
Zamieszczone przez
MOD_Zakrecony
Doczytałem połowę i widzę że większość z Was myli pewne pojęcia: przerwa dotyczyła serwerów gry a nie www, zwiększenie wydajności to zmniejszenie lagów w grze nie podczas logowania. Krótki opis "logowania"
-wczytanie strony www danej wersji językowej (serwer www pl)
-logowanie do uplay jeden serwer dla wszystkich (serwer www BB)
-wczytanie gry (serwer www pl)
-gra (serwer gry pl)
*pod pojęciem "serwer" moze kryć się kilka fizycznych/wirtualnych maszyn, ale chodzi o rozróżnienie ze wszystko opiera się na 3 serwerach a nie na 1
Przerwa dotyczyła ostatniego serwera, a to że są problemy z zalogowaniem lub uruchomieniem gry dotyczy serwerów www. Przerwa zakończyła się ok 16:15-16:25 czasu PL a zwiększona ilość problemów z logowaniem powstała na skutek logowania się milionów graczy ze wszystkich krajów (wszyscy logują się do uplay).
Pozdrawiam
Mod Zakrecony