Zobacz wyniki ankiety: Czy podoba wam sie taka zmiana?

Głosujących
511. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    498 97.46%
  • Nie

    13 2.54%
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 91

Wątek: Multiplikator produkcji

  1. #51
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.02.2013
    Posty
    8
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Sudett Zobacz posta
    Zamiast mnożnika lepiej by było zrezygnować z ograniczenia 25 i dać możliwośc wyboru takiej ilości jaką jesteśmy w stanie wyprodukować za obecne surowce. Plus obok suwaka okienko edycyjne jeśli ktoś woli wpisac ilość zamiast celować suwakiem (tak jak jest to w handlu)
    Uważam to za bardzo dobry pomysł!!

  2. #52
    Początkujący Odkrywca Awatar Majamas
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    108
    Serwer
    Kolonia
    Wiekszy mnoznik jest od dawna potrzebny i temat okresowo widze wraca. Może tym razem uda sie cos popchnąc do przodu. Popieram rozwiazanie mnozące ilosci standardowych paczek (albo troche wiekszych al enie wiecej niz 100 jednostek) których pojawialaby sie odpowiednia liczba taka jak chcemy. Teraz produkcja 1000 rekrutów wymaga nudnego powtórzenia 40 razy operacji serii kliknieć. gdyby bylo mozna ustawic mnoznik od razu na 40, to raz dwa i załatwione.
    Wprowadzanie jednej duzej liczby jest kiepskim wyjsciem, bedzie generowalo pomylki i placz ludzi co puszcza produkcje tysiaca koni i niepotrafia nic zrobic przez dwa dni.
    Stawiajcie pomniki Szalonego Kórlika, on jeden przeszedł tą grę do końca.

  3. #53
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bardzo dobra opcja! Dzięki tobie twórcy gry mogą już łatwiej ulepszyć magazyn i koszary
    You Will Never Walk Alone!
    H3ll For Ever!

  4. #54
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pomysł dobry ale cisza

  5. #55
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tak dla odświeżenia tematu, bo się nowe wątki o tej tematyce pojawiają...

  6. #56
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.07.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Czarci Gaj
    i ja jestem za

  7. #57
    Osadnik Awatar Radieth
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Takie tematy pojawiają się raz w tygodniu i co z nimi robi BB? NIC!

  8. #58
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Majamas Zobacz posta
    Wprowadzanie jednej duzej liczby jest kiepskim wyjsciem, bedzie generowalo pomylki i placz ludzi co puszcza produkcje tysiaca koni i niepotrafia nic zrobic przez dwa dni.
    Popieram. Zdecydowanie "mnożnik" jest lepszą opcją.

  9. #59
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    24.07.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Radieth Zobacz posta
    Takie tematy pojawiają się raz w tygodniu i co z nimi robi BB? NIC!
    nalezy tylko mieć nadzieję, że im częsciej ten temat będzie powracał tym większa jest szansa, ze ustawią go na ich liście priorytetów. Obecne rozwiązanie może i było do zniesienia przy małej liczebności wojska.
    Klikaniu na koszary nie jest zdecydowanie najprzyjemnijszym sposobem spędzania wolnego czasu Multiplikatory zarówno w koszarach jak i magazynie prowiantu bardzo podniosłyby komfort gry

  10. #60
    Osadnik
    Dołączył
    04.04.2013
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Także w 100% jestem za

Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.