skreślić). Chłopki sami próbują się czegoś dowiedzieć i w miarę możności odpowiedzieć na zarzuty.
    To, że gra pada/padła (niepotrzebne skreślić) to jest wina UBISOFT a nie BB_xaar'a.
    Jeśli wasze narzekania nie dają tu na forum efektu, próbujcie pisać na oficjalnym forum ubisoftu: http://forums.ubi.com/forum.php

  8. #18
    Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Czarci Gaj
    stan widać za krótko grasz w tą grę, bo ja mam dosyć błędów niedomówień. Xaar czy nie on jest członkiem supportu. I oni odpowiadają za działanie gry i biorą za to kasę. Nie jak modzi co są za free. Ubi daje kasę supportowi a skoro nie mają specjalisty polecam zmianę pracowników.

  9. #19
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    197
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz7709 Zobacz posta
    stan widać za krótko grasz w tą grę, bo ja mam dosyć błędów niedomówień. Xaar czy nie on jest członkiem supportu. I oni odpowiadają za działanie gry i biorą za to kasę. Nie jak modzi co są za free. Ubi daje kasę supportowi a skoro nie mają specjalisty polecam zmianę pracowników.
    Sprawdź Mariusz, że tak jak i Ty gram w tę grę od kwietnia, też mam czasami problemy z logowaniem i nie wszystko "śmiga" tak jak powinno. Nie wiem, czy BB_Xaar jest członkiem suportu, czy nie. Wiem tylko, że nie ma On żadnego wpływu na zaistniałą sytuację. Jest w nieciekawej roli, roli tego który bierze na klatę naszą frustrację.
    PS. I nie bronię Go dlatego, że jestem wazeliniarz, czy też, że oczekuję na jakąś specjalną gratyfikację od niego. Po prostu podchodzę do problemu spokojnie.

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    witam LSI26!!
    udalo mi sie skontaktowac z jednym z moich znajomych w grze ktorzy jeszcze graja i faktycznie blad ktory mnie sie przytrafil jest inny niz twoj - jak wczoraj mnie informowales to twoi znajomi moga wejsc na wyspe i robic buffy u mnie jest inaczej kazdy kto probuje wejsc na moja wyspe jest wyrzucany z gry

    pozdrawiam

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.