Strona 15 z 42 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 17 25 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 411

Wątek: Obszar serwera uszkodzony

  1. #141
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Od kilku/kilkunastu dni łapią takie problemy sam czekam i już nawet się nie złoszczę bo to i tak nic nie da

    ciekawe tylko czy szefostwo Ubi wie o tym, czy może ma mydlone oczy, że spadek zakupów spadnie przez kryzys np a nie błędy

    Ciekawi mnie to - bo w normalnej firmie jak się daje ciała i ma w plecy robotę to nie idzie się na weekend tylko pracuje nad projektem aż go się zrobi - i nikogo nie interesuje czy robisz w sobotę czy niedzielę - podjąłeś się to masz zrobić ! a nie piątek 20ta - to na razie miłego weekendu - bujajcie się

    komuno wróć nie ma nic i co mi pan zrobi

  2. #142
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez maciek0081 Zobacz posta

    Ciekawi mnie to - bo w normalnej firmie jak się daje ciała i ma w plecy robotę to nie idzie się na weekend tylko pracuje nad projektem aż go się zrobi - i nikogo nie interesuje czy robisz w sobotę czy niedzielę - podjąłeś się to masz zrobić ! a nie piątek 20ta - to na razie miłego weekendu - bujajcie się

    komuno wróć nie ma nic i co mi pan zrobi
    Z tym to zdeka przegieles bo nie kazdy jest robotem zaslepionym kasa co bedzie robil w weekendy i swieta (normalni ludzie raczej wola odpoczac i pobyc z rodzina)
    A co do programistow to widac im pasuje obecny uklad?Moze im malo placa i malo wymagaja kto ich tam wie

  3. #143
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Kilka spostrzeżeń z własnego doświadczenia (miesiąc z błędem "Obszar serwera uszkodzony" dla całej wyspy).

    1. Jeśli macie konto zintegrowane z Facebookiem to Support nie ma możliwości Wam odpowiedzieć!!! Powodem takiego stanu rzeczy jest to, że Facebook podaje jedynie proxy a nie Wasz e-mail! Tak więc, jeśli chcecie się skontaktować z Supportem i oczekujecie od nich odpowiedzi piszcie na te adresy mailowe: account.support@thesettlersonline.pl i/lub technical.support@thesettlersonline.pl. Spamowanie nie ma większego sensu, ja wysłałem 3 zapytania, odpowiedź otrzymałem tylko na jedno, to najwcześniejsze.

    Witaj EXiN,

    Uprzejmie informuję, iz wcześniejszy kontakt był uniemożliwiony z powodu przypisania do Twojego konta w grze adresu email proxy, na który to nasz system nie może wysłać wiadomości.
    2. Za stronę techniczną odpowiada Support, spamowanie Moderatorów czy BB_xaara nic nie pomoże, gdyż oni wiedzą tyle co my.
    3. Należy uzbroić się w cierpliwość w kontaktach z Supportem, aczkolwiek jeśli macie konto w Uplay i/lub kontaktowaliście się na w/w maile to czas oczekiwania nie powinien być jakoś bardzo długi. Trzeba też pamiętać, że Support nie pracuje w weekendy .
    4. Standardowa porada przy tym błędzie - czyszczenie cache (wszystkich możliwych) w 99% nie pomaga. Spowodowane jest to tym, że błąd jest po stronie serwera a nie klienta. Słyszałem natomiast o paru przypadkach (głównie na zagranicznych forach), gdy wyczyszczenie cache naprawdę pomogło.
    5. Wyspa zostanie automatycznie zdezaktywowana po upływie 24h od momentu wystąpienia błędu. Ze względu na to, że znajomi również nie mogą wejść na waszą wyspę, pozostanie ona zdezaktywowana do momentu jej odblokowania.
    6. Ewentualne odblokowanie nie musi nastąpić podczas konserwacji. Moja wyspa została odblokowana 19.11.2012 tj. w poniedziałek.
    7. W przypadku, gdy mieliście rozpoczętą przygodę zostanie ona automatycznie zakończona po upływie pozostałego czasu a wojsko powinno wrócić na wyspę.
    8. Rekompensata. W moim przypadku - miesiąc bez gry, otrzymałem następującą rekompensatę:

    - 1250 monet
    - 1250 marmuru
    - 1250 desek egzotycznych
    - 2500 stalowych mieczy
    - 1000 fragmentów map
    - Przykładowy drop ze straconej przygody
    - Straconą przygodę
    - 225 klejnotów jako bonus za logowanie.

    Ciężko powiedzieć czy zostało to wyliczone na podstawie ilości dni bez dostępu do gry, czy jest to standardowa ilość. Tak czy inaczej, na pewno nie jest to dużo w porównaniu z tym co można by wyprodukować/sprzedać na przestrzeni miesiąca...

    No cóż, to by było tyle. Jeśli ktoś ma jakieś pytanie to bardzo chętnie odpowiem jeśli tylko będę w stanie.
    Pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia i duuuuużo cierpliwości...
    Ostatnio edytowane przez EXiN ; 26.11.2012 o 10:40

  4. #144
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    Z tym to zdeka przegieles bo nie kazdy jest robotem zaslepionym kasa co bedzie robil w weekendy i swieta (normalni ludzie raczej wola odpoczac i pobyc z rodzina)
    A co do programistow to widac im pasuje obecny uklad?Moze im malo placa i malo wymagaja kto ich tam wie

    Wiesz od tego są dyżury - jakoś oczekujesz strażaka lekarza policjanta w weekend i nie robisz z tego pretensji, że ktoś nie spędza czasu z rodziną... normalne jest, że jak się ma usługi 24h to ma się dyżury również w weekendy.... chyba, że czubek twojego nosa widzi tylko twoje problemy...

  5. #145
    Osadnik
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Złota Góra
    3 dzień to samo

  6. #146
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.11.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    mam identycznie a co tam zastane po przerwie strach pomyslec...

  7. #147
    Osadnik
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Złota Góra
    pytanie jest takie czy ta przerw w ogóle się skończy, bo jak na razie nic nie wiadomo

  8. #148
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.11.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    nie wiem co to jest mojemu kumplowi na moich oczach sie loguje a jak prubuje wejść na moje konto to zawsze sie kończy "ogólny błąd serwera"


    niech admin coś z tym zrobi bo zwariuje

    jak ktoś wymyśli co jest nie tak to niech do mnie napisze nara

  9. #149
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.11.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    dziwne bo np. niektórzy nie mają takich błędów a my mamy i nie wiem co jest grane odpisz plis nara

  10. #150
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    Z tym to zdeka przegieles bo nie kazdy jest robotem zaslepionym kasa co bedzie robil w weekendy i swieta (normalni ludzie raczej wola odpoczac i pobyc z rodzina)
    A co do programistow to widac im pasuje obecny uklad?Moze im malo placa i malo wymagaja kto ich tam wie
    odezwal sie obronca ucisnionych tylko zauwaz kto tu jest dla kogo?gdyby nie my to nawet nie malo a w ogole by im nikt nie placil_zastanow sie samsonie czasami co bazgrolisz!

Strona 15 z 42 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 17 25 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.