Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Do BB i UbiS... techniczne sprawy i inne ...

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Kolonia

    Do BB i UbiS... techniczne sprawy i inne ...

    BB_xaar

    Proszę przekazać tą wiadomość technikom z BB i z Ubisoft by przestali upiększać tą grę, bo coraz więcej problemów robią, zamiast naprawiać te, które już istnieją.

    Temat z jednym odnośnikiem do tych problemów jest poniżej tego, nowozałożonego.
    Założyłem nowy, z wyszczególnionymi niektórymi sprawami, które wg mnie są bardzo ważne do wdrążenia.

    1. Gra się zwieszać zaczęła po ostatnim update i to dość poważnie.
    2. Zakładka Gildia tak jak pisał już ktoś ... wyskakuje ale po długim opóźnieniu.
    3. Ta (przepraszam za wyrażenie) cholerna strzałka z napisem " Nowe zadania" jest tak wnerwiająca, że się wytrzymać nie da (szczególnie, że teraz wyskakuje, a zadań nowych nie ma) i po kilku kliknięciach w nią i po kilku otwarciach zakładki "zadania" zawiesza się cała gra ... F5 relog i tyle ... Po czym znowu po relogu strzałka wyskakuje i sytuacja się powtarza. (Ja nie po to w grę zainwestowałem tyle PLN by się nad nią wkurzać).
    4. Niech technicy coś porobią z tym znikaniem surowców bo to też wkurza, jak przerzuca się na przykład mapy i nagle okazuje się że brakuje 6-9 sztuk bo gdzieś się po drodze zgubiły.
    5. BARDZO proszę ... o dodanie możliwości zmiany LIDERA gildii. Niech ta opcja będzie choćby raz na miesiąc do wykorzystania, ale niech będzie dostępna dla KAŻDEJ gildii bo to znacznie ułatwi sprawne zarządzanie nią. Lider też człowiek (wakacje, rodzina, praca) też jakieś wolne mu sie nalezy a jako szef gildii nie może wrzucić urlopu i sobie gdzieś jechać.
    6. Jeszcze jedna sprawa ... CZY DA SIĘ WPROWADZIĆ ... opcję z zatrzymaniem animacji w grze ... czasem wchodzę ze słabego łącza i niestety nie wyrabia, a gra się "laguje" że moge iść obiad ugotować nawet.

    Jak na razie to tyle z moich spostrzeżeń. Bardzo proszę o rozwiązanie tych problemów i to najlepiej szybciej niż na następnej aktualizacji gry.

    Z poważaniem,
    Grzegorz (Xarfax - Server Kolonia)

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    roszczenia słuszne i też popieram ale pisanie tu na forum raczej nic nie daje bo nie czyta tego nikt z supportu a xaar reaguje dopiero jak topik ma 50+ stron.

    Oby to się kiedyś zmieniło i support wreszcie powstał lub się doszkolił i zmienił zasady dla dobra gry.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Kolonia
    są też tacy co nawet wejść do gry nie mogą... i to chyba jest tez dosyć istotne, a nie zostało wymienione w powyższej liście

  4. #4
    Osadnik Awatar Divenire
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    44
    Serwer
    Nowy Świat
    ja sie dołączam do tego wyżej, surowce znikają, wczoraj za 25 koszy zabrało mi 25k ryb i chleba tak jak bym nastawil 5 paczek( bo tyle tak na prawde nastawilem ale w mag prowiantu tylko 1 sie wyswietlila) a dzisiaj jak wysylalem znajoemu kosze zeby mi wrzucił to z każdej paczki zabierało po połowie koszy( wysłałem w paczce 25koszy przyszło 21, potem wyslalem 6koszy przyszło 3) BB_xaar chciałbym żebys jakos sensownie na to odpowiedział:P

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Stenwulf Zobacz posta
    są też tacy co nawet wejść do gry nie mogą... i to chyba jest tez dosyć istotne, a nie zostało wymienione w powyższej liście
    ...w moim przypadku nie da się obecnie wejść, pasek ładowania zatrzymuje się i koniec.
    Aha i popieram roszczenia Xarfax'a, już bez rozpisywania się.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Kolonia
    Nikt na nic nie odpowie ...
    Cały ogromny wątek powstał http://forum.thesettlersonline.pl/th...ie-technicznej i .. nic
    Nie wiem czy jest sens zakładać kolejny wątek o wpadkach po ostatniej przerwie technicznej, lepiej chyba dopisać do wskazanego wątku.

    Programiści BB (chociaż nie do końca jestem przekonany czy powinno ich się tak nazywać) też ludzie i też mają weekend ... A ty graczu walcz sam z bugami, ostatecznie nikt Ci nie kazał ładować w grę swoje ciężko zarobione pieniądze

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.10.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    ja do tego bym dorzucił jeszcze to

    Cytat Zamieszczone przez asker78 Zobacz posta
    Komunikat wyskakujący podczas ładowania gry np na etapie porady dnia : "Obszar serwera uszkodzony w tym obszarze wystąpił błąd.Prosimy spróbować ponownie" Brak możliwości zalogowania się po przerwie technicznej,dodatkowo wyskakujące te samo info dla naszych znajomych odwiedzających nasze włości. Żadne czyszczenie cache, zmiana przeglądarki, czy też zmiana wersji flash nie pomaga.
    Pozostaje zawiadomić suport i czekać aż to naprawią.....
    Proszę o wpisy osoby które mają podobny problem

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.08.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Chciałbym dodać ze w księdze zadań w zadaniach typu kup/sprzedaj nie są zaliczane zadania

  9. #9
    Osadnik Awatar Minael
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    98
    Serwer
    Słoneczny Gród
    I taka drobnostka z jaką dzis się spotkałem. Robiąc przygodę otrzymałem komunikat na środku ekranu, taki z pokroju tych co pojawiają się przed konserwacją:

    Serwer jest przeciążony. Prosimy spróbować później
    i z automatu odświeżenie strony 0 Już nie powiem co by kogoś trafiło jakby robił większy i trudniejszy blok 0
    Skrzydła do góry!

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.04.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Czarci Gaj
    dajcie spokój z sugestiami - oni i tak mają was w tzw. "czterech literach"

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.