Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Co robi support ??

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Co robi support ??

    Czy ktoś wie czy support czyta teraz zgłoszenia ? czy po prostu liczy że się samo rozwiąże albo poddali się już ?

  2. #2
    Osadnik Awatar nerwusek
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Co robi support?
    Pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 12-20.
    A teraz troche matmy...
    Mamy z 5 czy 6 serwerów, załóżmy że każdy ma ok 10tys graczy.
    Wyobraź sobie ze najmniej połowa napisała zgloszenie....
    Nie mają pojęcia co się dzieje, bo nasz dział techniczy współpracuje z działem głównym [niemiecki czy tam angielski], to dodatkowo wydłuża czas zrobienia czegokolwiek, więc póki co nasi siedzą i odpisują. Wyobraź sobie że jest ich z 5-8 pracowników. Każdy ma swój dział, wiec zgłoszenie czyta i kieruje gdzie trzeba. Dział ma z 2-3 osoby. Pomyśl ile czasu 2-3 osoby przemielą z 10 tyś zapytań? Dodatkowo każde kolejne zgłoszenie, dodanie czegos do swojego, wydłuża czas oczekiwania na odpowiedz, która i tak będzie regułką, że nad tym pracują albo przekazują to gdzie indziej....
    Nota bene ciekawa jestem czy są co po niektóre inne działy, bo ja np juz prawie 3 tydzień czekam na odpowiedź od innego działu do którego moja sprawa została skierowana. Myśle, że to prosta segregacja. Najpierw pewny rodzaj zgłoszeń a inne poczekają, aż znajdzie się wolniejszy moment by je jakkolwiek rozpatrzyć.


    Jednym słowem do bani ;]
    48h nigdy nie było 48h, chyba że chodzi o ich interes - np. strony hackujace tso.

  3. #3
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przed fala usprawnień zaczynając od nowego handlu odp. przychodziły naprawdę w 1-2dni od zgłoszenia, ale teraz to są zasypani ticketami tak jak nerwusek napisał.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wybaczcie mi ale czy to jest moja wina, że są błędy ??

    Pytam tylko czy ktokolwiek widział ktokolwiek wie - czy w tym tygodniu dostał jakąś odpowiedź i kiedy i po jakim czasie od zgłoszenia - ja rozumiem, ze jest kolejka - ale jeśli nikt nie dostał nic to chyba nie odpisują...

  5. #5
    Osadnik Awatar nerwusek
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Poza automatem i regułką "wiemy, staramy sie dojść co jest błędem i usunąć, prosze poczekać do konserwacji" - to nie, po konserwie nie ma poprawy i odzewu.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No dobra - ale jak to jest? Ładowanie kasy BB/Ubisoft w grę, czyli otwieranie nowych serwerów, kampanie relamowe w necie, tv, ale już kasy brakuje na zatrudnienie dodatkowych osób do ogarnięcia co raz większej ilości osób (czyt. więcej potencjalnych osób piszących e-mail'e w różnych sprawach).

    Najlepiej - wyciągnąć jak najwięcej jak najmnijeszym kosztem....

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.