Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 90

Wątek: Nowy kwiatek - uwaga wyższe levele !!!

  1. #41
    Początkujący Odkrywca Awatar Metz
    Dołączył
    12.08.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Nowy Świat
    Kilka słów o supporcie..

    Zanim zaczne - to bardzo miło z Twojej strony Xaar, że bronisz kolegów i koleżanki ( pozdrawiam miłą panią Gosie ) bez względu na to co robią.

    Dwa dni po tym, jak zaczęły się problemy ze stabilnością klienta/strony/forum, brakiem możliwości logowania, chatem gildiowym ( zaraz po patchu ) wysłałem supportowi zgłoszenie o poważnych problemach technicznych, które się pojawiły zaraz po wprowadzeniu poprawki.

    Oczywiście support o problemie nie wiedział - bo jakże. Zasugerowałem sprawdzenie logów ingame, bądź popularnych portali internetowych aż kipiących od bluzgów użytkowników na niemożność zalogowania się do gry, bądź nieustanne crashe.

    Support oczywiście uznał że wina leży po stronie mojej przeglądarki i aktualizacji wtyczek flash i swf. Po obaleniu tych bzdurnych argumentów padła odpowiedź, że problemu należy szukać w parametrach mojego komputera - zbyt słaby na TSO. Grzecznie wysłałem pani Gosi z supportu informacje, że posiadam core i7, 8GB RAMu oraz GF 690GTX. Wolne żarty!

    Po czym support stwierdził, że mój problem zostanie przekazany do działu technicznego - wiadomość chyba z tego samego dnia kiedy Xaar wrzuciłeś oficjalne info na strone.

    Podsumowanie - przez niemalże tydzień zmagania się z błędami klasyfikowanymi w raportach QA jako critical issue ( najwyższa kategoria z możliwych ) support udaje że nic nie wie o problemie??

    To jest jawna drwina i kpina z użytkowników Xaar - zdaj sobie z tego wreszcie sprawe.

    Nawet providerzy internetu cieszący się najgorszą opinia w kraju nie mają tak bezczelnej obsługi technicznej.

  2. #42
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.05.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Czytam sobie wasze posty i szczerze jestem w szoku...
    Z tego wynika, że w każdej chwili możemy nagle stracić dostęp do naszej wyspy... i co gorsze nigdy jej nie odzyskać...
    Rozumiem, że w Ubisofcie nie wiedzą nic na temat zapisu serwerów oraz w razie problemu znalezieniu danego użytkownika i odtworzenie jego wyspy sprzed kilku dni?

    Co do supportu, pracują tam ludzie, którzy poza zasugerowaniem wyczyszczenia pamięci podręcznej nie potrafią nic doradzić...
    więc po co oni tam w ogóle są? Lepiej włączyć filtrację wiadomości i gdy tylko pojawi się słowo "lag" automatycznie wysyłać wiadomość o ciasteczkach itp... Zaoszczędzi to czas... a przede wszystkim środki wydane na pensje będzie można przeznaczyć na ulepszanie sprzętu na którym owe serwery stoją?

    pracownicy Ci nie potrafią analizować faktów oraz wyciągać z nich wniosków...

    Metz widocznie masz za słaby komputer hehehe ps. nie podałeś jaki masz dysk twardy, widocznie jest zbyt mały

    aha i jeszcze jedno, nikt nie próbował pisać do wyższych instancji w sprawie niekompetencji oraz zwykłej arogancji administracji?
    Ostatnio edytowane przez Reizon ; 30.11.2012 o 01:53

  3. #43
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    W supporcie to małpy z cyrku trzymają wiadomo nie od dziś.Ale nie oni są problemem tylko hmm twórcy...Ubisoft?Nie to chyba tylko marka,a gre tworzą jakieś patałachy wystarczy spojrzeć na optymalizacje silnika (facepalm) gry.Zadania wcześniejsze...i teraźniejsze z tym że wcześniejsze wymieniałeś 100monet za 100 kamienia (jpd....) a teraz to wgl.zrobić sie nie da bo masz za wysoki poziom na swoje zadanie.Patałachy z IQ pozwalającym oddychać.
    Ostatnio edytowane przez Lightowy ; 30.11.2012 o 09:30

  4. #44
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar
    Informacje zarówno o misji "Elita" jak i "Mistrz sztuki wojennej" zostały przekazane już jakiś czas temu do sprawdzenia. Gdy pojawi się jakaś aktualizacja w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
    Cytat Zamieszczone przez Metz Zobacz posta
    Super, że support 'już' wie o problemie. Szkoda tylko że za każdym razem support dowiaduje się o nich jako ostatni.
    Abstrahując od tego - dlaczego zadanie nie zostało jeszcze usunięte/zablokowane/poprawione? To powinna być natychmiastowa reakcja. Czekacie, aż więcej osób sobie zablokuje możliwość wejścia na wyspe? Ja wiele rzeczy jestem w stanie zrozumieć, szczególnie spraw technicznych związanych z developerką lub hotfixami ale takiej ignorancji i bezradności jak w przypadku TSO Polska jeszcze nie widziałem. ...
    Metz to pięknie ujął dodam tylko, że od heeloweenowej "aktualizacji" mam co minutę okienko "nowe zadanie" i nikt nic z tym nie zrobił ... Musiałem się nauczyć na nowo grać i uważać na cominutowe zamrożenia gry na kilka sekund ... Ręce i nogi opadają ...
    Aktualizacje z Microsoftu były szybsze ...
    Ostatnio edytowane przez nowar ; 02.12.2012 o 22:51

  5. #45
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    A moze sa powazniejsze rzeczy do naprawienia w tej grze niż wyskakujace okienko??
    Spora grupa ludzi nie moze wogole grac a Tobie okienko przeszkadza... poprzewracało sie wam w glowach, jak Pis nic nie wnosi a wszystko krytykuje.

  6. #46
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.07.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Czarci Gaj
    a może założymy im pozew zbiorowy?

  7. #47
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Kolonia
    Witam

    I mnie to spotkało , niebieski ekran... wyspa się nie ładuję i od soboty nic nie pomaga.Przeinstalowałem system,próbowałem na kilku przegłądarkach i wersjach flasha bo myślałem to wina sprzętu.Dzisiaj spróbowałem na innym kompie i problem pozostał, szkoda że dopiero teraz trafiłem na ten wątek .Myślę że może BB specjalnie to zrobił , bo przecież gracze z 50 lvl nic nie wnoszą a serwer się z lekka oczyści

  8. #48
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Ja akurat odniosłem się do arogancji supportu wyrażajacej się olewniem moich zgłoszeń bezpośrednio napisawszy, że mam ich poprostu w ***.
    I szczerze *** jakiekolwiek rekompensaty za znikajac seriami wojo ( akurat tylko tego dotyczyła eklamacja ).
    Przepraszam graczy za niecenzuralny opis, ale jakoś mnie tak nastraja ta kopulująca wiecznie strzałka zadań.

    Szczerze współczuję założycielowi tego tematu, doskonale czuję jego bezradnośc i frustrację.
    ......nawet nie ma jak komu *** obić.....

    Kilka słów do cenzury:
    Jak juz mi gwiadzki wstawiacie, to wbijcie sobie kolego do głowy, że słowo "morda" nie podpada pod żaden paragraf, a całość jest przenośnią.

    Że też nikt nie raczy odnieść się to merytoryki.

    Ponadto otrzymalem ostrzeżenie.... mam przez to rozumieć, że wszycy autorzy niewygodnych dla was wpisów będa niedługo zbanowani???
    Żałosne.
    Ostatnio edytowane przez grzechowski ; 03.12.2012 o 12:36

  9. #49
    Początkujący Osadnik Awatar sexy
    Dołączył
    21.06.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Czy TSO nie moze udzielic zadnej odpowiedzi co dalej z ta sprawa ??
    Ja dochodze do zadania Elita , a czesc graczy od nas juz jest w trakcie robienia tego zadania !!

    To jest normalnie calkowity brak szacunku dla graczy ... a wystarczylo by cos odpisac co kolwiek .... jezeli guzik wieci na ten temat rowniez powinniscie odpisac ze nic nie wiecie , ale np. jestescie w fazie dowiadywania sie i to juz cos by nam gracza mowilo ! Ze jednak ktos tu cos robi a nie jest tylko figurantem z dopiskiem "MOD"

  10. #50
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.08.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    mam ten sam problem - niebieski ekran na 50l, napisałam skarge do Ubisoftu w USA i do Niemców.Od niedzieli nie mogę grać,oczywiście supoort pl.milczy

Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.