Oj misie,misie.Mod sie ostanie o misie nie.![]()
Oj misie,misie.Mod sie ostanie o misie nie.![]()
Skoro support nie odpowiada na zgłaszane problemy i nie jest w stanie mi pomóc proszę o zwrot pieniędzy za klejnoty gdyż towar jaki oferujecie jest nie pełno wartościowy więc zgodnie z polskim prawem jesteście państwo do tego zobowiązani. Chciałem dodać iż kopie tego zgłoszenia wysyłam do UOKiK jako organ rozpatrujący takie wnioski na terytorium RP
Proponuje postąpić jak ja skoro nie pomagają to my im pomożemy i nie piszcie bzdur o wersji beta itd. w świetle prawa oferowany towar uważany jest za pełnowartościowy. Tak samo możemy dochodzić swoich praw od rzeczy przecenionych w sklepach. Pozdrawiam BLUE BYTE
Daj znac jak ci idzie odzyskiwanie kasy i co orzeknie UKOIK.
Jestem tego ciekaw.
Mogę to samo powiedzieć co guerrero. Czyli: "ogólny błąd", lagi, zamykanie własnych wątków na forum przez "kogośtam", ciągłe próby logowania się...
Up-date - czyli: psucie, rozwalanie. Up-date POWINIEN NAPRAWIAĆ PROBLEMY TECHNICZNE, A NIE ROZWALAĆ WOKOŁO GRĘ!!!
Ps. Właśnie to "kogośtam" nie jest nazwą gracza.
Pps. Myślę, że ktoś wreszcie mnie poprze i powie to co ja.
Ostatnio edytowane przez opona94 ; 18.11.2012 o 12:30
Patr2k10 z tym zwrotem kasy i skargami to lepiej uważaj. W pierwszej kolejności będziesz musiał udowodnić że posiadasz legalne oprogramowanie. Potem każą przedstawić rachunki za zakupione kryształy a na końcu skąd miałeś na to pieniądze. Wyskakiwanie przed szereg nie jest wskazane jeśli nie jest się w 100% bez skazy. Generalnie jest mały zgrzyt ale nie jest to powód żeby się ciąć, bić czy wylewać kwasy na forach. Radzę ochłonąć i poczekać kilka dni na pewno to naprawią. W dniu 29.11 będzie start eventu świątecznego także wprowadzą znowu zmiany a jakie to można sprawdzić na testowym. Ludzie pamiętajcie to tylko rozrywka.
to nie jest mały zgrzyt
po prostu jacys *****e (dyletanci) zasiedli w zarzadzie.
zrobili na testowym serwerze ograniczenie klejnotow/budynkow itp, do tego wyzerowali wszystkim lvle wiec nawet najwytrzymalsi maja jakies lvle 36 obecnie i nikomu sie nie chce testowac tych zadan. Logiczna konsekwenscja braku testerow sa bugi wprowadzane do gry bo na testowym wygladalo niby ok. Ciekaw czy jest na testowym chociaz 1 osoba ktora ma lvl powyzej 40 i kto w takim razie testowal te wszystkie zmiany
Ostatnio edytowane przez i-l-i ; 18.11.2012 o 13:58
Ja na testowym mam level 49 i gram równolegle na testowym i normalnym. Testowy serwer jest dla mnie naprawdę testowym, mogę robić alternatywne rozwiązania, np. dla przygód,mogę sprawdzić nowe budynki. Gra tam cały świat nie tylko Polacy także programiści muszą przedrzeć przez masę zgłoszonych bugów.
To nie do końca tak. Jeśli występujesz o zwrot części to wtedy masz racje. Kupując klejnoty ( z smsów czy przelewem) zawarłem umowę i nikt nie informował mnie że nie będę z nich mógł korzystać . To ta sama zasada jak byś kupił samochód a potem by się okazało że nie możesz z niego korzystać zimą albo w czasie deszczu. Tutaj też nie zostałem poinformowany iż nie będę mógł korzystać z zakupionych dóbr .
Patry2k10, jeżeli chodzi o analogię do kupna samochodu, to czy ktoś informuje Cię, że kupowany przez Ciebie samochód nie będzie sie nadawał do użytku po np. 20 latach? Oczywiscie że nie, ale przeciez masz tego swiadomosc. Tak samo jest i tutaj. Kupujesz kryształy i wiesz że nie bedziesz gral w tą grę do smierci. Inna jest tylko skala czasowa. A ze akurat okaze się, że nie masz mozliwosci gry po kilku tygodniach ... coż ... życie ;-)
Zresztą jeżeli kupiłeś kryształki to masz konto z którego możesz je wykorzystac, a jak przypadkiem Towoje konto uleglo awarii, to support z radością zresetuje Ci to konto, przeleje Twoje kryształy na nowe i mozesz spokojnie grac.
Abstrachuję oczywiście od tego czy jest to wkurzające czy nie, bo oczywiście że jest. Pokazuję Ci tylko to, że domaganie sie jakiegokolwiek zwrotu pieniędzy nie ma żdnych podstaw i jest trochę bez sensu.