Strona 17 z 42 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 411

Wątek: Obszar serwera uszkodzony

  1. #161
    Osadnik Awatar Andre_NH
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam,

    W dniu dzisiejszym dołączam do Was z problemem "Obszar serwera uszokodzony". Pojawił mi się ten komunikat niedawno. Oczywiście zgłoszenie do Supportu wysłane.

    Jak czytam ile czasu to u Was trwa to mnie to przeraża. Mam tylko nadzieję, że nic mi nie przepadnie. Oczywiście brak mozliwości utrzymania gospodarki na należytym poziomie wygeneruje mimo wszystkim straty spore. Event przede mną... shit

    AnTurek
    Ostatnio edytowane przez AnTurek ; 28.11.2012 o 19:05

  2. #162
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.07.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    Mam ten sam problem od wczoraj nie mogę wejść na server i wyświetla mi się taki właśnie komunikat ...

  3. #163
    Osadnik Awatar Andre_NH
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Nowy Świat
    Chomisiulek, pisałeś do Supportu? Otrzymałeś jakąś odpowiedź?

  4. #164
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród
    XAAR szkoda że ciągle nie można się logować z uszkodzonymi obszarami serwerów i niebieskimi ekranami - szkoda że ciągle support już 8 dzień nie odpisuje u mnie przynajmniej (znam dłuższe przypadki) na zgłoszone tickety.... po co każesz pisać do supportu w razie problemów (chociażby ostatnia notka o super nowościach i ściąganych serwerach które jeszcze nie dojechały a już są instalowane - tak wnioskuję z treści) jak support nie odpisuje !

    CO SIĘ DZIEJE ? MACIE STARYCH GRACZY DALEKO W NOSIE !

  5. #165
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Niestety maciek, ale tak jest. Ja już 6 dzień mam ten problem i nie mogę się zalogować. Liczą na to, że przyjdą nowi gracze, którzy będą kupować klejnoty do rozwoju, a starzy gracze już nie muszą zapychać im serwerów. Support mi odpowiedział ze dwa razy na kilka moich maili do nich takimi samymi wiadomościami - "pragnę zapewnić, iż dział techniczny, który jest właściwy do analizy problemów zaistniałych w grze i wprowadzania zmian, kontynuuje prace nad poprawą zarówno jakości, jak i stabilnosci gry." co dla mnie jest informacja ogólnikowa i nie rozwiązuje naszego problemu. Brak słów na ich podejście.

  6. #166
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.09.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    niestety dziś dopadł mnie ten sam problem.... czy jakieś działanie zostały podjęte w celu naprawienia tego problemu ?? bo jak na razie to na forum nie widzę żeby pisali co jest ta przyczyną i kiedy to zrobią. Takie rzeczy powinny być naprawione w pierwszej kolejności a nie zajmowanie się eventami...

  7. #167
    Osadnik
    Dołączył
    25.08.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    od 19 tego m-ca mam ten komunikat. suport dwa razy odpisał że pracują nad tym.i tyle.to może trwać długo.

  8. #168
    Osadnik Awatar Andre_NH
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    55
    Serwer
    Nowy Świat
    No to nieźle, już 10 dni z tym problemem się borykasz. Nie pocieszyłeś mnie. Jestem maksymalnie wkurzony, bo gospodarka stanie po 24 h. Nawet inni nie mogą wejść na moją wyspę. A tu jeszcze event świąteczny, dobrze, że został przeniesiony. Oby tylko z naszymi kontami nic się nie stało, bo zainwestowałem sporo kasy.

  9. #169
    Osadnik
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Złota Góra
    8 dzień to samo , zero odpowiedzi z supportu
    Ostatnio edytowane przez sol8895 ; 29.11.2012 o 10:03

  10. #170
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witajcie w klubie - 9 dzień - zero odpowiedzi - support nie reaguje... pracujecie pełną parą widzę.... żenada

Strona 17 z 42 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.